KRONAS: кейс SEO-просування сайту меблевої фурнітури
SEO
Результати підтвердили успішність нашої стратегії — кількість запитів у ТОП-3 Google зросла в 1,4 раза, а трафік збільшився у 1,6 раза.
Анамнез
KRONAS
KRONAS — міжнародна торгово-виробнича компанія, яка має 27 років досвіду роботи у своїй галузі. Вона спеціалізується на виробництві та продажі меблевих комплектуючих, включаючи плитні та кромкові матеріали, фурнітуру, розсувні системи, вироби зі скла. KRONAS підтримує надійні партнерські відносини з провідними виробниками меблевої фурнітури та імпортує продукцію з Італії, Австрії, Німеччини, Китаю, Туреччини, Польщі та інших. Компанія надає можливість здійснити покупки через свій інтернет-магазин, що полегшує клієнтам вибір необхідних товарів.
Цілі та завдання
Виведення сайту в топ видачі за пріоритетними ключами, стабільний приплив трафіку на сайт.
Стратегія
01/
Дослідження конкурентної ніші та первинна оптимізація
02/
Масштабування СЯ
03/
Поліпшення параметрів юзабіліті
04/
On-Page SEO
Хід робіт
01/
Провели аудит сайту та вивчили особливості тематичної ніші
На першому етапі роботи з сайтом наші фахівці проаналізували поточний стан вебресурсу нашого клієнта та порівняли його з позиціями конкуруючих сайтів. Предметами особливої уваги стали контент і семантика. Також було виконано технічний аудит онлайн-проєкту. Результатом став перелік необхідних доробок, зокрема покращення Page Experience, виправлення помилок у вебмайстрах, оптимізація сторінок пагінації та інших елементів сайту.
02/
Поліпшили фактори юзабіліті
Після аналізу даних, отриманих на попередньому етапі, ми провели докладний аудит E-A-T факторів та комерційних показників ранжування вебсторінок з урахуванням використання usability. Далі було сплановано та виконано роботу з поліпшення функціоналу кошика, опрацювання форм захоплення, а також з оптимізації процесів збору заявок та взаємодії з відвідувачами.
03/
Розширили семантичне ядро
У фокусі було створення повного списку ключових слів, систематизованих за категоріями. Наші спеціалісти виділили пріоритетні запити. Результатом стало розширене семантичне ядро, яке включало інформацію про позиції, релевантність ключів, переходи на сайт — одним словом, все необхідне для його подальшого масштабування.
04/
Точково попрацювали над покращенням позицій посадкових сторінок
Цей етап включав циклічну точкову обробку того, які ключі були використані в метаданих та тексті сторінок. Фахівці оцінили актуальність та конкурентоспроможність контенту у заданих кластерах ключів. При необхідності запити переглядалися на користь низькочастотних, і сторінки доповнювалися відсутнім контентом.
Коментар від фахівця
Шепель Євгеній
SEO Team Lead
Для нашої компанії оптимізація сайту KRONAS була унікальним досвідом. Новизна полягала у застосуванні спеціально розробленого локального підходу до вирішення нетипових ситуацій. Одним із ключових факторів успішної реалізації проєкту стала гармонійна взаємодія з клієнтом. Цей симбіоз дозволив максимально зосередити увагу на проблемах та знайти оптимальні рішення. Усіх завдань, які поставила перед собою наша команда, було досягнуто.
Результати
Results
РЕЗУЛЬТАТИ
Збільшили видимість сайту за ключовими запитами
Після оптимізації показники видимості сайту в пошуку були на рівні 73%. Позиції зросли на 9%.
Зросла кількість ключів у ТОП-3
Після оптимізації кількість запитів до топ-3 Google збільшилася майже в 1,4 раза і досягла 826 ключів.
Збільшили трафік на сайт
За час роботи над проєктом відвідуваність сайту зросла в 1,6 раза.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!