Аудит контекстної реклами
ЩО ТАКЕ АУДИТ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ?
Аудит рекламних кампаній – це оцінка ефективності платних інтернет-оголошень. Право на проведення перевірки мають лише сертифіковані фахівці з контекстної реклами та аналітики.
Наприкінці перевірки клієнт отримує список недоробок, через які знижено прибуток, і чіткі рекомендації щодо їх усунення.
КОЛИ ПОТРІБЕН АУДИТ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ?
Коли клієнт не впевнений, що "взяв" від контекстної реклами все, що міг. Таке буває, якщо:
- власник бізнесу сам виконав налаштування і хоче розуміти, чи правильно він це зробив;
- налаштування проводила стороння організація або штатний маркетолог, і тепер потрібно перевірити якість роботи;
- конверсія погіршується;
- користувачі клікають на оголошення, але швидко залишають сайт;
- витрат більше, ніж прибутку.
Мета аудиту контекстної реклами – знайти слабкі місця, які заважають здешевити кліки та підвищити дохід. Якщо ви бажаєте більше отримувати від реклами, потрібна перевірка.
Наші кейси
ПРИЧИНИ ЗАМОВИТИ АУДИТ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ У WEZOM
СЕРТИФІКОВАНІ ФАХІВЦІ
РОБОТА НАД ЮЗАБІЛІТІ САЙТУ.
ЕКОНОМІЯ ДО 25-30% БЮДЖЕТУ.
ГЛИБОКИЙ АНАЛІЗ НІШІ.
Що входить до аудиту рекламних кампаній
Перед перевіркою команда PPC-фахівців аналізує нішу для розуміння цільової аудиторії та рівня конкуренції. Далі – технічна частина:
- перевірка облікових записів Google Ads/Яндекс, Директ, коректної передачі даних, записів транзакцій, настроювання аудиторії та збору даних для ремаркетингу, фідів/ скриптів;
- оцінка структури облікового запису, зручність інтерфейсу, доступність потрібних кнопок для транзакцій;
- перевірка семантики: коректна кластеризація та відповідності;
- аналіз параметрів налаштувань: контроль над бюджетом, цільове використання типів кампаній, геотаргетинг, мова, розклад показів, крос-мінусування, частота показів на одного користувача тощо;
- оцінка структури оголошень: кількість, релевантність посадковим сторінкам, якість зображень та тексту, наявність усіх можливих розширень.
Якщо більшість установок неправильні, простіше перебудувати існуючий або створити новий обліковий запис. Фахівці рекомендують проводити перевірки щомісяця.
Часті питання
ваш бізнес!