Кейс: просування сайту ІМ меблів під ринок USA

SEO
Зростання трафіку в 5 разів протягом 9 місяців
Анамнез
Інтернет-магазин меблів в США Patioliving

Компанія Patioliving продає меблі, фурнітуру та інші товари для дому в США. Серед конкурентів цього інтернет-магазину — вузькопрофільні проєкти та великі ритейлери.

Цілі та завдання

Збільшити пошуковий трафік щонайменше у 2 рази, випередити конкурентів, які посідають міцні позиції в тематичній ніші

Стратегія

01/
Комплексний аудит та опрацювання структури сайтів.
02/
Первинна оптимізація інтернет-магазину та аналіз конкурентів.
03/
Аудит та стратегія посилальної маси.
04/
Юзабіліті-аудит інтернет-магазину в США.

Хід робіт

01/
Виправили технічні помилки
Усунули різні неточності в складанні метатегів та структури заголовків, переналаштували редиректи, оптимізували зображення та уточнили атрибути Alt. Додатково рекомендували під час оновлення сторінок регулярно додавати мікророзмітку.
02/
Оптимізували внутрішній контент
Для збільшення видимості сайтів у пошуку виділили пріоритетні сторінки, додали актуальні тексти з ключовими запитами. Розширили семантичне ядро ​​та структуру сайтів.
03/
Реалізували стратегію покращення посилального профілю
На підставі отриманих аналітичних даних був розроблений план із заміщення старої заспамленої посилальної маси на нову. У пріоритеті – розміщення лінків на нішевих регіональних сайтах. Використовували можливості крауд-маркетингу.
04/
Покращили usability проєкту
Для залучення додаткового трафіку створили інформаційний розділ, наповнили його контентом user-friendly.
Коментар від фахівця
Вострецов Олександр
SEO Team Lead
Основне, з чим зіткнулися в проєкті, — це з найвищою конкуренцією у furniture-ніші в США. Від фахівців був потрібен постійний ресерч ніші та конкурентів. Намагалися швидко усунути недоліки, оскільки технічне SEO – один з найважливіших показників у тематиці e-commerce. Використовували White Hat Links, оскільки в цій ніші багато хто застосовує лише «білі» посилання. Важливим фактором стало написання контенту як для посадкових сторінок з категоріями, фільтрами, так і Buying Guide (різні вибірки зі стилями меблів).

Результати

PC image
PC image
PC image
PC image
PC image
Results
Результати
Виведення на перші позиції в пошуковій видачі у висококонкурентній тематичній ніші.
Збільшення трафіку з пошуку
Відвідуваність ресурсів зросла майже вп'ятеро. У пікові дні трафік із пошуку становив близько 7 000 відвідувачів на один сайт та близько 10 000–11 000 тисяч на обидва.
Приріст відвідувачів з інших каналів
Прямо пропорційно зростанню відвідувачів на сайті з органічного пошуку стало більше переходів з інших безкоштовних Referral, Direct.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.