Просування сайту агентства нерухомості
![Просування сайту агентства нерухомості](/storage/services/medium/ShyF4Ob2wCTMoFCmTwBZURu8StumQDsSqRowiENq.png?v=1673284640)
![bg image](/images/services/seo.jpg)
SEO для сайту агентства нерухомості
Процес просування кожного окремого сайту – це унікальний процес, де план робіт формується індивідуально під потреби його власника. Але, як правило, у кожній ніші існує низка загальних особливостей, які слід врахувати, щоб працювати ефективніше. Просування сайту агентства нерухомості – не виняток, для таких робіт існують певні особливості, що особливо відчутно впливають на результат.
![image](/storage/services/medium/0Fv6IYZ5OpfTzPglOoj6gEqoSQ9b3Fc8W8nBttr4.jpeg?v=1661872394)
Особливості розкручування сайту агентства нерухомості
Під час розкручування сайту агентства нерухомості важливо враховувати, що цільова аудиторія не готова до спонтанних покупок та замовлень, а тому основний сегмент покупців становитимуть не унікальні відвідувачі.
Важливо зосередити зусилля не лише на залученні трафіку, а й на його утриманні. А для цього знадобиться робота зі зручності інтерфейсу та навігації. Контент відіграє не менш важливу роль у просуванні. Якщо наповнення сайту буде інформативним, цікавим та зрозумілим для відвідувача, це підвищить ймовірність того, що він стане клієнтом.
Наші кейси
![Discuss project](/images/service-discuss/discuss.png)
Що містять етапи СЕО-просування
Просування сайту агентства нерухомості у пошукових системах складається з кількох основних кроків, кожен із яких містить індивідуальний перелік робіт. Розглянемо докладніше:
- Комплексний аудит. Перевірка ресурсу на наявність санкцій від пошукових систем, рівень технічної оптимізації, структури, контенту та зовнішньої маси посилань. Крім того, фахівці також вивчають сайти основних ваших конкурентів.
- Маркетингові дослідження. Фахівці вивчають сегмент ринку, де працює клієнт, а також його цільову аудиторію. Важливо розуміти, чим керується потенційний клієнт, купуючи квартиру саме тут. Крім того, виконується аналіз маркетингових інструментів конкурентів, оцінюються їх методи просування.
- Формування СЯ та розширення структури. Важливо врахувати всі запити користувача, за якими потенційні клієнти можуть знайти ваші послуги. Особливу увагу варто приділити НЧ-запитам, наприклад, з точною адресою та навіть поверхом. Як правило, потенційні покупці вже знають, де саме хочуть придбати житло.
- Оптимізація контенту. Важливо пам'ятати, що контент – це не лише текст. Графічні елементи та відео також належать до цієї категорії. Важливо утримувати увагу відвідувача не лише інформативністю, а й візуальною складовою. Слід надати знімки житла з різних ракурсів, ще один корисний елемент – план будівництва, за допомогою якого користувач може побачити розташування квартири та схему її облаштування.
- Технічна оптимізація. Внутрішні доопрацювання ресурсу, які необхідні для підвищення його в ранжируванні: робота з метатегами, URL, редиректами та інше.
- Зовнішня оптимізація. Ще один фактор, який впливає на позиції – маса сайту. Важливо регулярно отримувати зворотні посилання з різних трастових ресурсів у вашій ніші, щоб позиції сайту не припиняли зростати.
Часті питання
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!