Просування сайту автосалону
Інвестиції у свій бізнес
Чим вищий середній чек покупки у певній сфері, тим більше зусиль необхідно зосередити на якісному обслуговуванні кожного клієнта. Один з найяскравіших прикладів – автосалони. Купівля автомобіля – далеко не буденне заняття, а тому клієнт дуже ретельно обирає до кого саме він звернеться. Тому просування автосалону в інтернеті – далеко не тривіальне завдання для фахівців, в якому потрібно врахувати кожну дрібницю.
Важливо, щоб клієнти вам довіряли. Для цього необхідно приділити особливу увагу формуванню гарної репутації салону. Переходячи на сайт, клієнт вже має знати, що тут він знайде професійний сервіс та найкращі пропозиції. Тому в маркетингу важливо залучити не лише канали трафіку, а й репутаційні інструменти: SERM, контент-маркетинг, SMM та інші.
Ключові клієнти
Ми допоможемо вам
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
БУТИ ДОСТУПНИМ
Етапи просування
Послідовність етапів розкручування автосалону в мережі залежить від того, в якому стані перебуває ресурс на цей час. Іноді сайт просто неможливо просувати, оскільки він занадто застарів, в цьому випадку взагалі потрібна нова розробка. Якщо ж сайт у менш критичному стані, то робота над ним складається з наступних етапів:
- Аналіз. Обов'язковий для будь-якого виду просування. Етап вивчення фахівцями бізнесу замовника, а також маркетингові дослідження ринку.
- Формування стратегії. На основі отриманої інформації фахівці розробляють позиціювання бренду, обирають основні інструменти взаємодії з ЦА, а також формують план робіт з просування
- Технічна оптимізація. Сюди відносять роботу над технічними параметрами SEO, а також пошук та усунення програмних помилок, допущених під час розробки.
- Внутрішній контент. Наповнення – найважливіше, що є на сайті для відвідувача. Текст, фото та відео, розміщені на сайті, мають бути унікальними, якісними та цікавими для користувача.
- Реклама. Показ рекламних оголошень цільовим користувачам на сторінках пошуку та на сайтах КМС.
- Контент на зовнішніх майданчиках. Публікації в інтернет-ЗМІ та на тематичних інформаційних сайтах дозволяють підвищити ранжування ресурсу завдяки зовнішнім посиланням, залучають переходи, а також підвищують впізнаваність бренду.
- Робота з клієнтською базою. Розсилки через електронну пошту або в месенджерах дозволяють залишатися на зв'язку з поточними клієнтами та інформувати їх про вигідні пропозиції, знижки або акції.
- Просування в соцмережах. Ще один спосіб формування позитивного іміджу компанії. Взаємодіючи з ЦА через соцмережі ви завойовуєте довіру потенційних покупців.
Звичайно, зовсім не обов'язково застосовувати кожен із доступних вам інструментів, причому у зазначеній послідовності. Стратегія просування формується індивідуально для кожного ресурсу, з урахуванням сильних та слабких сторін підприємства, особливостей основних конкурентів та безлічі інших факторів.
Вартість послуги
Дізнатися ціну на просування сайту автосалону до того, як фахівець побачить ваш сайт – практично неможливо. На вартість впливає безліч факторів, які не можна передбачити заздалегідь:
- обсяг технічних доробок;
- розмір сайту;
- кількість нових посадкових сторінок;
- специфіка ніші;
- контент, що створюється;
- вартість рекламних показів;
- вартість публікацій у ЗМІ;
Фахівець може точно розрахувати потрібний бюджет лише після того, як сформує детальний план з просування та визначить потрібний обсяг робіт. Однак, орієнтовну вартість ви можете дізнатися й під час консультації з менеджером. Щоб зробити це, просто залиште заявку на сайті або зателефонуйте за номером, вказаним на сторінці.
Замовити просування
Якісна розкрутка сайту автосалону – це робота цілої команди фахівців, кожен з яких найкраще зможе зробити власну частину роботи. Це дозволяє не лише прискорити просування, паралельно виконуючи завдання, а й дає найкращий ефект у комплексі.
ваш бізнес!