Просування сайту у Латвії
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ НА ЛАТВІЙСЬКОМУ РИНКУ
Просування сайту в Латвії потребує врахування специфіки місцевого ринку та використання ефективних інструментів інтернет-маркетингу. Насамперед варто взяти до уваги, що, попри те, що найпоширеніша мова в країні — латиська, значна частина жителів тут усе ще говорить і шукає інформацію в Мережі російською. Контент треба адаптувати відповідним чином.
Інші важливі особливості просування інтернет-ресурсу на латиському ринку:
- хорошим рішенням може стати мультимовність сайту, щоб ви могли використовувати ключові слова різними мовами;
- SEO-оптимізація відіграє важливу роль у просуванні, оскільки конкуренція в багатьох нішах досить велика;
- якість контенту має стати пріоритетною, втім, як і в будь-якій іншій країні;
- при просуванні в соцмережах варто орієнтуватися не лише на «стандартні» Facebook або Instagram, а й на місцеві соцмережі, такі як Draugiem.lv та інші;
- реклама на місцевих платформах може добре сприяти просуванню та підвищенню впізнаваності вашого бізнесу.
Також не варто забувати, що сьогодні в Латвії мешкає багато українців. І на цю аудиторію також можна й потрібно орієнтуватися, якщо ви хочете залучити більше ЦА. Що стосується технічної складової просування, то це, як і завжди, насамперед внутрішня оптимізація, робота з контентом, нарощування зовнішніх посилань тощо. Комплексний підхід дозволяє отримати хороші результати в порівняно короткий термін і без перевитрати бюджету.
ЩО ОЗНАЧАЄ ПРОСУВАННЯ САЙТІВ В ЛАТВІЇ?
SEO на латвійському ринку. Цей напрямок є основним для досягнення популярності ресурсу, покращення його позицій у пошуку. Розкрутка сайтів у Латвії вимагає впровадження комплексного підходу, розуміння особливостей ніші та постійного моніторингу. Велике значення мають якість контенту, написаного з урахуванням менталітету місцевої аудиторії, технічна оптимізація, покращення показників юзабіліті.
Просування у соціальних мережах. Щоб розкрутити сайт у Латвії та залучити нових клієнтів варто використовувати можливості Social Media Marketing. Це ефективний спосіб привернути увагу до нових товарів та послуг. Крім збільшення продажів інструмент допоможе сформувати репутацію компанії, налагодити зворотний зв'язок з користувачами.
Наші кейси
ЕТАПИ ПРОСУВАННЯ САЙТУ В ЛАТВІЇ
АУДИТ САЙТУ
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ
СКЛАДАННЯ СЕМАНТИЧНОГО ЯДРА
ЗДІЙСНЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ
НАРОЩУВАННЯ МАСИ ПОСИЛАНЬ
РОБОТА З КОНТЕКСТНОЮ РЕКЛАМОЮ ТА СОЦМЕРЕЖАМИ
Часті питання
ваш бізнес!