Ця соціальна мережа спочатку позиціонувала себе як мікроблог. Головна особливість - швидкі і короткі пости, довжиною не більше 140 символів. Про все в світі, що відбувається в режимі реального часу, можна знайти інформацію на просторах «Твіттер». Однак зараз творці мережі активно впроваджують все більше можливостей для реклами: запустили бізнес-акаунти для компаній і брендів. Але чому ж просування в «Твіттері» відрізняється від інших соцмереж, і що цікаво його мешканцям?
313 млн активних користувачів на місяць - таку цифру опублікували в Twitter. Примітно, що у багатьох світових політиків, зірок шоу-бізнесу та громадських діячів є свої акаунти. Кількість їх передплатників сягає 90 мільйонів чоловік! Втрачати таку аудиторію було б неправильно. Хто ж користується «Твіттером»:
Якщо в Facebook або ВК всі друзі, то в «Твіттері» - підписники (follower з англ. - послідовник, передплатник). Користувач, який підписався на вас, буде автоматично бачити все, що ви публікуєте (твіти) в своїй стрічці і може поділитися цим вже зі своїми фоловерів. Таке собі віртуальне сарафанне радіо.
Розкрутка в Twitter - це спосіб розширити свою аудиторію і отримати нових клієнтів всього за кілька хвилин. Для цього потрібно використовувати всі можливості:
Важливо для бізнесу: можливість швидко реагувати на повідомлення і згадки. Наприклад, відповісти клієнту на його питання або відгук, адже ви знаєте, наскільки важливий зворотний зв'язок зі споживачами.
І таким талантом володіють SMM-спеціалісти Wezom. Розкрутка Twitter-аккаунта - справа тонка. Потрібно не тільки вмістити цікавий контент в 140 символів, залучити фоловерів, а й самому підписатися на корисні сторінки. Це можуть бути бізнес-партнери, акаунти з супутніми товарами / послугами, користувачі, у яких велика кількість передплатників.
Великі бренди використовують мікроблог для того, щоб передплатники перейшли на їх веб-ресурс і там вже могли купити або замовити вподобаний продукт. Обмежений розмір твітів дозволяє зацікавити фоловера, «зачепити» погляд і мотивувати перейти по посиланню на ваш сайт.
Для ділових людей це найбільш підходящий формат - швидко і зручно. Ще краще, якщо твіт містить якісне фото або картинку - візуалізація працює на психологічному рівні.
В послуги просування в твіттері може входити і інтеграція на ваш сайт кнопок «Читати в Twitter» і «Retweet», можна також вставити блог зі свого облікового запису на сайт. Вартість розраховується, виходячи з побажань і мінімального бюджету рекламної кампанії, яку ми розробимо спеціально для вас!
Світові бізнес-гіганти, такі як Samsung, McDonald's, Toyota, незважаючи на величезну клієнтську базу, не зневажають можливостями мікроблога. Реклама в Twitter - це не агресивна дія на клієнта, а спосіб взаємодіяти з ним через контент. У цій соцмережі ефективно інформувати клієнтів про:
Це додатковий канал комунікації зі споживачами. Ми вже визначили, що розкрутка в «Твіттері» потрібна для брендингу, зв'язку з аудиторією і просування товарів / послуг. Розробники цієї мережі пропонують 3 способи, як це зробити:
До речі, твіти з «#» в 2 рази ефективніше, ніж без них. Завдяки унікальному хештегу інформація про бренд пошириться не тільки серед ваших фоловерів, а й серед абсолютно нової аудиторії.
Агентство системних інтернет-рішень Wezom пропонує вам комплексний SMM-підхід.
Ми вивчимо цільову аудиторію, створимо і наповнимо якісним контентом аккаунт і зробимо ваш бренд ще більш впізнаваним на просторах інтернету. А ви побачите реальні результати рекламної кампанії вже через 2 місяці.Ціна послуги «Просування в Twitter» розраховується індивідуально. Зателефонуйте нам або замовте зворотний дзвінок, і ми обговоримо деталі.