Аудит контекстної реклами
![Аудит контекстної реклами](/storage/services/medium/ntEAyIW3JXrqE0rpZQ5MrKbkc2oSxjBh9iLanOSG.png?v=1661169889)
![bg image](/images/services/seo.jpg)
ЩО ТАКЕ АУДИТ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ?
Аудит рекламних кампаній – це оцінка ефективності платних інтернет-оголошень. Право на проведення перевірки мають лише сертифіковані фахівці з контекстної реклами та аналітики.
Наприкінці перевірки клієнт отримує список недоробок, через які знижено прибуток, і чіткі рекомендації щодо їх усунення.
![image](/storage/services/medium/aGwXqPHq2mlCZNwbtg9eVhscljzBs0OBA5s4O1Tx.jpeg?v=1661412038)
КОЛИ ПОТРІБЕН АУДИТ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ?
Коли клієнт не впевнений, що "взяв" від контекстної реклами все, що міг. Таке буває, якщо:
- власник бізнесу сам виконав налаштування і хоче розуміти, чи правильно він це зробив;
- налаштування проводила стороння організація або штатний маркетолог, і тепер потрібно перевірити якість роботи;
- конверсія погіршується;
- користувачі клікають на оголошення, але швидко залишають сайт;
- витрат більше, ніж прибутку.
Мета аудиту контекстної реклами – знайти слабкі місця, які заважають здешевити кліки та підвищити дохід. Якщо ви бажаєте більше отримувати від реклами, потрібна перевірка.
Наші кейси
ПРИЧИНИ ЗАМОВИТИ АУДИТ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ У WEZOM
СЕРТИФІКОВАНІ ФАХІВЦІ
РОБОТА НАД ЮЗАБІЛІТІ САЙТУ.
ЕКОНОМІЯ ДО 25-30% БЮДЖЕТУ.
ГЛИБОКИЙ АНАЛІЗ НІШІ.
![Discuss project](/images/service-discuss/discuss.png)
Що входить до аудиту рекламних кампаній
Перед перевіркою команда PPC-фахівців аналізує нішу для розуміння цільової аудиторії та рівня конкуренції. Далі – технічна частина:
- перевірка облікових записів Google Ads/Яндекс, Директ, коректної передачі даних, записів транзакцій, настроювання аудиторії та збору даних для ремаркетингу, фідів/ скриптів;
- оцінка структури облікового запису, зручність інтерфейсу, доступність потрібних кнопок для транзакцій;
- перевірка семантики: коректна кластеризація та відповідності;
- аналіз параметрів налаштувань: контроль над бюджетом, цільове використання типів кампаній, геотаргетинг, мова, розклад показів, крос-мінусування, частота показів на одного користувача тощо;
- оцінка структури оголошень: кількість, релевантність посадковим сторінкам, якість зображень та тексту, наявність усіх можливих розширень.
Якщо більшість установок неправильні, простіше перебудувати існуючий або створити новий обліковий запис. Фахівці рекомендують проводити перевірки щомісяця.
Часті питання
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!