ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА В LINKEDIN
LINKEDIN - ЦЕ ДІЛОВЕ ПАРТНЕРСТВО
LinkedIn – соціальна мережа, яка розрахована на пошук ділових партнерів, налагодження корисних зв'язків, підбір професійних співробітників. На відміну від популяризованих соціальних мереж, як Facebook, Лінкедін створений для серйозної працюючої аудиторії, яка може і хоче ділитися професійним досвідом та обговорює робочі теми в групах. І це найголовніша перевага даної площадки.
ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Розкрутка в LinkedIn - це не тільки посилання на ваш сайт, де детально описані товари або послуги. Для бізнесу розробники пропонують спеціальні можливості:
- Додаткові сторінки-вітрини (showcase pages). У цих вітринах можна виставляти товари та рекламувати послуги, розділити їх за групами чи лінійками. Така реклама на LinkedIn дозволяє вибрати конкретну аудиторію для кожної вітрини окремо. Зробити це можна не тільки за звичайними параметрами (статтю, віком, місцезнаходженням), але й задати конкретну галузь бізнесу або список компаній, яким буде демонструватися ваша пропозиція.
- Контекстна реклама – ефективний спосіб розкрутити бренд чи продукцію навіть на діловому соціальному майданчику.
- Sponsored updates (з англ. - Спонсоровані оновлення) - пости, які побачать не тільки друзі (підписники) у стрічці, але і всі користувачі, які підпадають під цільову аудиторію.
- Реклама через сервіс InMail дозволяє розсилати повідомлення навіть тим, з ким не встановлено контакт. Плюс її в тому, що лист доставляється, коли користувач є онлайн.
Ваше повідомлення точно буде переглянуто та не загубиться серед інших. А ще рекламні оголошення можна публікувати різними мовами залежно від обраної аудиторії. У всіх цих тонкощах легко розбираються наші SMM-фахівці.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ ПРОСУВАННЯ У LINKEDIN
СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ЯК ЕКСПЕРТА
ВІЗИТНА КАРТКА КОМПАНІЇ
СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА КОНКУРЕНТАМИ
АНАЛІЗ СТАТИСТИКИ
LinkedIn – ваше віртуальне досьє. Ця найбільша ділова соціальна мережа ідеально підходить для налагодження бізнес-контактів у всьому світі. Тут користувачі не розважаються, а вирішують важливі питання та шукають партнерів чи співробітників. Спочатку в Лінкедін люди просто розміщували інформацію про себе як про кваліфікованого працівника в тій чи іншій сфері. У цій соцмережі зареєструватися може не лише конкретний користувач, а й компанія. SMM-маркетологи, які зараз активно працюють на всіх соціальних майданчиках, також використовують просування в Linkedin для компаній та брендів. Про всі нюанси реклами.
ваш бізнес!