Компанія Patioliving продає меблі, фурнітуру та інші товари для дому в США. Серед конкурентів цього інтернет-магазину — вузькопрофільні проєкти та великі ритейлери.
Цілі та завдання
Збільшити пошуковий трафік щонайменше у 2 рази, випередити конкурентів, які посідають міцні позиції в тематичній ніші
Стратегія
01/
Комплексний аудит та опрацювання структури сайтів.
02/
Первинна оптимізація інтернет-магазину та аналіз конкурентів.
03/
Аудит та стратегія посилальної маси.
04/
Юзабіліті-аудит інтернет-магазину в США.
Хід робіт
01/
Виправили технічні помилки
Усунули різні неточності в складанні метатегів та структури заголовків, переналаштували редиректи, оптимізували зображення та уточнили атрибути Alt. Додатково рекомендували під час оновлення сторінок регулярно додавати мікророзмітку.
02/
Оптимізували внутрішній контент
Для збільшення видимості сайтів у пошуку виділили пріоритетні сторінки, додали актуальні тексти з ключовими запитами. Розширили семантичне ядро та структуру сайтів.
На підставі отриманих аналітичних даних був розроблений план із заміщення старої заспамленої посилальної маси на нову. У пріоритеті – розміщення лінків на нішевих регіональних сайтах. Використовували можливості крауд-маркетингу.
04/
Покращили usability проєкту
Для залучення додаткового трафіку створили інформаційний розділ, наповнили його контентом user-friendly.
Робочий процес
Вострецов Олександр
SEO Team Lead
Основне, з чим зіткнулися в проєкті, — це з найвищою конкуренцією у furniture-ніші в США. Від фахівців був потрібен постійний ресерч ніші та конкурентів. Намагалися швидко усунути недоліки, оскільки технічне SEO – один з найважливіших показників у тематиці e-commerce. Використовували White Hat Links, оскільки в цій ніші багато хто застосовує лише «білі» посилання. Важливим фактором стало написання контенту як для посадкових сторінок з категоріями, фільтрами, так і Buying Guide (різні вибірки зі стилями меблів).
Результати
Results
Результати
Виведення на перші позиції в пошуковій видачі у висококонкурентній тематичній ніші.
Збільшення трафіку з пошуку
Відвідуваність ресурсів зросла майже вп'ятеро. У пікові дні трафік із пошуку становив близько 7 000 відвідувачів на один сайт та близько 10 000–11 000 тисяч на обидва.
Приріст відвідувачів з інших каналів
Прямо пропорційно зростанню відвідувачів на сайті з органічного пошуку стало більше переходів з інших безкоштовних Referral, Direct.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.