Просування сайту агентства нерухомості
SEO для сайту агентства нерухомості
Сьогодні ринок нерухомості активно розвивається практично у всьому світі, а особливо в туристично активних регіонах. Висока конкуренція, своєю чергою, дещо ускладнює просування, тому що витіснити основних гравців, які давно працюють у ніші, часом буває досить складно. Але складно не означає неможливо. Тому для досягнення бажаних результатів підходити до просування потрібно комплексно:
- зібрати та систематизувати релевантні ключові слова та фрази;
- використовувати довгі запити, щоб за ними швидше вийти на перші рядки у видачі;
- оптимізувати контент, створювати інформаційні сторінки, активно вести блог та ділитися якісними матеріалами;
- серйозно підійти до технічного SEO та забезпечити бездоганну роботу сайту;
- активно працювати над створенням та розповсюдженням візуального контенту, тому що в цій ніші він особливо важливий;
- займатися просуванням у соціальних мережах, використовувати контекстну та таргетовану рекламу;
- аналізувати досягнуті результати та шукати можливості для покращення використовуваної вами стратегії просування.
Можна з упевненістю говорити, що конкуренція на ринку нерухомості лише збільшуватиметься в майбутньому. Тому, якщо ви поки що роздумуєте, запустити просування зараз або зайнятися цим питанням пізніше, краще, якщо є можливість, розпочати процес якнайшвидше. Це дозволить вам покращити позиції в пошуковій видачі, залучити більше цільового трафіку та підвищити загальну впізнаваність компанії.
Особливості розкручування сайту агентства нерухомості
Під час розкручування сайту агентства нерухомості важливо враховувати, що цільова аудиторія не готова до спонтанних покупок та замовлень, а тому основний сегмент покупців становитимуть не унікальні відвідувачі.
Важливо зосередити зусилля не лише на залученні трафіку, а й на його утриманні. А для цього знадобиться робота зі зручності інтерфейсу та навігації. Контент відіграє не менш важливу роль у просуванні. Якщо наповнення сайту буде інформативним, цікавим та зрозумілим для відвідувача, це підвищить ймовірність того, що він стане клієнтом.
Наші кейси
Що містять етапи СЕО-просування
Просування сайту агентства нерухомості у пошукових системах складається з кількох основних кроків, кожен із яких містить індивідуальний перелік робіт. Розглянемо докладніше:
- Комплексний аудит. Перевірка ресурсу на наявність санкцій від пошукових систем, рівень технічної оптимізації, структури, контенту та зовнішньої маси посилань. Крім того, фахівці також вивчають сайти основних ваших конкурентів.
- Маркетингові дослідження. Фахівці вивчають сегмент ринку, де працює клієнт, а також його цільову аудиторію. Важливо розуміти, чим керується потенційний клієнт, купуючи квартиру саме тут. Крім того, виконується аналіз маркетингових інструментів конкурентів, оцінюються їх методи просування.
- Формування СЯ та розширення структури. Важливо врахувати всі запити користувача, за якими потенційні клієнти можуть знайти ваші послуги. Особливу увагу варто приділити НЧ-запитам, наприклад, з точною адресою та навіть поверхом. Як правило, потенційні покупці вже знають, де саме хочуть придбати житло.
- Оптимізація контенту. Важливо пам'ятати, що контент – це не лише текст. Графічні елементи та відео також належать до цієї категорії. Важливо утримувати увагу відвідувача не лише інформативністю, а й візуальною складовою. Слід надати знімки житла з різних ракурсів, ще один корисний елемент – план будівництва, за допомогою якого користувач може побачити розташування квартири та схему її облаштування.
- Технічна оптимізація. Внутрішні доопрацювання ресурсу, які необхідні для підвищення його в ранжируванні: робота з метатегами, URL, редиректами та інше.
- Зовнішня оптимізація. Ще один фактор, який впливає на позиції – маса сайту. Важливо регулярно отримувати зворотні посилання з різних трастових ресурсів у вашій ніші, щоб позиції сайту не припиняли зростати.
Часті питання
ваш бізнес!