Рекламне просування сайту косметичного бренду — збільшення продажів і впізнаваності.
Анамнез
Компанія RevitaLash Cosmetics
RevitaLash Cosmetics — це популярний бренд, який пропонує своїм клієнтам преміальні засоби для відновлення й оздоровлення вій, брів і волосся. Один з основоположних принципів компанії — підтримка жінок, що борються з онкологічними хворобами, у їхньому прагненні відновити свою привабливість. Сьогодні в колекції бренду — сироватки для брів і вій, засоби для макіяжу та демакіяжу, професійні шампуні, маски, кондиціонери для волосся.
Цілі та задачі
Залучити нових цільових клієнтів на сайт; повернути споживачів, які вже знайомі з продукцією бренду; оптимізувати витрати на рекламу.
Стратегія
01/
Експрес-аудит рекламного кабінету.
02/
Аналіз й оптимізація торгових компаній клієнта.
03/
Тестування інших видів PPC-реклами.
Хід робіт
01/
Поліпшили налаштування пошукових кампаній
Склали список мінус-слів і відключили їх, вивантажили нову семантику для розширення активних кампаній і збільшення охоплення. Скоригували показники рентабельності у стратегії призначення ставок.
02/
Запустили кампанії в контекстно-медійній мережі Google
Розширили охоплення аудиторії, підвищили впізнаваність бренду. Додали таргетинг на власну аудиторію та Look-alike за базою клієнтів.
03/
Налаштували торгові компанії
Завантажили файл із фідом даних у рекламний кабінет Google Merchant Center. Під’єднали програми для роботи з торговими компаніями, увімкнули автооновлення атрибутів й автопокращення зображень.
Робочий процес
Владислав Захаревич
Head of PPC
Складність просування полягала в тому, що наш клієнт — монобренд. Майже 95% — брендовий трафік. Цільова аудиторія обмежена, тому що це не бюджетна, а дорога косметика. Перед нами стояло завдання — розширити число тих, хто знайомий із RevitaLash Cosmetics. Паралельно це могло вплинути на зменшення попиту на продукцію нашого клієнта у так званих чорних дилерів, які нелегально перепродають підроблену косметику, користуючись чужим брендом.
Результати
Results
Результати
Зростання всіх показників
Трафік на сайт і конверсії
Кількість кліків зросла у 3,7 раза, транзакцій — у 3,4 раза. Вартість кліка досягла планових показників. Число нових відвідувачів сайту збільшилася майже у 3 рази.
Результативність реклами
Загалом прибутковість реклами збільшилася на 53%.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.