Просування веб-сервісу з оренди авто – завдання непросте. Специфіка ніші та висока конкуренція вимагали застосування креативних рішень. Завдяки експертному підходу та досвіду ми досягли високих результатів: відвідуваність ресурсу підвищилася на 34% (загалом), а ключові позиції у топі піднялися на 15%. Також вдалося покращити й інші показники щодо цього проекту. У кейсі детальніше розповімо про стратегію, яка дозволила нам досягти такого результату.
Основна інформація про клієнта
-
Назва : RentService24 - онлайн-сервіс прокату автомобілів
-
Вік домену : зареєстрований у 2017 р.
-
Тематика бізнесу : прокат автотранспорту
-
Цілі : виведення в топ за ключами з високою частотністю із запитами про оренду автомобілів
-
Послуга нашої компанії : SEO
-
Специфіка ніші : велика конкуренція, всі позиції в топі зайняті старими трастовими доменами
-
Регіон розкручування : Україна
-
Результати за проектом : у регіонах країни позиції ресурсу в топ-10 зросли на 23%, загалом у країні – на 15%.
RentService24 – це перший в Україні міжнародний сервіс прокату автотранспорту. На сайті розміщені пропозиції від компаній з різних регіонів, тому клієнтам надані широкі можливості для вибору відповідного автомобіля та оформлення оренди.
На ресурсі також міститься інформація про послугу, умови прокату, характеристики машин. Детальні дані спрощують вибір оптимального за комплектацією та ціною автомобіля. На цей період у різних містах країни вже діє понад 500 пунктів для оренди машини. Клієнти можуть забрати транспорт, оформивши прокат через онлайн-сервіс RentService24. Також на порталі є пропозиції з орендою у Болгарії та Чехії.
Однак у своїй роботі творці RentService24 зіштовхнулися із жорсткою конкуренцією. До нас вони звернулися з проханням вивести ресурс у топ та залучити нових відвідувачів.
Проблеми сайту клієнта
При зверненні до нас більшість ключів, через які залучався трафік на сервіс RentService24, не була в топі:
Тому одним з основних завдань, поставлених нашими фахівцями, стало розкручування сайту клієнта у регіонах. Особлива увага приділялася просуванню у найбільших містах України, таких як Львів, Одеса, Київ, Дніпро, Харків.
Стратегія розкручування
Перед стартом робіт із просування наші співробітники провели детальний аналіз ситуації на ринку та вивчили нішу бізнесу, визначили основних конкурентів. Було завдання підібрати стратегію, яка дозволила б обійти інші компанії та вивести портал RentService24 на провідні позиції. Для досягнення результату було складено план робіт:
- Аналіз конкурентів. Під час аудиту ми визначили основних суперників, оцінили доменний рейтинг, вивчили трафік SEO та провели індексацію ресурсів у Google.
- Аналіз СЯ. Розбір ядра став окремим вектором у роботі. Було завдання визначити недостатньо опрацьовані ключі, внаслідок яких вдалося підвищити позиції ресурсу. Паралельно наші співробітники вивчили структуру сайтів компаній-конкурентів, оцінили потенціал розробки нових сторінок RentService24.
- Покращення юзабіліті. Цей показник на сьогодні є одним із ключових факторів котирування сайтів під час індексації. Особливо йому потрібно було приділити увагу при просуванні ресурсу при жорсткій конкуренції, як це було з RentService24. Важливість юзабіліті пояснюється тим, що споживачі обирають компанії з детальнішою структурою сайту, на сторінках якого представлена докладна інформація, що відповідає на їхні запитання.
- Виконання технічного аудиту. Це ще один параметр, який впливає на індексацію. Щоб вона пройшла успішно, важливо, щоб були висока швидкість завантаження та видно всі веб-сторінки. Для виявлення недоліків було проведено додаткові роботи у цьому напрямку.
Визначившись з основними діями, ми почали шукати слабкі місця на сайті клієнта. І знайшли їх. Про це розповімо нижче.
Проблеми порталу RentService24
Після аудиту та проведеного порівняльного аналізу нам вдалося визначити слабкі місця у роботі сайту клієнта. Насамперед це були низькі позиції щодо низки ключів, особливо тих, які містять геодані. Щоб усунути проблему, ми вирішили використати техніку точкового дотискання до топу.
Перевірка CTR показала, що цей параметр є досить низьким. Це також знижувало загальний рейтинг ресурсу.
До проблем додалися також низька швидкість промальовування сторінок на мобільних девайсах (але на ПК все відкривалося досить швидко). Враховуючи, що сьогодні більшість запитів вводяться саме зі смартфонів чи планшетів, цей недолік потрібно було усунути якнайшвидше.
До проблем додалася і недостатня посилальна маса. У конкурентів позиції були вищими за низкою ключів. Однак і на сайті RentService24 ми знайшли сторінки, які могли б генерувати потужний потік трафіку.
Після аналізу юзабіліті порівняння з суперниками було виявлено, що користувачам замало інформації в розділі з авто для прокату. З метою виправити ситуацію фахівці з нашої команди вирішили розширювати фільтрацію машин за низкою показників, таким як рік випуску, марка, ціна, акції, об'єм двигуна, наявність кондиціонера тощо.
Які роботи було виконано
Етап 1: опрацювання СЯ
Враховуючи специфіку бізнесу клієнта, ми сформували та розширили структуру сайту, додали нові сторінки, щоби можна було запустити розкручування в регіонах. Також з огляду на вік та стан ресурсу параметри домену фахівці нашої компанії визначили релевантні ключі для SEO. Запити ми збирали із різних джерел, що дозволило охопити максимально широкий сегмент фраз.
Фахівці виконали перевірку текстових описів, оцінили унікальність, кількість та щільність ключів. Результати були невтішними, тому було складено ТЗ копірайтерам для створення нового оптимізованого контенту.
Ще ми приділили увагу метатегам, переклали описи англійською та українською мовами. Додатково було виконано оптимізацію сніпетів, яка дозволила покращити CTR.
Етап 2: особливості проведення технічної оптимізації
Після аудиту, під час якого ми знайшли невеликі проблеми, було вирішено їх усунути. Для цього фахівці студії виконали низку робіт:
-
налаштували 301 редирект з home.html, index.php та з www на основний домен сервісу RentService24.com;
-
перевірили адресу IP на наявність інших сайтів-сусідів. Знайшлося 9, тому рекомендували налаштувати виділений сервер;
-
інтегрували атрибути, необхідні регіонального просування (hreflang);
-
встановили коректний Canonical;
-
видалили з картки сайту клієнта биті сторінки;
-
збільшили швидкість завантаження ресурсу для мобільних девайсів.
Весь спектр робіт було складено й натомість результатів аудиту, проведеного на початковій стадії з виявлення проблем у роботі ресурсу.
Етап 3: дії з покращення юзабіліті
Як ми писали, важливо зробити агрегатор зручним для відвідувачів. Щоб цього досягти, ми виконали наступні роботи:
-
закріпили шапку ресурсу при скролінгу, також доповнили її формою для замовлення зворотного дзвінка;
-
додали в банер інформацію про акції та спецпропозиції;
-
на головній сторінці вивели блоки затребуваних класів автомобілів;
-
створили форму для зворотного зв'язку з чат-ботом. Додатково додали ще кнопку повернення на початок веб-сторінки;
-
у футер вивели контактний номер телефону, логотип, платіжні системи;
-
розробили картки авто з детальною інформацією, фото, відгуками та характеристиками.
Це все дозволяє не лише затримати користувачів на сайті, а й сприяє підвищенню конверсії.
Етап 4: роботи з нарощування маси посилань
Цей параметр також є одним із ключових, на який орієнтуються пошукові системи при формуванні рейтингу. Щоб наростити масу посилань, ми закупили посилання на тематичних ресурсах, обравши незаспамлені та авторитетні майданчики. Їх перевірили за низкою параметрів, таким як:
-
вік домену;
-
відсоток індексації сторінок ресурсу донора в пошукових системах Google та «Яндекс», наявність фільтрів;
-
кількість вихідних посилань на інші сайти з посадкових та головних сторінок;
-
спамність майданчика-донора, показник загальної відвідуваності;
-
участь у сторонніх біржах та агрегаторах із закупівлі посилань (Seopult, RotaPost та інше).
У ході робіт ми відібрали ресурси, які найбільшою мірою відповідали тематиці нашого сайту та всім переліченим параметрам.
Коментує експерт:
Над просуванням RentService24 працювати було відверто непросто, але дуже цікаво. Складнощі полягали в тому, що домен сайту клієнта через «молодість» відставав від суперників за низкою показників. Потрібна була креативна і тонка стратегія щодо точкового дотискання з метою виведення в топ окремих сторінок. Ми її не лише склали, а й успішно реалізували.
К. Буравікін
Акаунт-менеджер
Результати, яких ми досягли
Після всіх виконаних робіт ми досягли наступних досягнень за показником загального трафіку:
У регіонах результати пошукового просування в середньому збільшились на 23%:
Висновки про виконану роботу
Просування агрегатора з оренди авто стало викликом для наших спеціалістів. Успішно виконавши завдання, ми не лише здобули досвід, а й підвищили експертність у такій специфічній ніші. Цілей, які ставив клієнт, досягнуто. На цей момент процес розкручування припинено.