RevitaLash Cosmetics: контекстна реклама сайту косметичного бренду

PPC
Рекламне просування сайту косметичного бренду — збільшення продажів і впізнаваності.
Анамнез
Компанія RevitaLash Cosmetics

RevitaLash Cosmetics — це популярний бренд, який пропонує своїм клієнтам преміальні засоби для відновлення й оздоровлення вій, брів і волосся. Один з основоположних принципів компанії — підтримка жінок, що борються з онкологічними хворобами, у їхньому прагненні відновити свою привабливість. Сьогодні в колекції бренду — сироватки для брів і вій, засоби для макіяжу та демакіяжу, професійні шампуні, маски, кондиціонери для волосся.

Цілі та задачі

Залучити нових цільових клієнтів на сайт; повернути споживачів, які вже знайомі з продукцією бренду; оптимізувати витрати на рекламу.

Стратегія

01/
Експрес-аудит рекламного кабінету.
02/
Аналіз й оптимізація торгових компаній клієнта.
03/
Тестування інших видів PPC-реклами.

Хід робіт

01/
Поліпшили налаштування пошукових кампаній
Склали список мінус-слів і відключили їх, вивантажили нову семантику для розширення активних кампаній і збільшення охоплення. Скоригували показники рентабельності у стратегії призначення ставок.
02/
Запустили кампанії в контекстно-медійній мережі Google
Розширили охоплення аудиторії, підвищили впізнаваність бренду. Додали таргетинг на власну аудиторію та Look-alike за базою клієнтів.
03/
Налаштували торгові компанії
Завантажили файл із фідом даних у рекламний кабінет Google Merchant Center. Під’єднали програми для роботи з торговими компаніями, увімкнули автооновлення атрибутів й автопокращення зображень.
Коментар від фахівця
Владислав Захаревич
Head of PPC
Складність просування полягала в тому, що наш клієнт — монобренд. Майже 95% — брендовий трафік. Цільова аудиторія обмежена, тому що це не бюджетна, а дорога косметика. Перед нами стояло завдання — розширити число тих, хто знайомий із RevitaLash Cosmetics. Паралельно це могло вплинути на зменшення попиту на продукцію нашого клієнта у так званих чорних дилерів, які нелегально перепродають підроблену косметику, користуючись чужим брендом.

Результати

Results
Результати
Зростання всіх показників
Трафік на сайт і конверсії
Кількість кліків зросла у 3,7 раза, транзакцій — у 3,4 раза. Вартість кліка досягла планових показників. Число нових відвідувачів сайту збільшилася майже у 3 рази.
Результативність реклами
Загалом прибутковість реклами збільшилася на 53%.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.