DYBOK — велика мережа меблевих магазинів, які представлені в гіпермаркетах міст Рівного, Львова, Луцька та інших. Також продаж здійснюється через сайт. Компанія пропонує простий і водночас якісний продукт з акцентом на стилістику та функціональність. У цій мережі організовано адресну доставку меблів, швидке постачання зі складів, гнучкі умови гарантії повернення/обміну протягом 30 днів. Споживач має можливість вибрати необхідний товар з каталогу, в якому представлено понад 1 млн товарів. Ця мережа є однією з найбільших у країні із загальним трафіком, що досягає 500 тис. відвідувань на місяць.
Цілі та завдання
Збільшення цільового трафіку на вебсайті, зростання конверсії вебресурсу.
Стратегія
01/
Виправлення основних технічних недоліків
02/
Оновлення семантичного ядра та оптимізація контенту на пріоритетних сторінках
Наші фахівці виявили основні помилки, що заважають зростанню показників вебресурсу у пошуку. Зокрема, були усунені проблеми з robots.txt, помилки при скануванні URL, помилкові 404 помилки та помилки сервера (5xx). Глобальні технічні зміни не проводились, оскільки планувався запуск нового сайту у найближчому майбутньому. Новий сайт було перевірено за чек-листом внутрішньої оптимізації. Налаштовано 301 редиректи для забезпечення правильного перенесення та сформовано шаблон автоматичної генерації метатегів на товарних сторінках нового сайту.
02/
Оптимізували контент на пріоритетних сторінках
Оскільки у роботі був досить об'ємний проєкт, ми обговорили пріоритетність посадкових сторінок. Насамперед наші фахівці працювали з категоріями «Кухні», «Шафи-купе», «Спальні» та іншими. На всіх відібраних сторінках було оновлено контент, створено та розміщено унікальні метатеги.
03/
Реалізували стратегію зовнішнього просування
Після детального аналізу посилання сайту та порівняння його з конкурентними проєктами ми сформували план робіт, як уникнути негативної динаміки в цьому напрямку. Ми розробили та впровадили стратегію збільшення посилальної маси. Для розміщення посилань використовували анкорні та безанкорні посилання, ретельно відбирали ресурси-донори.
Робочий процес
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Коли до нас звернулися із завданням допомогти у просуванні онлайн-магазину DYBOK, видимість вебресурсу у пошуку, трафік на сайт та інші важливі показники були не на висоті. Для виявлення причин недостатньої ефективності ми розпочали з проведення аудиту та виявлення проблем, які перешкоджали успішному просуванню. Виходячи з отриманих даних, наша команда розробила стратегію пошукової оптимізації, приділяючи особливу увагу усуненню технічних неполадок, покращенню текстового контенту та нарощуванню маси посилань.
Результати
Results
РЕЗУЛЬТАТИ
Збільшення відвідуваності сайту
За перші 4 місяці робіт наша команда досягла збільшення показників відвідуваності на 42 %.
Збільшення кількості переходів
Внаслідок нашої роботи кількість замовлень в онлайн-магазині зросла на 80,4 %.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.