DYBOK: кейс SEO-просування мережі меблевих магазинів

SEO
Головним результатом роботи нашої команди стало збільшення кількості транзакцій на сайті на 80,4 % та загальне зростання доходу на 117,3 %.
Анамнез
DYBOK

DYBOK — велика мережа меблевих магазинів, які представлені в гіпермаркетах міст Рівного, Львова, Луцька та інших. Також продаж здійснюється через сайт. Компанія пропонує простий і водночас якісний продукт з акцентом на стилістику та функціональність. У цій мережі організовано адресну доставку меблів, швидке постачання зі складів, гнучкі умови гарантії повернення/обміну протягом 30 днів. Споживач має можливість вибрати необхідний товар з каталогу, в якому представлено понад 1 млн товарів. Ця мережа є однією з найбільших у країні із загальним трафіком, що досягає 500 тис. відвідувань на місяць.

Цілі та завдання

Збільшення цільового трафіку на вебсайті, зростання конверсії вебресурсу.

Стратегія

01/
Виправлення основних технічних недоліків
02/
Оновлення семантичного ядра та оптимізація контенту на пріоритетних сторінках
03/
Поетапне нарощування маси посилань

Хід робіт

01/
Виправили технічні недоліки
Наші фахівці виявили основні помилки, що заважають зростанню показників вебресурсу у пошуку. Зокрема, були усунені проблеми з robots.txt, помилки при скануванні URL, помилкові 404 помилки та помилки сервера (5xx). Глобальні технічні зміни не проводились, оскільки планувався запуск нового сайту у найближчому майбутньому. Новий сайт було перевірено за чек-листом внутрішньої оптимізації. Налаштовано 301 редиректи для забезпечення правильного перенесення та сформовано шаблон автоматичної генерації метатегів на товарних сторінках нового сайту.
02/
Оптимізували контент на пріоритетних сторінках
Оскільки у роботі був досить об'ємний проєкт, ми обговорили пріоритетність посадкових сторінок. Насамперед наші фахівці працювали з категоріями «Кухні», «Шафи-купе», «Спальні» та іншими. На всіх відібраних сторінках було оновлено контент, створено та розміщено унікальні метатеги.
03/
Реалізували стратегію зовнішнього просування
Після детального аналізу посилання сайту та порівняння його з конкурентними проєктами ми сформували план робіт, як уникнути негативної динаміки в цьому напрямку. Ми розробили та впровадили стратегію збільшення посилальної маси. Для розміщення посилань використовували анкорні та безанкорні посилання, ретельно відбирали ресурси-донори.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Коли до нас звернулися із завданням допомогти у просуванні онлайн-магазину DYBOK, видимість вебресурсу у пошуку, трафік на сайт та інші важливі показники були не на висоті. Для виявлення причин недостатньої ефективності ми розпочали з проведення аудиту та виявлення проблем, які перешкоджали успішному просуванню. Виходячи з отриманих даних, наша команда розробила стратегію пошукової оптимізації, приділяючи особливу увагу усуненню технічних неполадок, покращенню текстового контенту та нарощуванню маси посилань.

Результати

Results
РЕЗУЛЬТАТИ
Збільшення відвідуваності сайту
За перші 4 місяці робіт наша команда досягла збільшення показників відвідуваності на 42 %.
Збільшення кількості переходів
Внаслідок нашої роботи кількість замовлень в онлайн-магазині зросла на 80,4 %.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.