Анамнез
Онлайн-супермаркет Foodex24
Новий технологічний онлайн-магазин вийшов на ринок в інтернеті у 2020 році. Компанія поставила за мету впровадити формат dark store та контролювати всі основні процеси: підбір асортименту, роботу складів, дотримання умов зберігання, логістику, функціонування call-центру. Щомісяця виділяються кошти на доопрацювання софту в мобільних додатках та на розвиток CRM-системи.
Цілі та завдання
Збільшити показники відвідуваності, підвищити конверсію, покращити позиції з усіх актуальних запитів.
Стратегія
01/
Технічна оптимізація сайту.
02/
Розширення структури.
03/
Опрацювання семантичного ядра.
04/
Використання посилальної стратегії.
Хід робіт
01/
Провели первинну оптимізацію сайту
Виконали аудит технічного стану інтернет-магазину. Усунули биті сторінки, налаштували 301 редирект, інтегрували атрибути Hreflang для реалізації задачі мультимовності. Згенерували карту сайту у форматі XML. Один із пріоритетів — налаштування шаблонів метаописів для подальшої автоматизації процесів оновлення сторінок вебресурсу.
02/
Розширили структуру сайту та пропрацювали семантичне ядро
У своїй роботі керувалися принципами логічності, ієрархії, максимальної стислості та чіткості. Простежили, щоб товар був представлений у декількох категоріях. Додали фільтри для окремих груп продуктів. Зібрали ключові фрази кожного елемента структури, виділили посадкові сторінки й оптимізували просування.
03/
Поліпшили показники usability онлайн-магазину
Проаналізували юзабіліті сайтів-конкурентів. На головній сторінці додали блоки новин та рецептів, брендів, переформатували розділ з акційними товарами. На сторінках категорій перемістили блок популярної продукції вниз, вивели загальний рейтинг товару в прев'ю. На товарних сторінках додали докладні характеристики та описи, інформацію про харчову цінність та умови зберігання, блоки відгуків.
04/
Реалізували стратегію посилань
Паралельно з поліпшенням ресурсу займалися його статейним просуванням. Закупили якісні біржові посилання, крауд-посилання та розмістили корисну інформацію на тематичних форумах.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Ми працювали зі стартапом, який перебував на стадії запуску, при цьому планував утримати та наростити заданий темп розвитку. Нам вдалося побудувати свою роботу в такий спосіб, щоб досягти поставленої мети. Ми діяли в єдиному тандемі. Клієнт міг стежити за результатами кожного етапу в персональному кабінеті та вносити корективи в роботу.
Результати
Results
Результати
Прогнозованих результатів було досягнуто.
Збільшення трафіку
Відвідуваність ресурсу за півроку зросла майже у 2,5 раза.
Видимість сайту
Позиції за ключовими словами покращилися в 6 разів. У топ-3 вийшли 2% ключів, у топ-10 — 8%, у топ-30 — 20%
Посилальний профіль
Посилальна маса нарощувалася плавно та поступово.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!