«Мед-сервіс»: кейс SEO-просування сайту мережі аптек

SEO
Нашій команді вдалося досягти виведення в топ-10 Google 79% запитів із СЯ та збільшення кількості транзакцій на 77%. Коефіцієнт транзакцій по переходах із пошуку зріс у 2 рази.
Анамнез
«Мед-сервіс»

«Мед-сервіс» – перша національна аптечна мережа, яка діє з 1995 року. Під цим брендом об'єднано понад 400 аптек. В асортименті представлено понад 16 тис. найменувань товарів, серед яких ліки, косметика, товари для дітей, медичні прилади та дієтичні добавки. «Мед-сервіс» прагне зробити зручними та сучасними офлайн- та онлайн-сервіси. Нові технології застосовуються на всіх етапах – від логістики до касового обслуговування. Компанія прагне підтримувати високі стандарти обслуговування та дотримуватися сучасних тенденцій у фармацевтичній індустрії.

Цілі та завдання

Збільшення конверсій із сайту, покращення видимості вебресурсу в пошуку.

Стратегія

01/
Детальний технічний аудит, юзабіліті аудит
02/
Збір та систематизація релевантних ключових слів та фраз
03/
Оптимізація контенту на посадкових сторінках
04/
Розробка та впровадження стратегії маси посилань

Хід робіт

01/
Виконали технічний аудит та виправили виявлені недоліки
Під час вирішення виявлених технічних проблем наші фахівці сфокусувалися на недоліках, які негативно впливають на індексацію сайту. У процесі роботи було проведено оптимізацію зображень, оновлено карту сайту, видалено биті посилання, налаштовано редиректи.
02/
Розширили семантичне ядро ​​та оптимізували контент на сторінках
Для зміцнення позицій сайту «Мед-сервіс» у пошуковій видачі ми оновили СЯ. Далі провели оптимізацію метатегів та контенту, орієнтуючись на раніше підготовлену семантику. Наш акцент був спочатку на найважливіших та перспективних сторінках, потім ми перейшли до менш значущих.
03/
Працювали над покращенням параметрів usability
У 2020 році Google вніс значні зміни до основного алгоритму ранжирування. Ці оновлення суттєво вплинули на результати видачі, особливо у медичній тематиці. У зв'язку з цим ми розробили нове технічне завдання, спрямоване на покращення юзабіліті сайту, опрацювання комерційних та E-A-T-факторів.
04/
Впровадили стратегію зовнішнього SEO
Ми розробили та впровадили стратегію збільшення кількості зворотних посилань, ґрунтуючись на перехресному аналізі профілів конкурентів та вивченні динаміки їхнього зростання. Ми намагалися розміщувати анкорні та безанкорні посилання на авторитетних тематичних сайтах, блогах та форумах.
Коментар від фахівця
Шепель Євгеній
SEO Team Lead
Проєкт з просування сайту аптечної мережі «Мед-Сервіс» має значні перспективи. У нас є чудові можливості витіснити усталених лідерів у галузі та підняти компанію на одну з перших позицій у пошуковій видачі. Ми вже досягли збільшення цільового органічного трафіку, провели зовнішню та внутрішню оптимізацію. Тепер маємо нове завдання: запровадити низку інноваційних ідей, спрямованих на додаткове збільшення кількості заявок.

Результати

PC image
PC image
PC image
PC image
Results
РЕЗУЛЬТАТИ
Поліпшили видимість у пошуку
В результаті впровадження нашої стратегії в топ-10 Google перебувало 79% ключових запитів.
Збільшили кількість конверсій
За час роботи над проєктом загальна кількість транзакцій на сайті збільшилась на 71%. Коефіцієнт конверсій із пошуку зріс у 2 рази.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.