Юзабіліті аудит сайту

Юзабіліті аудит сайту
bg image

Юзабіліті послуги для інтернет-магазинів і сайтів

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Usability – це рівень зручності сайту. Цей показник демонструє, наскільки добре підходить інтернет-ресурс для вирішення завдань користувача. На usability впливає безліч факторів: простота інтерфейсу та навігації, особливості аудиторії, зручність візуального пошуку інформації та інше. Чим зручніший сайт, тим більше потенційних клієнтів залишається на ньому й робить замовлення.

 

image

Юзабіліті веб-сайтів для вашого онлайн бізнесу

Юзабіліті веб-сайтів - ключові елементи UX, в яких ви можете розраховувати на нашу допомогу:

  • Поліпшення UX веб-сайту по відношенню до мобільних пристроїв, а також спрощення інтерфейсу, щоб він відповідав принципам Mobile First Index.
  • Оптимізація шляху здійснення покупок, щоб зробити його максимально інтуїтивним і простим. Це дасть змогу знизити кинутий візок.
  • Ми зробимо ваші форми зручними для заповнення без необхідності вводити багато даних, які клієнт може не пам'ятати в даний момент.
  • Ми будемо підтримувати вас у створенні контенту, оптимізованого для користувачів, щоб зробити його максимально корисним і зручним для користувача.
  • Оптимізація карток товарів і категорій, щоб вони ефективно реалізовували головну мету - збільшення залученості та продажів даного товару.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

РЕЗУЛЬТАТ НАШОЇ СПІВПРАЦІ

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

ДЕТАЛЬНИЙ ПЛАН

Ми виконуємо оцінку юзабіліті сайту та складаємо докладний список завдань з його покращення, які вже готові до надсилання в роботу спеціалістам.

ЗРОСТАННЯ ЧАСУ І ГЛУБИНИ ПЕРЕГЛЯДУ САЙТУ

Поліпшення юзабіліті сайту дозволяє усунути проблемні місця, що заважають відвідувачам вивчати контент. Це значно підвищує їхню залученість.

ПІДВИЩЕННЯ КОНВЕРСІЇ СТОРІНОК

Одна з ключових цілей юзабіліті-аналізу – максимально спростити процес пошуку та замовлення потрібних послуг/товарів. Це позитивно впливає на кількість лідів та клієнтів.

ЗРОСТАННЯ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ ТА ПОВТОРНИХ ПОКУПОК

Якщо ваш сайт зручний для користувачів, вони охочіше повертаються для повторних замовлень. Підвищуючи конверсію на сайті, ви збільшуєте кількість замовлень без додаткових витрат на залучення трафіку.

01
Оптимізація конверсійних елементів

Оптимізація конверсійних елементів

Це важливий етап, мета якого – збільшити кількість конверсій у ліди та продажі на сайті. На показник конверсії впливають такі аспекти:

  • розташування та оформлення кнопок із CTA, форм захоплення;
  • простота взаємодії із сайтом у процесі замовлення;
  • шляхи переходу користувачів;
  • структура та наповнення сторінок послуг або карток товарів.

У процесі ми також аналізуємо активність користувача на сайті, визначаємо основні точки втрати конверсії та створюємо список рекомендацій з доопрацювань.


02
Аналіз контенту

Аналіз контенту

Від оформлення та розташування контенту часто залежить ступінь залучення відвідувачів сайту. Щоб підвищити зручність візуального пошуку інформації, в процесі аудиту вивчають:

  • розташування блоків контенту на сторінках;
  • структурування текстів (система заголовків h1-h2, розбивка на смислові блоки та ін.);
  • тип та розмір шрифту, колірне виділення;
  • графічний контент (зображення, логотип, анімовані елементи).

Після цього наші фахівці готують перелік рекомендацій, які допоможуть спростити вивчення контенту для вашого ресурсу.


03
Оцінка дизайну інтерфейсу та структури сторінок

Оцінка дизайну інтерфейсу та структури сторінок

Оцінка юзабіліті інтерфейсу відповідає за простоту взаємодії користувачів із сайтом. На цьому етапі фахівці досліджують:

  • ступінь відповідності сайту UI стандартам;
  • карту кліків сторінок;
  • зміни поведінкових факторів на сторінках;
  • привабливість візуального оформлення для ЦА;
  • розташування та оформлення ключових елементів десктопного та мобільного розширень.

Після перевірки UX-фахівці складають список гіпотез щодо покращення, які перевіряються шляхом A/B-тестування.


04
Вивчення технічної складової

Вивчення технічної складової

Багато технічних факторів також впливають на зручність. А саме:

  • коректність роботи елементів сайту;
  • швидкість завантаження сторінок;
  • адаптивність (коректність зображення на різних типах пристроїв);
  • кросбраузерність (коректність зображення в будь-яких типах браузерів).

Аналіз usability дозволяє вчасно виявити такі недоробки, що заважають користувачам сайту, та скласти ТЗ для їх виправлення.


05
Аналіз навігації

Аналіз навігації

Важливо максимально спростити пошук потрібних відвідувачів інформації. Тому наші UX-фахівці вивчають структуру ресурсу, навігаційні елементи, внутрішню перелінковку та основні сценарії взаємодії користувачів із сайтом.

На основі цієї інформації ми складаємо перелік рекомендацій, які зроблять навігацію простішою та зручною для ваших потенційних клієнтів.


bg image
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

 Юзабіліті аудит / аналіз сайту — Ціна 2023

Тип сайту

Вартість SEO-аудиту

Односторінок

Від $300

Веб-портал або корпоративний ресурс

Від $500

Інтернет магазин

Від $700

Новинний чи інший великий інтернет-портал

Від $900

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

01
ЩО ТАКЕ ЮЗАБІЛІТІ-АУДИТ?
Це комплексна перевірка ресурсу за такими критеріями: інтуїтивна простота навігації, якість інтерфейсу, зручність візуалізації та розміщення текстового контенту. Усунення виявлених проблем допоможе підвищити показники конверсії сайту, покращити його ранжування у пошукових системах.

02
ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ ЮЗАБІЛІТІ-АУДИТ?
З його допомогою фахівці виявлять проблемні місця на сайті, які впливають на активність користувача. Усунення недоліків дозволить ефективно витрачати маркетинговий бюджет, підвищити привабливість ресурсу для відвідувачів, покращити індексацію в Google.

03
ЩО ВХОДИТЬ ДО АУДИТУ ЮЗАБІЛІТІ?
Комплексна перевірка зручності користування сайтом включає аналіз структури та навігації. Фахівці оцінять технічні показники юзабіліті, дизайн інтерфейсу, проаналізують, як розміщено текстовий контент, перевірять чіткість роботи елементів конверсії.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!