Просування сайту медичної клініки

Просування сайту медичної клініки
bg image

Особливості просування сайту медичної клініки

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Просування медичної клініки (центру) завжди ускладнюється підвищеними вимогами Google YMYL. Це означає, що воно обов'язково має передбачати використання авторитетного й експертного контенту, достатньої кількості інформації та відповідність очікуванням користувача від результатів пошуку. Інакше просування приватної клініки або медичного центру не дасть потрібних результатів. А в деяких ситуаціях неправильний підхід до розкрутки може лише погіршити позиції сайту. Тому так важливо замовляти SEO-просування у досвідчених фахівців і не намагатися надмірно заощадити.

Розкручування сайту медичного центру перш за все передбачає нарощування органічного трафіку. І, як наслідок, збільшення числа клієнтів. Починаючи з 2018 року у просуванні медичних послуг в інтернеті обов'язково враховуються фактори E-A-T і YMYL (Your Money or Your Life). І водночас «класичні» методи розкрутки стали гірше працювати для сайтів цієї тематики.

Етапи просування сайтів медичних послуг

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Розроблення стратегії просування

Стратегія передбачає підготовку покрокового плану дій з розкрутки сайту — аудит, збір семантики й робота зі структурою, внутрішня оптимізація та доопрацювання, створення нового контенту й доповнення вже наявного, зовнішня оптимізація, інше. Надалі в міру просування стратегія може бути скоригована та змінена. Головне — досягти її максимальної ефективності, уникнувши перевитрати бюджету. Тому так важливо на кожному з етапів просування аналізувати результати робіт за різними напрямками та своєчасно вносити коригування до стратегії розкрутки.

Комплексний аудит сайту

Аудит передбачає ретельний аналіз вебресурсу, пошук помилок, битих посилань, неактивних редиректів й інших факторів, здатних негативно вплинути на ефективність просування сайту. Навіть якщо ресурс новий, ми настійно рекомендуємо проводити цей процес. Адже ви не можете бути на сто відсотків впевнені, що сайт відразу добре оптимізований і повністю готовий для активного пошукового просування. Для ресурсів медичної тематики, що вже працюють, аудит є взагалі обов'язковим. Без цього неможливо проводити подальшу внутрішню оптимізацію та виводити сайт у топ пошукової видачі.

Збір семантичного ядра й опрацювання структури

На цьому етапі фахівці збирають релевантні ключові слова та фрази, за якими користувачі будуть приходити на сайт із пошуку. Потім семантичне ядро систематизується, і на основі кластеризації опрацьовується структура ресурсу. Якщо ж доопрацювання структури не передбачені, кластеризація семантики все одно необхідна. Вона дозволяє розподілити ключові слова та фрази на окремих сторінках, а також скласти контент-план для публікацій на сайті з урахуванням SEO-складової. До речі, для розширення семантичного ядра розумно завести на сайті блог і регулярно публікувати в ньому експертні статті з ключовими словами.

Оптимізація та доопрацювання

За підсумками аудиту сайту формується список ТЗ для оптимізації та доопрацювань. В залежності від поточного стану вебресурсу цей перелік може бути як невеликим, так і комплексним. Тому і строки таких доопрацювань можуть істотно відрізнятися. Ми завжди рекомендуємо клієнтам виконувати SEO-оптимізацію сайту ще до його першого запуску. Але такий підхід практикують не всі сучасні компанії, через що, як результат, витрачають час і гроші на аудит та виправлення допущених на етапі розробки помилок. Але після комплексної оптимізації сайт уже буде готовий до активного просування.

Створення контенту

Як і було сказано вище, Google особливо серйозно ставиться до медичного контенту, оскільки від нього можуть залежати здоров'я та життя людей. Саме тому він повинен бути експертним, підкріпленим науковими статтями й дослідженнями. До створення контенту для медичних сайтів ми завжди залучаємо вузькоспеціалізованих авторів, які мають відповідний досвід і кваліфікацію, тому що публікувати поверхневі тексти в цій тематиці категорично не можна. Інакше ви ризикуєте потрапити під пошукові фільтри замість виходу ресурсу в топ видачі.

Зовнішня оптимізація

Нарощування зовнішньої посилальної маси — ще один обов'язковий етап просування медичного сайту. Але, знову ж таки, потрібно особливо ретельно підходити до вибору майданчиків, де ви плануєте розміщувати вхідні лінки. Це повинні бути авторитетні сайти медичної тематики, які не заспамлені посиланнями й не підпадають під санкції Google. У цій сфері особливо важливо дотримуватися правила, згідно з яким краще розмістити менше посилань на релевантних ресурсах, ніж безліч на спірних майданчиках. Взагалі ми радимо підходити до лінкбілдингу вкрай серйозно. Методи масової закупівлі посилань на біржах уже давно не працюють так, як 5-10 років тому.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Вартість

Бюджет на просування сайтів медичної тематики формується залежно від того, наскільки об'ємну та складну роботу належить виконати спеціалістам. Визначити його можна за допомогою аудиту.

Наші фахівці зможуть надати вам результати аналізу та розрахувати точну вартість просування протягом одного дня. Крім ціни на розкручування, ви також отримаєте детальний план робіт з оптимізації.

Результат розкручування

Просування сайту медичних послуг необхідно, щоб забезпечити високу видимість та відвідуваність ресурсу. Але це не основна його мета. Головне – зробити його ефективнішим для бізнесу, а саме:

  • підвищити кількість клієнтів;
  • покращити репутацію закладу серед інтернет-користувачів;
  • розширити охоплення бренду;
  • завоювати довіру ЦА.

Саме ці завдання ми ставимо перед сайтом, просуваючи його.

SEO для медичних сайтів від WEZOM

Ми також займаємося розробкою та просуванням сайтів медичних послуг у комплексі, а тому, якщо ви лише плануєте створити такий ресурс, ми зможемо допомогти.

Якщо ж сайт у вас вже є, наші фахівці зможуть вивести його на провідні позиції у вашому сегменті ринку. Ми маємо чималий досвід таких видів seo просування, і щоразу клієнт залишався задоволений. Тому ми впевнені, що зможемо допомогти.

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Які основні принципи просування сайтів медичних центрів (клінік)?
Для Google основними залишаються EAT-фактори сайту та принцип YMYL. Пошуковик вкрай вимогливий до якості контенту на ресурсах медичної тематики, тому особливу увагу ми рекомендуємо приділити саме цій складовій. Технічно ж оптимізація й розкрутка медсайту не надто відрізняються від просування інших ресурсів.

02.
Скільки коштує просування сайту клініки?
Вартість просування сайту медичної тематики завжди формується індивідуально. Вона залежить від поточного стану сайту, конкуренції в ніші, майбутнього обсягу робіт й інших факторів. Радимо зв'язатися з менеджером Wezom для обговорення деталей.

03.
Як довго чекати перших результатів?
SEO-просування — це в принципі не найшвидший процес. І чекати перших видимих результатів зазвичай доводиться близько місяця. У цей же час рекомендуємо використовувати більш швидкі інструменти просування: SMM, контекстну рекламу, інше.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.