Просування нового сайту
Особливості роскрутки нового сайту
Розкрутка нового сайту має велике значення у створенні успішного інтернет-ресурсу. На початкових етапах просування зазвичай складніше, а кількість витрат більша. Однак ці вкладення часу та коштів повністю виправдані, адже ваша мета — якнайшвидше вийти в топ пошукової видачі та зміцнитися на перших позиціях, оминаючи конкурентів:
Просування молодого сайту — це цілий комплекс заходів, який включає:
- SEO-оптимізацію: збирання ключових слів, оптимізацію контенту, технічне SEO;
- просування в соціальних мережах та контент-маркетинг;
- використання платних інструментів: контекстної та таргетованої реклами;
- постійний аналіз та оптимізацію стратегії для досягнення найкращих результатів.
Тільки комплексний підхід може забезпечити бажаний результат у найближчий термін. Також варто враховувати, що Google іноді менш охоче виводить нові сайти в топ видачі, оскільки вони деякий час перебувають у «пісочниці». Але за умови грамотного підходу можна вийти в топ-10, топ-5 або навіть топ-3 відносно швидко. Особливо якщо ви працюєте в ніші з не надто високою конкуренцією та займаєтеся регіональною розкруткою.
Для досягнення найкращих результатів ще на старті просування ми рекомендуємо замовляти розробку сайту з пошуковою оптимізацією. У такий спосіб ви відразу отримаєте ресурс, повністю готовий до подальшої розкрутки, зможете швидше досягти бажаних показників трафіку та конверсій.
Наші кейси
Результат нашої співпраці
Усунення проблем на ранньому етапі
Вибір оптимальної стратегії просування
Охоплення користувачів у потрібному місці та в потрібний час
Прискорення зростання проєкту
Вартість просування нового сайту
Тип пакету послуг |
Ціна (на місяць) |
БАЗОВИЙ |
Від 800 доларів |
ОПТИМАЛЬНИЙ |
Від $1000 |
Комплексний |
Від $1500 |
Просування молодого сайту – це комплексна послуга. На її вартість впливають наступні фактори:
- час роботи спеціалістів;
- кількість сторінок ресурсу;
- конкуренція у ніші;
- складність робіт.
Бюджет на просування для кожного проекту розраховується індивідуально. Він включає роботу SEO-фахівців, програмістів, копірайтерів, а також покриває витрати на контент-маркетинг.
Ціни на тексти для різних ніш можуть відрізнятися. Наприклад, щоб писати для медичної тематики недостатньо просто грамотно вміти викладати свої думки, потрібні знання у фармацевтиці та фізіології, глибші, ніж у звичайного інтернет-користувача.
Що більше посадкових сторінок на сайті – тим більше часу та зусиль витрачається на їхню оптимізацію. Це також впливає на бюджет. Але й трафік такого ресурсу буде вищим, адже користувачі будуть набагато частіше знаходити сайт у пошуку.
Тому жоден чесний фахівець не зможе вам озвучити вартість просування до того, як ретельно вивчить специфіку ресурсу та обсяг робіт.
Часті питання
ваш бізнес!