«Слален» і «Юта»: просування компанії у Facebook та Instagram
SMM
Ведення акаунтів у соцмережах, підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів.
Анамнез
Мережа стоматологічних клінік «Слален» і «Юта»
Основний напрямок діяльності компанії — стоматологічна допомога для всієї родини. У клініках встановлена найсучасніша апаратура, особлива увага приділяється діагностиці. Для кожного клієнта готові запропонувати індивідуальну програму лікування. Головні принципи роботи компанії — наявність досвідчених фахівців, використання нових технологій, якісний сервіс.
Цілі та задачі
Залучити нових пацієнтів до клінік, підвищити впізнаваність бренду за допомогою акаунтів у соцмережах.
Стратегія
01/
Ведення профілів компанії у Facebook та Instagram.
02/
Запуск таргетованої реклами в соціальних мережах.
Хід робіт
01/
Створили сторінку клініки у Facebook і наповнили її якісним контентом
Розробили макет для обкладинки, налаштували основні параметри, створили шаблони для публікацій, дали рекомендації з фотоконтенту з урахуванням специфіки тематичної ніші. Склали контент-план, виставляли на сторінку нову інформацію.
02/
Оновили профіль мережі клінік в Instagram
Розробили оригінальний фірмовий стиль — оформили шапку, підготували хайлайтс для сторіс. Продумали систему рубрик і хештеги. Звертали увагу на естетичну візуалізацію з урахуванням просування медичних послуг.
03/
Налаштували таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
Для планування чіткої стратегії створили Mind-карти. Розробили рекламні креативи й текстові офери. Налаштували роботу рекламного кабінету. Після запуску рекламних кампаній аналізували аудиторії та тестували нові, зокрема ретаргет і Look-alike.
Робочий процес
Дробікова Юлія
Strong Middle таргетолог
Робота зі стоматологічною клінікою потребувала від нас особливого, креативного підходу. З одного боку, соціальні мережі повинні мати гарний візуал. З іншого боку, стоматологічні процедури бувають різні, і вони не завжди естетично виглядають. До того ж контент не повинен був порушувати «Правила рекламної діяльності щодо особистого здоров'я» на Facebook. Ми зіткнулися з тим, що деякі креативи були відхилені модерацією. Нашій команді було цікаво зануритися в тематику стоматології.
Результати
Results
Результати
Зростання всіх показників
Охоплення аудиторії
За час роботи рекламні оголошення побачили близько 240 тисяч нових користувачів.
Генерація трафіку на сайт
Результат — понад 7 тис. переходів на сайт, при цьому ціна кліка становила всього 4 центи.
Залученість
Поставили позначки «Подобається» або вступили у взаємодію на сторінці — 3067, з публікаціями — 5010 користувачів. Розпочали діалог у повідомленнях із 235 потенційними клієнтами.
Ефективність витрачання бюджету
Ціна за взаємодію склала від 3 до 16 центів.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.