Послідовність етапів просування молодого сайту мало чим відрізняються від SEO для ресурсів, що існують уже кілька років. Але є деякі особливості, які важливо врахувати.
Основний орієнтир для SEO-фахівця, який просуває молодий сайт, - конкурентний аналіз. Справа в тому, що у нового ресурсу занадто низька відвідуваність і видимість, щоб судити про ефективність тих чи інших підходів по поведінкових факторів або динаміці зміни його позицій.
Тому фахівець збирає дані про основних конкурентів вашого ресурсу. Оцінює ефективність їх підходів до просування: СЯ, контрольний профіль, контент і тд. На основі цієї інформації формується стратегія просування.
Молоді сайти не можуть змагатися зі старими ресурсами по високочастотним запитам. Тому оптимізатори концентрують зусилля на низькочастотних ключах. Як правило, це довгі вузькоспеціалізовані запити з низькою конкуренцією у видачі. Призводять менше відвідувачів, але їх простіше конвертувати клієнтів. Це дозволяє в короткі терміни отримати на сайт відвідувачів, готових зробити замовлення.
Дуже часто розробники не приділяють увагу пошукової оптимізації сайту. Через це на сайті присутня безліч технічних помилок, через які він може взагалі не потрапити в індекс пошукових систем. До них відносяться:
На даному етапі SEO-фахівці знаходять такі помилки і виправляють їх.
Важлива роль в просуванні молодих сайтів відведена контенту. Щоб контент приносив результат, важливо не тільки знайти сильного автора, а й коректно поставити задачу. Тому оптимізатори створюють ТЗ (технічні завдання), в яких детально описують вимоги до тексту, щоб він високо ранжирувався по потрібних запитах.
Основні критерії якісного контенту:
Це базовий ряд вимог, за якими ви можете оцінювати власні тексти. При цьому важливо, щоб текст містив цінну інформацію і був написаний з урахуванням особливостей ЦА.
Один з найвідповідальніших етапів в SEO-просуванні молодих сайтів. Важливо поступово нарощувати контрольний профіль, уникати швидких стрибків і просадок в посилальної масі, а також ретельно вибирати майданчики для лінкбілдінга.
Закупівля тимчасових посилань в такому випадку тільки посилить ситуацію і сайт може потрапити під фільтр. Тому оптимізатори отримують беклінки за допомогою контент-маркетингу: публікують якісний контент на тематичних майданчиках. Це не тільки позитивно позначається на позиціях, а й призводить трафік на сайт.
Просування молодого сайту - це комплексна послуга. На її вартість впливають такі чинники:
Бюджет на просування для кожного проекту розраховується індивідуально. Він включає роботу SEO-фахівців, програмістів, копірайтерів, а також покриває витрати на контент-маркетинг.
Ціни на тексти для різних ніш можуть сильно відрізнятися. Наприклад, щоб писати на медичну тематику, недостатньо просто грамотно вміти викладати свої думки, потрібні знання в фармацевтиці та фізіології, більш глибокі, ніж у звичайного інтернет-користувача.
Чим більше посадочних сторінок на сайті - тим більше часу і зусиль йде на їх оптимізацію. Це теж впливає на бюджет. Але і трафік у такого ресурсу буде вище, адже користувачі будуть набагато частіше знаходити сайт в пошуку.
Тому жоден чесний фахівець не зможе вам озвучити вартість просування до того, як детально вивчить специфіку ресурсу і обсяг робіт.
Щоб правильно просувати новий сайт, необхідно знайти виконавця, у якого є досвід в розкрутці таких проектів, а головне - необхідні ресурси. Яким би професіоналом не був SEO-фахівець, він фізично не зможе виконати всю роботу самостійно, для цього потрібна команда.
Другий, не менш важливий пункт - збір інформації. Важливо провести якісне передпроектне дослідження, щоб не довелося працювати наосліп. Чим більше даних ви отримаєте перед початком робіт, тим більше часу і фінансів зможете заощадити, не виконуючи мало ефективну роботу.
Якщо у вас залишилися питання про просування молодих сайтів, зв'яжіться з нами по телефону, або введіть свій номер в форму нижче. Ми надамо будь-яку важливу для вас інформацію про цей вид робіт. Також наші аналітики можуть в короткі терміни провести комплексний аудит ресурсу.