«Слален» і «Юта»: просування компанії у Facebook та Instagram

SMM
Ведення акаунтів у соцмережах, підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів.
cases item banner
Анамнез
Мережа стоматологічних клінік «Слален» і «Юта»

Основний напрямок діяльності компанії — стоматологічна допомога для всієї родини. У клініках встановлена найсучасніша апаратура, особлива увага приділяється діагностиці. Для кожного клієнта готові запропонувати індивідуальну програму лікування. Головні принципи роботи компанії — наявність досвідчених фахівців, використання нових технологій, якісний сервіс.

Цілі та задачі

Залучити нових пацієнтів до клінік, підвищити впізнаваність бренду за допомогою акаунтів у соцмережах.

Стратегія

01/
Ведення профілів компанії у Facebook та Instagram.
02/
Запуск таргетованої реклами в соціальних мережах.

Хід робіт

01/
Створили сторінку клініки у Facebook і наповнили її якісним контентом
Розробили макет для обкладинки, налаштували основні параметри, створили шаблони для публікацій, дали рекомендації з фотоконтенту з урахуванням специфіки тематичної ніші. Склали контент-план, виставляли на сторінку нову інформацію.
02/
Оновили профіль мережі клінік в Instagram
Розробили оригінальний фірмовий стиль — оформили шапку, підготували хайлайтс для сторіс. Продумали систему рубрик і хештеги. Звертали увагу на естетичну візуалізацію з урахуванням просування медичних послуг.
03/
Налаштували таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
Для планування чіткої стратегії створили Mind-карти. Розробили рекламні креативи й текстові офери. Налаштували роботу рекламного кабінету. Після запуску рекламних кампаній аналізували аудиторії та тестували нові, зокрема ретаргет і Look-alike.
Коментар від фахівця
Дробікова Юлія
Strong Middle таргетолог
Робота зі стоматологічною клінікою потребувала від нас особливого, креативного підходу. З одного боку, соціальні мережі повинні мати гарний візуал. З іншого боку, стоматологічні процедури бувають різні, і вони не завжди естетично виглядають. До того ж контент не повинен був порушувати «Правила рекламної діяльності щодо особистого здоров'я» на Facebook. Ми зіткнулися з тим, що деякі креативи були відхилені модерацією. Нашій команді було цікаво зануритися в тематику стоматології.

Результати

PC image
PC image
PC image
PC image
Results
Результати
Зростання всіх показників
Охоплення аудиторії
За час роботи рекламні оголошення побачили близько 240 тисяч нових користувачів.
Генерація трафіку на сайт
Результат — понад 7 тис. переходів на сайт, при цьому ціна кліка становила всього 4 центи.
Залученість
Поставили позначки «Подобається» або вступили у взаємодію на сторінці — 3067, з публікаціями — 5010 користувачів. Розпочали діалог у повідомленнях із 235 потенційними клієнтами.
Ефективність витрачання бюджету
Ціна за взаємодію склала від 3 до 16 центів.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!