Kimito: контекстна реклама для інтернет-магазину корейської косметики
PPC
Збільшення конверсії сайту інтернет-магазину.
Анамнез
Онлайн-магазин Kimito
Асортимент онлайн-магазину корейської косметики налічує понад 1300 різноманітних товарів для догляду за обличчям, тілом, волоссям. Відмітна особливість компанії — акцент на створенні позитивних емоцій для клієнта. Досвідчені менеджери готові відповісти на будь-яке питання. Робота сайту налагоджена так, щоб клієнту було зручно вибрати потрібний товар й оформити замовлення.
Цілі та задачі
Оптимізація активних проєктів, запуск нових рекламних кампаній. Залучення нових клієнтів на сайт і збільшення кількості продажів.
Стратегія
01/
Оптимізація наявних пошукових кампаній.
02/
Налаштування розумних кампаній у медійній мережі.
03/
Робота з сервісом Google Shopping.
04/
Робота в Merchant Center.
Хід робіт
01/
Налаштували пошукову рекламу
Виділили найефективніші компанії, які вирішили масштабувати. Вимкнули ті, за якими була завищена вартість конверсії. Оптимізували пошукові кампанії на рівні кожної ключової фрази, окремих оголошень і груп.
02/
Опрацювали торгові компанії
Проаналізували ефективність кожної РК на рівні категорій, підкатегорій і товарів. Виключили ті з них, за якими була завищена СРА, були відсутні конверсії. У налаштуваннях прибрали деякі регіони.
03/
Оптимізували й опрацювали медійні та допоміжні компанії
Приділили увагу компаніям SmartAds і Discovery Ads. Окремо налаштували просування в контекстно-медійній мережі, вибравши розумний підтип.
Робочий процес
Владислав Захаревич
Head of PPC
Ніша корейської косметики сама по собі вже цікава в роботі. Це велика кількість брендів і різноманітний асортимент. Конкуренція в тематиці дуже висока. Найскладніше працювалося не на старті проєкту, а пізніше, коли здійснювався переїзд на новий сайт. У зв'язку з цим потрібно було максимально утримувати показники з реклами.
Результати
Results
Результати
Зростання всіх показників
Трафік на сайт і конверсії
За 3 місяці роботи над проєктом зросла кількість нових користувачів майже на 18%, кількість транзакцій стала більше на 58,97%.
Результативність реклами
Як результат, продажі зросли майже на 59%, коефіцієнт ROAS за кошиком склав 421%.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.