ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА В PINTEREST
PINTEREST - ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖУ
Pinterest – це сервіс, що дозволяє користувачам зберігати фотографії, що сподобалися, в особисті альбоми. Для інтернет-магазинів та проєктів, які хочуть залучити нову цільову аудиторію, це велике джерело потенційних клієнтів, які додатково "розносять" пропозицію вашої компанії серед користувачів пінтресту.
ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Pinterest має величезний потенціал продажів, який можна успішно використати. Звичайно, слід враховувати специфіку цільової групи Pinterest та кращих галузей.
Якщо ми подивимося на дослідження процесу покупок в Інтернеті, то побачимо, що більше половини ідей про покупку походить від Pinterest (порівняно з іншими платформами соціальних мереж і навіть пошуковою системою Google). Користувачі відкривають для себе нові продукти та шукають товари з певних категорій.
Ця соціальна мережа дозволяє створити бізнес-аккаунт з розширеними функціями для комерції, такими як ціна в описі, наявність, місце і карта. А ще для користувачів можна додати на сайті, крім кнопки «Pin it», опцію Follow (підписатися на сторінку компанії або бренду).
Вартість реклами в Pinterest залежить від пакета послуг, якими ви хочете скористатися, але наші SMM-спеціалісти рекомендують разом з запуском реклами в інших соцмережах налаштувати і аккаунт на цій платформі. Так ви охопите ширшу аудиторію.
Як і в Instagram, в «Пінтересті» можна ставити «лайки», хештеги, робити «Репін» (репости), додавати відео. Відмінність - можливість створювати групові дошки, наприклад, з вашими бізнес-партнерами, із взаємною вигодою збільшувати клієнтську базу і продажі.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ ПРОСУВАННЯ У PINTEREST
ПРОДАЖІ
ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ
ЗАЛУЧЕНІСТЬ
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Ви коли-небудь в дитинстві створювали дошку бажань з вирізками з журналів або газет? Pinterest - це віртуальна дошка візуалізацій, на яку користувачі приколюють бажані зображення за допомогою кнопки Pin it (англ. Pin - шпилька; pin it - приколювати). Pinterest - досить молода соціальна платформа, але її аудиторія - понад 100 мільйонів чоловік, і цей показник продовжує зростати. Маркетологи в усьому світі активно використовують цю соцмережу для промоушена товарів і брендів. Що ж вигідно рекламувати і яка вартість просування в pinterest? Про все докладно далі.
Візуали = покупці
Ця соціальна мережа займає одну з лідируючих позицій в світі з пошуку інформації про бренди і продукцію, яку хочуть купити онлайн. Факти говорять:
- кожен 5-й користувач купує товар, який закріпив на своїй дошці в Pinterest;
- 3 з 5 збираються купити збережений на дошці товар;
- 80% передплатників - жінки;
- вік аудиторії - 24-55 років.
Виходячи з цього, просування в «Пінтерест» необхідно в першу чергу тим, чиї клієнти - жінки. Вони частіше купують онлайн. Але про все по порядку.
ваш бізнес!