Кейс з просування сайту стоматологічної клініки

SEO
Виведення сайту в топ пошукової видачі, збільшення трафіку в 37 разів, а конверсії – у 14–16.
Анамнез
«Слален» і «Юта»

Мережа стоматологічних клінік, яка надає широкий спектр профільних послуг у галузі терапії, хірургічної стоматології, імплантології, ортодонтії та ін. Працює в Києві з 2014 року. Для розвитку бізнесу в ніші з високою конкуренцією та залучення нових відвідувачів запустили власний сайт, де розповідають про послуги, приймають замовлення.

Цілі та завдання

Залучення клієнтів, збільшення лідів, підвищення впізнаваності та виведення сайту в топ.

Цілі за проектом

  • Підвищити зручність сайту.
  • Зрушити сайт із мертвої точки в плані трафіку.
  • Усунути технічні проблеми.

     

Виконані роботи

  • Первинна оптимізація.
  • Маркетинговий аналіз ніші.
  • Технічні доробки сайту.

     

Стратегія

01/
Аналіз конкурентів по Києву та окремо по Солом'янському району.
02/
Первинна оптимізація.
03/
Розширення структури вебсайту.
04/
Формування СЯ.
05/
Наповнення нових сторінок контентом.
06/
Технічний аудит.
07/
Робота над usability.
08/
Аудит посилального профілю.
09/
Налаштування Call Tracking.

Хід робіт

01/
Усунули технічні помилки та баги, виконали переїзд на швидкий хостинг
Після аудиту було виявлено різні технічні проблеми в роботі ресурсу, які заважали просуванню. Серед основних – редиректи 301 і 302, помилки 404, невалідний код, відсутність noindex і мікророзмітки, ін. Переїзд на новий хостинг дав можливість позбутися більшості проблем і збільшити швидкість ресурсу.
02/
Проаналізували конкурентів, доопрацювали юзабіліті, дизайн, фактори Е-А-Т
Аналіз сайтів суперників дозволив виділити їхні слабкі та сильні сторони. На підставі отриманих результатів склали рекомендації щодо покращення юзабіліті, дизайну, комерційних та факторів Е-А-Т.
03/
Розширили структуру
Проведений аналіз показав методи, які дозволили конкурентам вийти вперед. Ґрунтуючись на їхньому досвіді, було визначено релевантний контент, популярні рубрики та теми. Отримані дані використовували при складанні контент-стратегії. Крім того, вирішили додати та активно почали вести блог на сайті. Усі дії були узгоджені з клієнтом.
04/
Проаналізували посилальний профіль клієнта та конкурентів
Слабка посилальна маса сайту клієнта суттєво заважала просуванню. Склалася подібна картина через брак якісних майданчиків-донорів. З огляду на це було взято вектор на нарощування посилальної маси. Результат виправдав виконані роботи.
05/
Провели роботу над репутацією клініки
Проведено пошук негативних відгуків в інтернеті, які могли перешкодити розвитку. У мережі клінік «Слален» та «Юта» з цим проблем не спостерігалося, навіть на ранньому етапі просування репутація у компанії була позитивною. Середня оцінка в сервісі Google Maps склала 4,4 бала з можливих 5. Але з'ясувалося, що деякі негативні відгуки, які знайшлися, не були опрацьовані, у зв'язку з чим приділили увагу цьому фактору, усунули проблему.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
«Під час роботи над проєктом ми зіткнулися відразу з кількома проблемами, які заважали просуванню: поганий технічний стан ресурсу, ненадійний і повільний хостинг, непродуманий функціонал адмінки. У деяких випадках нам навіть не вдавалося усунути недоробки на основних сторінках: головній, з послугами, службових, інформаційній. З цієї причини було ухвалено рішення повністю переробити адміністративну панель та переїхати на новий швидкий хостинг. Тільки після цього стало можливим провести важливі заходи щодо розширення структури, наповнення сторінок контентом та вдосконалення юзабіліті. Після вирішення технічних проблем усі роботи з просування виконувались легше та швидше».

Результати

Results
Результати
Збільшення трафіку
За рік робіт безкоштовний трафік продемонстрував приріст на рівні 27,7%, зберігалася стабільна динаміка без відчутних просідань. Поліпшилися показники як загального трафіку, так і трафіку з пошукових систем.
Зростання кількості візитів
За рік кількість візитів збільшилася до 30 тис. користувачів на місяць. Також покращилися показники кількості переглядів вебсторінок та кількості сеансів.
Поліпшилися поведінкові фактори
За рік робіт кількість переглядів вебсторінок збільшилась на 1400%, середні показники зросли на 160%, а відмови зменшилися на 89,41%.
Досягли поставленої мети
За рік робіт із просування поставлені завдання були реалізовані, важливі показники покращились.
Збільшили кількість проіндексованих сторінок та показники клікабельності
Після проведених робіт зазначили планомірне зростання кількості проіндексованих вебсторінок. Поліпшилася динаміка кліків.
Збільшили посилальну масу
На момент старту робіт у клієнта було лише 37 майданчиків-донорів. Через рік їхня кількість зросла до 173.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.