Просування сайту автосалону
Інвестиції у свій бізнес
Ефективне просування сайту автосалону в інтернеті потребує виваженого підходу, який охоплює SEO-оптимізацію, створення якісного контенту, взаємодію з ЦА та постійне вдосконалення маркетингової стратегії для досягнення найкращих результатів.
Роботи з просування сайту передбачають:
- аналіз ключових слів, технічну оптимізацію та розробку інформативного контенту;
- продуману контентну стратегію з оглядами автомобілів, корисними та актуальними статтями, якісними фото та відео;
- активну та постійну взаємодію з аудиторією в соцмережах та на інших каналах;
- використання контекстної та таргетованої реклами;
- робота з відгуками та репутацією в інтернеті;
- електронні розсилки з бази даних клієнтів;
- організація онлайн- та офлайн-заходів для підвищення впізнаваності та авторитету;
- партнерство та співробітництво;
- постійний аналіз ефективності стратегії та пошук шляхів її оптимізації.
Автомобілі — дорогий товар. Проте конкуренція на цьому ринку дуже велика, причому навіть у маленьких містах та регіонах. До того ж робота автосалону не завжди орієнтована виключно на конкретний регіон. Отже, просуванням потрібно займатися не лише локально, а й на рівні всієї країни, якщо ви хочете охопити максимум аудиторії. Так, це буде коштувати дорожче й вимагатиме більше часу, але за умови грамотного підходу можна збільшити кількість продажів у декілька разів.
Ми допоможемо вам
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
БУТИ ДОСТУПНИМ
Етапи просування
Послідовність етапів розкручування автосалону в мережі залежить від того, в якому стані перебуває ресурс на цей час. Іноді сайт просто неможливо просувати, оскільки він занадто застарів, в цьому випадку взагалі потрібна нова розробка. Якщо ж сайт у менш критичному стані, то робота над ним складається з наступних етапів:
- Аналіз. Обов'язковий для будь-якого виду просування. Етап вивчення фахівцями бізнесу замовника, а також маркетингові дослідження ринку.
- Формування стратегії. На основі отриманої інформації фахівці розробляють позиціювання бренду, обирають основні інструменти взаємодії з ЦА, а також формують план робіт з просування
- Технічна оптимізація. Сюди відносять роботу над технічними параметрами SEO, а також пошук та усунення програмних помилок, допущених під час розробки.
- Внутрішній контент. Наповнення – найважливіше, що є на сайті для відвідувача. Текст, фото та відео, розміщені на сайті, мають бути унікальними, якісними та цікавими для користувача.
- Реклама. Показ рекламних оголошень цільовим користувачам на сторінках пошуку та на сайтах КМС.
- Контент на зовнішніх майданчиках. Публікації в інтернет-ЗМІ та на тематичних інформаційних сайтах дозволяють підвищити ранжування ресурсу завдяки зовнішнім посиланням, залучають переходи, а також підвищують впізнаваність бренду.
- Робота з клієнтською базою. Розсилки через електронну пошту або в месенджерах дозволяють залишатися на зв'язку з поточними клієнтами та інформувати їх про вигідні пропозиції, знижки або акції.
- Просування в соцмережах. Ще один спосіб формування позитивного іміджу компанії. Взаємодіючи з ЦА через соцмережі ви завойовуєте довіру потенційних покупців.
Звичайно, зовсім не обов'язково застосовувати кожен із доступних вам інструментів, причому у зазначеній послідовності. Стратегія просування формується індивідуально для кожного ресурсу, з урахуванням сильних та слабких сторін підприємства, особливостей основних конкурентів та безлічі інших факторів.
Вартість послуги
Дізнатися ціну на просування сайту автосалону до того, як фахівець побачить ваш сайт – практично неможливо. На вартість впливає безліч факторів, які не можна передбачити заздалегідь:
- обсяг технічних доробок;
- розмір сайту;
- кількість нових посадкових сторінок;
- специфіка ніші;
- контент, що створюється;
- вартість рекламних показів;
- вартість публікацій у ЗМІ;
Фахівець може точно розрахувати потрібний бюджет лише після того, як сформує детальний план з просування та визначить потрібний обсяг робіт. Однак, орієнтовну вартість ви можете дізнатися й під час консультації з менеджером. Щоб зробити це, просто залиште заявку на сайті або зателефонуйте за номером, вказаним на сторінці.
Замовити просування
Якісна розкрутка сайту автосалону – це робота цілої команди фахівців, кожен з яких найкраще зможе зробити власну частину роботи. Це дозволяє не лише прискорити просування, паралельно виконуючи завдання, а й дає найкращий ефект у комплексі.
ваш бізнес!