Просування сайту агентства нерухомості
SEO для сайту агентства нерухомості
Процес просування кожного окремого сайту – це унікальний процес, де план робіт формується індивідуально під потреби його власника. Але, як правило, у кожній ніші існує низка загальних особливостей, які слід врахувати, щоб працювати ефективніше. Просування сайту агентства нерухомості – не виняток, для таких робіт існують певні особливості, що особливо відчутно впливають на результат.
Особливості розкручування сайту агентства нерухомості
Під час розкручування сайту агентства нерухомості важливо враховувати, що цільова аудиторія не готова до спонтанних покупок та замовлень, а тому основний сегмент покупців становитимуть не унікальні відвідувачі.
Важливо зосередити зусилля не лише на залученні трафіку, а й на його утриманні. А для цього знадобиться робота зі зручності інтерфейсу та навігації. Контент відіграє не менш важливу роль у просуванні. Якщо наповнення сайту буде інформативним, цікавим та зрозумілим для відвідувача, це підвищить ймовірність того, що він стане клієнтом.
Наші кейси
Ключові клієнти
Що містять етапи СЕО-просування
Просування сайту агентства нерухомості у пошукових системах складається з кількох основних кроків, кожен із яких містить індивідуальний перелік робіт. Розглянемо докладніше:
- Комплексний аудит. Перевірка ресурсу на наявність санкцій від пошукових систем, рівень технічної оптимізації, структури, контенту та зовнішньої маси посилань. Крім того, фахівці також вивчають сайти основних ваших конкурентів.
- Маркетингові дослідження. Фахівці вивчають сегмент ринку, де працює клієнт, а також його цільову аудиторію. Важливо розуміти, чим керується потенційний клієнт, купуючи квартиру саме тут. Крім того, виконується аналіз маркетингових інструментів конкурентів, оцінюються їх методи просування.
- Формування СЯ та розширення структури. Важливо врахувати всі запити користувача, за якими потенційні клієнти можуть знайти ваші послуги. Особливу увагу варто приділити НЧ-запитам, наприклад, з точною адресою та навіть поверхом. Як правило, потенційні покупці вже знають, де саме хочуть придбати житло.
- Оптимізація контенту. Важливо пам'ятати, що контент – це не лише текст. Графічні елементи та відео також належать до цієї категорії. Важливо утримувати увагу відвідувача не лише інформативністю, а й візуальною складовою. Слід надати знімки житла з різних ракурсів, ще один корисний елемент – план будівництва, за допомогою якого користувач може побачити розташування квартири та схему її облаштування.
- Технічна оптимізація. Внутрішні доопрацювання ресурсу, які необхідні для підвищення його в ранжируванні: робота з метатегами, URL, редиректами та інше.
- Зовнішня оптимізація. Ще один фактор, який впливає на позиції – маса сайту. Важливо регулярно отримувати зворотні посилання з різних трастових ресурсів у вашій ніші, щоб позиції сайту не припиняли зростати.
Часті питання
ваш бізнес!