0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Юзабіліті аудит сайту

ЗРУЧНІСТЬ WEB-РЕСУРСУ

Usability – це рівень зручності сайту. Цей показник демонструє, наскільки добре підходить інтернет-ресурс для вирішення завдань користувача. На usability впливає безліч факторів: простота інтерфейсу та навігації, особливості аудиторії, зручність візуального пошуку інформації та ін. Чим зручніший сайт, тим більше потенційних клієнтів залишається на ньому і робить замовлення.

НАВІЩО ПОТРІБНО ПРОВОДИТИ АУДИТ ЮЗАБІЛІТІ САЙТУ

Зручний інтернет ресурс – це основа ефективного маркетингу. Юзабіліті-аудит сайту дозволяє виявити його слабкі місця, які негативно впливають на досвід користувача, а отже – на кількість звернень. Усуваючи їх, ви збільшуєте ефективність всіх клієнтських каналів, які використовуєте в Інтернеті.

Аналіз юзабіліті сайту проводять досвідчені фахівці з UI та UX. Їхня мета – підвищити зручність і привабливість вашого ресурсу. Це сприяє зростанню позицій сайту в Google та Яндекс. Usability безпосередньо впливає на поведінкові показники, що є важливим фактором ранжування ресурсу пошуковими системами.

РЕЗУЛЬТАТ НАШОЇ СПІВПРАЦІ

faq

Часто задаваемые вопросы

ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗАМОВЛЯТИ ПРОСТО САЙТИ
ДАВАЙТЕ РОЗКРИЄМО 
МОЖЛИВОСТІ 
ВАШОГО БІЗНЕСУ!
Безкоштовно по Україні
0 800 755 007
Телефонуйте, пишіть, поспілкуємося, домовимося!
office@wezom.com.ua

Етапи юзабіліті-аудиту сайту

Usability-аудит – це комплексна перевірка, яка включає такі етапи:

Аналіз навігації

Важливо максимально спростити пошук потрібних відвідувачів інформації. Тому наші UX-фахівці вивчають структуру ресурсу, навігаційні елементи, внутрішню перелінковку та основні сценарії взаємодії користувачів із сайтом.

На основі цієї інформації ми складаємо перелік рекомендацій, які зроблять навігацію більш простою та зручною для ваших потенційних клієнтів.

Вивчення технічної складової

Багато технічних факторів також впливають на зручність. А саме:

  • коректність роботи елементів сайту;
  • швидкість завантаження сторінок;
  • адаптивність (коректність відображення на різних типах пристроїв);
  • кросбраузерність (коректність відображення в будь-яких типах браузерів).

Аналіз usability дозволяє вчасно виявити такі недоробки, що заважають користувачам сайту, та скласти ТЗ для їх виправлення.

Оцінка дизайну інтерфейсу та структури сторінок

Оцінка юзабіліті інтерфейсу відповідає за простоту взаємодії користувачів із сайтом. На цьому етапі фахівці досліджують:

  • ступінь відповідності сайту UI стандартам;
  • карту кліків сторінок;
  • зміни поведінкових факторів на сторінках;
  • привабливість візуального оформлення для ЦА;
  • розташування та оформлення ключових елементів десктопного та мобільного розширень.

Після перевірки UX-фахівці складають список гіпотез щодо покращення, які перевіряються шляхом A/B-тестування.

Аналіз контенту

Від оформлення та розташування контенту часто залежить ступінь залучення відвідувачів сайту. Щоб підвищити зручність візуального пошуку інформації, в процесі аудиту вивчають:

  • розташування блоків контенту на сторінках;
  • структурування текстів (система заголовків h1-h2, розбивка на смислові блоки та ін.);
  • тип та розмір шрифту, колірне виділення;
  • графічний контент (зображення, логотип, анімовані елементи).

Після цього наші фахівці готують перелік рекомендацій, які допоможуть спростити вивчення контенту для вашого ресурсу.

Оптимізація конверсійних елементів

Це важливий етап, мета якого – збільшити кількість конверсій у ліди та продажі на сайті. На показник конверсії впливають такі аспекти:

  • розташування та оформлення кнопок із CTA, форм захоплення;
  • простота взаємодії із сайтом у процесі замовлення;
  • шляхи переходу користувачів;
  • структура та наповнення сторінок послуг або карток товарів.

У процесі ми також аналізуємо активність користувача на сайті, визначаємо основні точки втрати конверсії та створюємо список рекомендацій з доопрацювань.

Навіщо потрібна оптимізація юзабіліті

Оптимізація usability сайту в першу чергу дозволяє вам раціональніше використовувати маркетинговий бюджет. Доопрацювання ресурсу, що підвищують конверсійність і поведінкові показники, збільшують кількість замовлень при постійному трафіку, отже – зростає прибутковість маркетингових каналів.

Чим раніше ви займетеся покращенням юзабіліті сайту, тим результативнішим буде його подальше просування.

Якщо з якоїсь причини ви не можете зателефонувати або зателефонувати, залиште свій номер і ми самі вам передзвонимо

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Залишіть свій номер і ми самі вам передзвонимо протягом дня

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Залишіть свій номер і ми самі вам передзвонимо протягом дня

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Ваша заявка принята и в ближайшее время мы с вами обязательно свяжемся!

Спасибо! Ваш комментарий появится на сайте после проверки администратором