Просування каналу YouTube
РОЗКРУТКА YOUTUBE КАНАЛУ
YouTube – соціальний майданчик, де понад 2,3 мільярди активних користувачів. Чим не є ідеальним місцем для розвитку Вашого бренду? За години підвищеного інтересу до відеоконтенту просування YouTube каналу стало невід'ємною частиною стратегії ведення бізнесу в Мережі. Стати порадником та корисним джерелом для користувача, оснастити його цікавою інформацією, розширювати цільову аудиторію за рахунок приходу зацікавлених користувачів. З цими завданнями допоможуть упоратися послуги зі створення та оптимізації каналу та відеоконтенту від Wezom.
ПРОСУВАННЯ YOUTUBE КАНАЛУ - МОЖЛИВОСТІ
Youtube - друга за розмірами пошукова система у світі, що відкриває найширші можливості для популяризації бізнесу будь-якої ніші. Кінцевою метою оптимізації Youtube-каналу, як будь-якого іншого виду просування, є отримання прибутку. Робота над якістю контентного наповнення дозволить вашим роликам потрапити у видачу як соціальної мережі, так і піднятися в рейтингах списку ранжування Google. Результати – залучення цільової аудиторії на ваш сайт та монетизація вкладених зусиль.
Youtube канал - чудовий майданчик для презентації ваших пропозицій та ідей. Якісно відзнятий та поданий відеоролик дозволяє заявити про себе, показати товар та спонукати бажання купити його. На відео можна не тільки продемонструвати продукцію, але й одразу проінформувати користувача про вартість, доставку або знижку. А ще миттєво отримати відгук у вигляді лайків/дизлайків та коментарів.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ ПРОСУВАННЯ YOUTUBE-КАНАЛУ:
ЗБІЛЬШЕННЯ ВІДВІДУВАНОСТІ САЙТУ
ПІДВИЩЕННЯ КОНВЕРСІЇ
ВПЛИВ НА РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ
ПІДВИЩЕННЯ ВПІЗНАВАНОСТІ БРЕНДУ
ПРОСУВАННЯ КОМПАНІЇ В ІНТЕРНЕТІ
БІЛЬШ ШИРОКЕ ОХОПЛЕННЯ АУДИТОРІЇ
Які роботи ми виконуємо для розкручування YouTube каналу
1. Оптимізація каналу на YouTube.
Пошук фірмового стилю:
Зустрічають по одягу, тому візуальне оформлення відеомайданчика важливо не менше, ніж опрацювання якості контенту, що наповнюється. Послуги з просування каналу в YouTube передбачають розробку логотипу з урахуванням його пізнаваності та відповідності імені, стилю бренду. Створення графіки фонів, значків та структури каналу загалом. Простота навігації та легке орієнтування зроблять ресурс доступнішим для сприйняття та користування.
Опрацювання технічної частини:
Оптимізації та просування відеороликів передує налаштування технічних параметрів каналу. Тут особливу увагу приділимо налагодженню зв'язку з сайтом, підбору ключових слів та опрацюванню описів до відеоконтенту, тегам, запобіганню спаму в коментарях та ін.
2. Просування відео на YouTube.
Етап початку вдосконалення, до індивідуального опрацювання кожного окремого відеоролика, аналізу шляхів його поширення з урахуванням поведінкових чинників. Подальше відстеження параметрів ефективності роботи здійснюється за допомогою YouTube Analytics.
Робота над відеоконтентом:
Для досягнення якнайкращого ефекту просування проведемо аналіз ключових запитів під конкретний ролик. З урахуванням підібраних варіантів опрацюємо метадані контенту. Зробимо акцент на наявність підказок та анотацій до відео, наповнимо плейлисти роликами.
Далі слідує стадія поширення ресурсу в соціальних мережах і на суміжних майданчиках, безпосереднього просування відеоконтенту. Враховуючи значущість поведінкових факторів для зростання популярності та покращення позицій YouTube-каналу, відзначимо корисність впливу такого інструменту, як відеореклама. Це один із найдієвіших інструментів для розширення цільової аудиторії.
Зазначимо, що в процесі просування важливу роль відіграє якість відеоконтенту, тобто його корисність, унікальність і регулярність виходу. Не варто нудити підписників очікуванням наступної серії огляду.
Особливості просування Youtube-каналу в WEZOM
Платне розкручування каналу на YouTube має свою специфіку. Ми пропонуємо найдієвіші способи просування каналу для бізнесу:
- Правильне визначення цільової аудиторії.
- Впровадження ключових слів у заголовки, опис та теги відеороликів.
- Розміщення посилань/відео на ваших сторінках у соцмережах.
- Піар за допомогою популярних відеоблогерів.
- Розміщення посилань у тематичних блогах та форумах.
- Реклама через email-розсилки.
- Платна реклама всередині самого YouTube.
Важливо: відео на бізнес-каналі мають з'являтися регулярно. Інакше підтримувати інтерес користувачів (клієнтів) не буде чим. За статистикою, люди більш охоче підписуються на той канал, на якому постійно з'являється новий контент.
Часті питання
ваш бізнес!