click fraud detection

ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА В TWITTER

Ми знаємо

TWITTER - ЕФЕКТИВНИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ

Twitter називають мікроблогом за його соціальну активність на сторінках в реальному часі. 500 мільйонів шанувальників соціальної мережі щодня заходять на ресурс, що робить його ефективним маркетингової майданчиком для просування бізнесу і розкручування бренду. Завдяки своїй універсальній спрямованості Твіттер підійде для всіх компаній і вузькопрофільних проектів.
ОЗНАЙОМТЕСЯ
ЗАЛУЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ КЛІЄНТІВ

Більшість користувачів Twitter - це ділові люди, які заходять, щоб знайти оперативну інформацію або почитати новини. Тому просування через Twitter потрібно будувати з урахуванням цієї особливості. Фахівці нашої компанії розроблять ефективну стратегію і якісний контент для мікроблогу вашої компанії або бренду. Замовити ці послуги ви можете, зв'язавшись з нашими менеджерами

Результати
МИ ПРАЦЮЄМО НА 
РЕЗУЛЬТАТ
Наші кейси скажуть за нас
SMM case
EURALIS
Website
SMM case
KLINGSPOR
Website
SMM case
YUKOM CHOP
Website
stra
tegy
Основа просування в соціальних мережах
СИЛЬНА SMM 
СТРАТЕГІЯ

Від грамотної стратегії залежить ефективність всіх ваших зусиль в соціальних мережах. Необхідно враховувати безліч нюансів: цілі, частоту, тематики, рубрики, формати.

Процес розробки стратегії наведено на цій сторінці у максимально спрощеному вигляді.

01
Аналіз комунікації конкурентів і цільової аудиторії
02
Вибір майданчика для просування
03
Створення креативної ідеї
04
Візуалізація контенту
05
Рубрикація і контент-план
06
Формування ключових показників ефективності (KPI)
ЯК ПРАЦЮЄ
SMM ПІД КАПОТОМ
- Розробка контент-плану
- Узгодження публікацій і активацій
- Розміщення контенту
- Робота з коментарями
- Звітність
- Координація роботи агентства і клієнта
- Документообіг
- Взаєморозрахунки
Текстовий контент в рамках рубрикації креативної ідеї
Оформлення сторінки і контенту в рамках щотижневого плану і візуальних шаблонів
- Створення, розміщення, аналіз і оптимізація рекламних оголошень
Розробка SMM-стратегій - документів, які "від і до" регламентують ваше просування в SMM
Перестаньте замовляти просто сайти
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 751 251
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

Ця соціальна мережа спочатку позиціонувала себе як мікроблог. Головна особливість - швидкі і короткі пости, довжиною не більше 140 символів. Про все в світі, що відбувається в режимі реального часу, можна знайти інформацію на просторах «Твіттер». Однак зараз творці мережі активно впроваджують все більше можливостей для реклами: запустили бізнес-акаунти для компаній і брендів. Але чому ж просування в «Твіттері» відрізняється від інших соцмереж, і що цікаво його мешканцям?

Оперативно, коротко, вигідно

313 млн активних користувачів на місяць - таку цифру опублікували в Twitter. Примітно, що у багатьох світових політиків, зірок шоу-бізнесу та громадських діячів є свої акаунти. Кількість їх передплатників сягає 90 мільйонів чоловік! Втрачати таку аудиторію було б неправильно. Хто ж користується «Твіттером»:

  1. більше 60% користувачів - англомовні, тому реклама на Twitter буде вигідна компаніям, які хочуть вийти на світові ринки;
  2. серед Рунета налічується 12 млн осіб, в Україні - понад півмільйона, і кількість продовжує активно рости;
  3. чоловіків більше, ніж жінок;
  4. вік аудиторії - 18-45 років.

Твіти, хештеги і інші «фішки»

Якщо в Facebook або ВК всі друзі, то в «Твіттері» - підписники (follower з англ. - послідовник, передплатник). Користувач, який підписався на вас, буде автоматично бачити все, що ви публікуєте (твіти) в своїй стрічці і може поділитися цим вже зі своїми фоловерів. Таке собі віртуальне сарафанне радіо.

Розкрутка в Twitter - це спосіб розширити свою аудиторію і отримати нових клієнтів всього за кілька хвилин. Для цього потрібно використовувати всі можливості:

  • хештеги # (від англ. hash - решітка, tag - мітка) послужать для бізнесу ефективним способом пропіарити новий продукт / послугу, презентувати бренд;
  • @ - для ідентифікації. З символу @ починається ваше унікальне ім'я (назва компанії / бренду), за яким клієнти знайдуть вас в мережі і будуть згадувати в своїх твітах;
  • ретвіти і цитати;
  • опитування;
  • фото і відео Live - мультимедійні дані в режимі реального часу.

Важливо для бізнесу: можливість швидко реагувати на повідомлення і згадки. Наприклад, відповісти клієнту на його питання або відгук, адже ви знаєте, наскільки важливий зворотний зв'язок зі споживачами.

Стислість - сестра таланту

І таким талантом володіють SMM-спеціалісти Wezom. Розкрутка Twitter-аккаунта - справа тонка. Потрібно не тільки вмістити цікавий контент в 140 символів, залучити фоловерів, а й самому підписатися на корисні сторінки. Це можуть бути бізнес-партнери, акаунти з супутніми товарами / послугами, користувачі, у яких велика кількість передплатників.

Великі бренди використовують мікроблог для того, щоб передплатники перейшли на їх веб-ресурс і там вже могли купити або замовити вподобаний продукт. Обмежений розмір твітів дозволяє зацікавити фоловера, «зачепити» погляд і мотивувати перейти по посиланню на ваш сайт.

Для ділових людей це найбільш підходящий формат - швидко і зручно. Ще краще, якщо твіт містить якісне фото або картинку - візуалізація працює на психологічному рівні.

В послуги просування в твіттері може входити і інтеграція на ваш сайт кнопок «Читати в Twitter» і «Retweet», можна також вставити блог зі свого облікового запису на сайт. Вартість розраховується, виходячи з побажань і мінімального бюджету рекламної кампанії, яку ми розробимо спеціально для вас!

Ваш бізнес в Twitter

Світові бізнес-гіганти, такі як Samsung, McDonald's, Toyota, незважаючи на величезну клієнтську базу, не зневажають можливостями мікроблога. Реклама в Twitter - це не агресивна дія на клієнта, а спосіб взаємодіяти з ним через контент. У цій соцмережі ефективно інформувати клієнтів про:

  • заходи;
  • конкурси за ретвіт;
  • акції / знижки;
  • новинки;
  • і навіть про форс-мажори.

Це додатковий канал комунікації зі споживачами. Ми вже визначили, що розкрутка в «Твіттері» потрібна для брендингу, зв'язку з аудиторією і просування товарів / послуг. Розробники цієї мережі пропонують 3 способи, як це зробити:

  1. Promoted tweet - рекламний твіт (з відповідною позначкою) додатково демонструється в стрічках всіх ваших фоловерів.
  2. Promoted account - показ вашого облікового запису в блоці Who to follow ( «Кого читати») в якості рекомендації для підписки. Залучає нових фоловерів.
  3. Promoted trend - це реклама в твіттері через показ імені вашого бренду в трендах. Тренди дня (актуальні і популярні теми) - це відбір по хештегам і «ключам», які найчастіше використовували в мережі за день.

До речі, твіти з «#» в 2 рази ефективніше, ніж без них. Завдяки унікальному хештегу інформація про бренд пошириться не тільки серед ваших фоловерів, а й серед абсолютно нової аудиторії.

Ми пропонуємо

Агентство системних інтернет-рішень Wezom пропонує вам комплексний SMM-підхід.

Ми вивчимо цільову аудиторію, створимо і наповнимо якісним контентом аккаунт і зробимо ваш бренд ще більш впізнаваним на просторах інтернету. А ви побачите реальні результати рекламної кампанії вже через 2 місяці.Ціна послуги «Просування в Twitter» розраховується індивідуально. Зателефонуйте нам або замовте зворотний дзвінок, і ми обговоримо деталі.