Аграрна компанія: кейс SEO-просування

SEO
Збільшення конверсії у 2 рази, залучення трафіку та зниження відмов на 10 %.
Анамнез
Аграрна компанія

Інтернет-магазин займається продажем різноманітної продукції для власників присадибних ділянок, фермерів, підсобних господарств. У каталозі представлені тисячі позицій товарів сільськогосподарського призначення: засоби захисту від шкідників та хвороб, посівні матеріали, матеріали для догляду за рослинами – шланги, плівки, агроволокно, системи поливу та ін. Вся продукція постачається через надійних постачальників, є на складі компанії.

Цілі та завдання

Виконати SEO-просування окремих розділів та сайту в цілому. Залучити нових клієнтів, збільшити конверсію.

Стратегія

01/
Технічна оптимізація.
02/
Поліпшення usability.
03/
Формування семантичної структури.
04/
Зовнішня оптимізація.

Хід робіт

01/
Усунення технічних проблем
На цьому етапі ми налаштували стилі та функції адмінпанелей, виправили помилки мікроформату та xml-карти, усунули 302-редиректи та прихований текст, встановили скрипти плагінів, доопрацювали сторінки 404, зробили редагування фільтрів. Приділили увагу також швидкості завантаження, вона була низькою, що заважало просуванню.
02/
Поліпшення usability
Роботи на цьому етапі розділили на блоки. Найбільше недопрацювань довелося усувати на головній сторінці: додали прев'ю розділів; зменшили слайдер; вивели блоки «Новинки», «Відгуки», «Хіти продажу»; впровадили розділ з опцією підписки на оновлення. Додатково вивели основні категорії у футер, додали на сторінки категорій функцію сортування, меню з характеристиками при наведенні курсора на картку товару. Під час проведення всіх робіт враховували також адаптивність до мобільних пристроїв.
03/
Формування семантичної структури
Вона була повністю складена та розбита на пріоритети. До нової структури увійшли понад 1400 розділів та підрозділів. На цьому етапі також було зібрано семантику. За бажанням клієнта насамперед опрацювали теми «Гербіциди» (близько 850 слів на 168 сторінок), «Фунгіциди», «Інсектициди».
Коментар від фахівця
Ерік Клюєв
Head of SEO
«Проєкт, над яким ми працювали, – це онлайн-магазин із широким каталогом та великим асортиментом. Така особливість вимагала певного креативу та досвіду, щоб виконати результативне просування. Крім того, було поставлено завдання насамперед опрацювати пріоритетні категорії. Ми досягли поставленої мети, і практично за пів року досягли зростання конверсії у 2 рази. Ще у роботі над цим проєктом ми акцентували зусилля на покращенні юзабіліті. Такий підхід виправдав себе, нам вдалося залучити додатковий трафік на сайт».

Результати

PC image
PC image
PC image
PC image
PC image
Results
Результати
Зростання показників
За 6 місяців роботи всі основні параметри сайту зросли.
Поліпшилася видимість ключів у топ-10 Google
За деякими тематичними групами приріст склав 8 %.
Наростили посилальну масу
Вибрали релевантні авторитетні майданчики-донори, закупівля проводилася плавно та поступово.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.