Просування нового сайту
Особливості роскрутки нового сайту
Просування нового сайту має свою специфіку в порівнянні з особливостями розкрутки онлайн-проєктів, які вже працюють. З одного боку, необхідно детально проаналізувати нішу, постаратися подолати конкуренцію та обійти сайти-лідери, які вже мають міцні позиції. З іншого боку, на ранніх етапах розвитку проєкту можна уникнути багатьох технічних помилок. Завдяки цьому грамотні фахівці зададуть хороший темп роботи та швидше досягнуть потрібного результату.
Наша команда ретельно вивчає бізнес клієнта та особливості роботи в тематичній ніші, тільки після цього планує стратегію оптимізації нового проєкту. Ми приділяємо увагу збиранню та угрупованню ключових слів, вносимо зміни до структури сайту з урахуванням параметрів юзабіліті, перевіряємо рівень його адаптації під мобільні пристрої. Якщо всі ці завдання виконуються на етапі запуску проєкту, то шанси швидко досягти успіху зростають. Оптимізація нового сайту вимагає від спеціаліста досвіду роботи в різних нішах. Саме це можуть забезпечити члени нашої команди.
Наші кейси
Ключові клієнти
Результат нашої співпраці
Усунення проблем на ранньому етапі
Вибір оптимальної стратегії просування
Охоплення користувачів у потрібному місці та в потрібний час
Прискорення зростання проєкту
Основні роботи з просування інтернет-сайту
Зовнішня оптимізація для просування молодого сайту
Один із найвідповідальніших етапів у SEO-просування молодих сайтів. Важливо поступово нарощувати посилальний профіль, уникати стрімких стрибків та просадок у масі посилань, а також ретельно обирати майданчики для лінкбілдингу.
Закупівля тимчасових посилань у такому разі лише посилить ситуацію й сайт може потрапити під фільтр. Тому оптимізатори отримують беклінки за допомогою контент-маркетингу: публікують якісний контент на тематичних майданчиках. Це не лише позитивно позначається на позиціях, а й залучає трафік на сайт
Унікальний контент та SEO-тексти
Важливу роль у просуванні молодих сайтів відіграє контент. Щоб контент приносив результат, важливо як знайти талановитого автора, так і коректно поставити завдання. Тому оптимізатори створюють ТЗ (технічні завдання), де детально описують вимоги до тексту, щоб він високо ранжувався за потрібними запитами.
Основні критерії якісного контенту:
- унікальність;
- відсутність "води";
- не заспамленість.
Технічна SEO-оптимізація нового сайту
Дуже часто розробники не приділяють уваги пошуковій оптимізації сайту. Через це на сайті є безліч технічних помилок, через які він може взагалі не потрапити до індексу пошукових систем. До них належать:
- дублі метатегів або цілих сторінок;
- неналаштований robot.txt і sitemap;
- некоректні URL-сторінки;
- відсутність мікророзмітки.
На даному етапі SEO-фахівці виявляють такі помилки та виправляють їх.
Складання структури та семантичного ядра для нового сайту
Збирання інформації
Основний орієнтир для SEO-фахівця, який просуває молодий сайт – конкурентний аналіз. Річ у тому, що новий ресурс має дуже низьку відвідуваність та видимість, аби судити про ефективність тих чи інших підходів щодо поведінкових факторів або динаміки зміни його позицій.
Тому фахівець збирає дані про основних конкурентів вашого ресурсу. Оцінює ефективність їх підходів до просування: СЯ, профіль, контент та інше. На основі цієї інформації формується стратегія просування.
Вартість просування нового сайту
Просування молодого сайту – це комплексна послуга. На її вартість впливають наступні фактори:
- час роботи спеціалістів;
- кількість сторінок ресурсу;
- конкуренція у ніші;
- складність робіт.
Бюджет на просування для кожного проекту розраховується індивідуально. Він включає роботу SEO-фахівців, програмістів, копірайтерів, а також покриває витрати на контент-маркетинг.
Ціни на тексти для різних ніш можуть відрізнятися. Наприклад, щоб писати для медичної тематики недостатньо просто грамотно вміти викладати свої думки, потрібні знання у фармацевтиці та фізіології, глибші, ніж у звичайного інтернет-користувача.
Що більше посадкових сторінок на сайті – тим більше часу та зусиль витрачається на їхню оптимізацію. Це також впливає на бюджет. Але й трафік такого ресурсу буде вищим, адже користувачі будуть набагато частіше знаходити сайт у пошуку.
Тому жоден чесний фахівець не зможе вам озвучити вартість просування до того, як ретельно вивчить специфіку ресурсу та обсяг робіт.
Часті питання
ваш бізнес!