Forostina: просування в соціальних мережах

SMM
Налаштування таргетованої реклами та ведення сторінок у соціальних мережах виробничого підприємства.
Анамнез
Компанія Forostina

Приватне підприємство Forestina спеціалізується на виробництві будівельних матеріалів для дахів, парканів. Основна продукція — металочерепиця, профнастил, водостічні системи, стінові панелі, стовпчики з євро-штахету. Компанія має досвід роботи понад 20 років. За цей час зарекомендувала себе як надійний партнер, готовий запропонувати своїм клієнтам якісну продукцію.

Цілі та задачі

Залучити нових клієнтів на сайт, зокрема бізнес-партнерів і дистриб'юторів, поліпшити позиціювання бренду.

Стратегія

01/
Оформлення сторінок відповідно до корпоративного стилю компанії.
02/
Наповнення їх якісним контентом.
03/
Запуск рекламних кампаній у Facebook та Instagram.

Хід робіт

01/
Актуалізували стан профілю компанії у Facebook
Оформили нову обкладинку сторінки в корпоративному стилі, підготували рекомендації з фотоконтенту. Розробили шаблони для публікацій. Наповнювали сторінку відповідно до затвердженого контент-плану.
02/
Покращили профіль компанії в Instagram
Оформили шапку профілю, звернули увагу на брендування та відповідність корпоративному стилю. Створили хайлайтс для сторіс, куди помістили інформацію про контактні дані компанії, деякі особливості продукції.
03/
Налаштували таргетовану рекламу
Створили Mind-карту з бюджетами, аудиторіями та планом робіт з таргетованої реклами. Сегментували ЦА, виділивши окремо потенційних покупців продукції, ймовірних бізнес-партнерів і дистриб'юторів. Розробили рекламні креативи для різних груп. У рекламному кабінеті налаштували, запустили й регулярно моніторили таргетовану рекламу.
Коментар від фахівця
Дробікова Юлія
Strong Middle таргетолог
В процесі роботи над проєктом з виробничої сфери спочатку було важко скласти тексти та придумати креативи. Потрібно глибше розбиратися в особливостях пропонованої будівельної продукції. Ще складніше продавати верстати для виготовлення черепиці й огорож, здавалося, що в соціальній мережі їх ніхто не купить. Але в нас усе вийшло. У такій тематиці важливу роль відіграють комунікація з клієнтом, його бажання робити якісні фото, розповідати про деталі виробництва. Коли сам клієнт «горить» своїм проєктом, ми ще більше хочемо працювати, щоб дати максимальний результат.

Результати

Results
Результати
Зростання всіх показників
Охоплення аудиторії
Сумарно нам вдалося охопити майже 1,5 млн користувачів. Рекламні оголошення були продемонстровані понад 5 млн разів.
Конверсія проєкту
Ми отримали в кампаніях «Трафік на сайт» 39 096 кліків на посилання, в кампаніях «Трафік на профіль» — 6858. Користувачі залишали контактну інформацію — 913 лідів, здійснювали замовлення — 159 замовлень на сайті, писали повідомлення — 131 звернення.
Залученість на сторінку
За час проведення рекламних кампаній позначки «Подобається» поставили 12 012 користувачів. Ціна за реакцію — усього 7 центів.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.