Просування сайту автосалону

Інвестиції у свій бізнес

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Чим вищий середній чек покупки у певній сфері, тим більше зусиль необхідно зосередити на якісному обслуговуванні кожного клієнта. Один з найяскравіших прикладів – автосалони. Купівля автомобіля – далеко не буденне заняття, а тому клієнт дуже ретельно обирає до кого саме він звернеться. Тому просування автосалону в інтернеті – далеко не тривіальне завдання для фахівців, в якому потрібно врахувати кожну дрібницю.

Важливо, щоб клієнти вам довіряли. Для цього необхідно приділити особливу увагу формуванню гарної репутації салону. Переходячи на сайт, клієнт вже має знати, що тут він знайде професійний сервіс та найкращі пропозиції. Тому в маркетингу важливо залучити не лише канали трафіку, а й репутаційні інструменти: SERM, контент-маркетинг, SMM та інші.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ

Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Сайт надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі, заощаджуючи вам час.

ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ

Маючи добре структурований сайт, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.

ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ

Сайт дає можливість залучати більше потенційних клієнтів за допомогою створення акцій, програм лояльності, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажу.

РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ

Забезпечення доступності ваших товарів та послуг для ширшої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати сайт спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.

ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

Збирання та аналіз інформації завдяки каналам зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.

БУТИ ДОСТУПНИМ

Ваш сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути певними, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи просування

Послідовність етапів розкручування автосалону в мережі залежить від того, в якому стані перебуває ресурс на цей час. Іноді сайт просто неможливо просувати, оскільки він занадто застарів, в цьому випадку взагалі потрібна нова розробка. Якщо ж сайт у менш критичному стані, то робота над ним складається з наступних етапів:

  1. Аналіз. Обов'язковий для будь-якого виду просування. Етап вивчення фахівцями бізнесу замовника, а також маркетингові дослідження ринку.
  2. Формування стратегії. На основі отриманої інформації фахівці розробляють позиціювання бренду, обирають основні інструменти взаємодії з ЦА, а також формують план робіт з просування
  3. Технічна оптимізація. Сюди відносять роботу над технічними параметрами SEO, а також пошук та усунення програмних помилок, допущених під час розробки.
  4. Внутрішній контент. Наповнення – найважливіше, що є на сайті для відвідувача. Текст, фото та відео, розміщені на сайті, мають бути унікальними, якісними та цікавими для користувача.
  5. Реклама. Показ рекламних оголошень цільовим користувачам на сторінках пошуку та на сайтах КМС.
  6. Контент на зовнішніх майданчиках. Публікації в інтернет-ЗМІ та на тематичних інформаційних сайтах дозволяють підвищити ранжування ресурсу завдяки зовнішнім посиланням, залучають переходи, а також підвищують впізнаваність бренду.
  7. Робота з клієнтською базою. Розсилки через електронну пошту або в месенджерах дозволяють залишатися на зв'язку з поточними клієнтами та інформувати їх про вигідні пропозиції, знижки або акції.
  8. Просування в соцмережах. Ще один спосіб формування позитивного іміджу компанії. Взаємодіючи з ЦА через соцмережі ви завойовуєте довіру потенційних покупців.

Звичайно, зовсім не обов'язково застосовувати кожен із доступних вам інструментів, причому у зазначеній послідовності. Стратегія просування формується індивідуально для кожного ресурсу, з урахуванням сильних та слабких сторін підприємства, особливостей основних конкурентів та безлічі інших факторів.

Вартість послуги 

Дізнатися ціну на просування сайту автосалону до того, як фахівець побачить ваш сайт – практично неможливо. На вартість впливає безліч факторів, які не можна передбачити заздалегідь:

  • обсяг технічних доробок;
  • розмір сайту;
  • кількість нових посадкових сторінок;
  • специфіка ніші;
  • контент, що створюється;
  • вартість рекламних показів;
  • вартість публікацій у ЗМІ;

Фахівець може точно розрахувати потрібний бюджет лише після того, як сформує детальний план з просування та визначить потрібний обсяг робіт. Однак, орієнтовну вартість ви можете дізнатися й під час консультації з менеджером. Щоб зробити це, просто залиште заявку на сайті або зателефонуйте за номером, вказаним на сторінці.

Замовити просування

Якісна розкрутка сайту автосалону – це робота цілої команди фахівців, кожен з яких найкраще зможе зробити власну частину роботи. Це дозволяє не лише прискорити просування, паралельно виконуючи завдання, а й дає найкращий ефект у комплексі.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.