ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА В PINTEREST
![ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА В PINTEREST](/storage/services/medium/VRFtPGWmMSo8IaFGBNfu7GQp0JGbkP3vSFj3b1gs.png?v=1661170175)
![bg image](/images/services/seo.jpg)
PINTEREST - ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖУ
Pinterest – це сервіс, що дозволяє користувачам зберігати фотографії, що сподобалися, в особисті альбоми. Для інтернет-магазинів та проєктів, які хочуть залучити нову цільову аудиторію, це велике джерело потенційних клієнтів, які додатково "розносять" пропозицію вашої компанії серед користувачів пінтресту.
![image](/storage/services/medium/C51CS3wAspTkM5gH3UHdiaIEbNGZ1ZP29tgnpFWT.png?v=1661342108)
ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Pinterest має величезний потенціал продажів, який можна успішно використати. Звичайно, слід враховувати специфіку цільової групи Pinterest та кращих галузей.
Якщо ми подивимося на дослідження процесу покупок в Інтернеті, то побачимо, що більше половини ідей про покупку походить від Pinterest (порівняно з іншими платформами соціальних мереж і навіть пошуковою системою Google). Користувачі відкривають для себе нові продукти та шукають товари з певних категорій.
Ця соціальна мережа дозволяє створити бізнес-аккаунт з розширеними функціями для комерції, такими як ціна в описі, наявність, місце і карта. А ще для користувачів можна додати на сайті, крім кнопки «Pin it», опцію Follow (підписатися на сторінку компанії або бренду).
Вартість реклами в Pinterest залежить від пакета послуг, якими ви хочете скористатися, але наші SMM-спеціалісти рекомендують разом з запуском реклами в інших соцмережах налаштувати і аккаунт на цій платформі. Так ви охопите ширшу аудиторію.
Як і в Instagram, в «Пінтересті» можна ставити «лайки», хештеги, робити «Репін» (репости), додавати відео. Відмінність - можливість створювати групові дошки, наприклад, з вашими бізнес-партнерами, із взаємною вигодою збільшувати клієнтську базу і продажі.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ ПРОСУВАННЯ У PINTEREST
ПРОДАЖІ
ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ
ЗАЛУЧЕНІСТЬ
РЕКОМЕНДАЦІЇ
![Discuss project](/images/service-discuss/discuss.png)
Ви коли-небудь в дитинстві створювали дошку бажань з вирізками з журналів або газет? Pinterest - це віртуальна дошка візуалізацій, на яку користувачі приколюють бажані зображення за допомогою кнопки Pin it (англ. Pin - шпилька; pin it - приколювати). Pinterest - досить молода соціальна платформа, але її аудиторія - понад 100 мільйонів чоловік, і цей показник продовжує зростати. Маркетологи в усьому світі активно використовують цю соцмережу для промоушена товарів і брендів. Що ж вигідно рекламувати і яка вартість просування в pinterest? Про все докладно далі.
Візуали = покупці
Ця соціальна мережа займає одну з лідируючих позицій в світі з пошуку інформації про бренди і продукцію, яку хочуть купити онлайн. Факти говорять:
- кожен 5-й користувач купує товар, який закріпив на своїй дошці в Pinterest;
- 3 з 5 збираються купити збережений на дошці товар;
- 80% передплатників - жінки;
- вік аудиторії - 24-55 років.
Виходячи з цього, просування в «Пінтерест» необхідно в першу чергу тим, чиї клієнти - жінки. Вони частіше купують онлайн. Але про все по порядку.
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!