click fraud detection

ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА В LINKEDIN

Ми знаємо

LINKEDIN - ЦЕ ДІЛОВЕ ПАРТНЕРСТВО

LinkedIn - соціальна мережа, розрахована на пошук ділових партнерів, налагодження корисних зв'язків, підбір професійних співробітників. На відміну від популяризованих соціальних мереж, як Facebook або VK, Лінкедін створений для серйозної працючої аудиторії, яка може і хоче ділитися професійним досвідом і обговорює робочі теми в групах. І це найголовніша перевага даного майданчика.
ОЗНАЙОМТЕСЯ
ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

Головна особливість «Пінтерест» - це те, що користувачі створюють свої колекції зображень, які систематизують за темами (на дошках). Тому тут важлива саме якісна картинка. За даними компанії Annalect, текст сприймається людським мозком в 60 тисяч разів повільніше, ніж візуальна інформація. Якщо ваша продукція / послуга візуально приваблива, то реклама в Pinterest - правильне рішення.

Результати
МИ ПРАЦЮЄМО НА 
РЕЗУЛЬТАТ
Наші кейси скажуть за нас
SMM case
EURALIS
Website
SMM case
KLINGSPOR
Website
SMM case
YUKOM CHOP
Website
stra
tegy
Основа просування в соціальних мережах
СИЛЬНА SMM 
СТРАТЕГІЯ

Від грамотної стратегії залежить ефективність всіх ваших зусиль в соціальних мережах. Необхідно враховувати безліч нюансів: цілі, частоту, тематики, рубрики, формати.

Процес розробки стратегії наведено на цій сторінці у максимально спрощеному вигляді.

01
Аналіз комунікації конкурентів і цільової аудиторії
02
Вибір майданчика для просування
03
Створення креативної ідеї
04
Візуалізація контенту
05
Рубрикація і контент-план
06
Формування ключових показників ефективності (KPI)
ЯК ПРАЦЮЄ
SMM ПІД КАПОТОМ
- Розробка контент-плану
- Узгодження публікацій і активацій
- Розміщення контенту
- Робота з коментарями
- Звітність
- Координація роботи агентства і клієнта
- Документообіг
- Взаєморозрахунки
Текстовий контент в рамках рубрикації креативної ідеї
Оформлення сторінки і контенту в рамках щотижневого плану і візуальних шаблонів
- Створення, розміщення, аналіз і оптимізація рекламних оголошень
Розробка SMM-стратегій - документів, які "від і до" регламентують ваше просування в SMM
Перестаньте замовляти просто сайти
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 751 251
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

LinkedIn - ваше віртуальне досьє. Ця найбільша ділова соціальна мережа ідеально підходить для налагодження бізнес-контактів у всьому світі. Тут користувачі не розважаються, а вирішують важливі питання і шукають партнерів або співробітників. Спочатку в «Лінкедін» люди просто розміщували інформацію про себе як про кваліфікованого працівника в тій чи іншій сфері. У цій соцмережі зареєструватися може не тільки конкретний користувач, але і компанія. SMM-маркетологи, які зараз активно працюють на всіх соціальних майданчиках, також використовують просування в Linkedin для компаній і брендів. Про всі нюанси реклами далі.

B2B - business to business

Наприклад, ви розробляєте програмне забезпечення для організації або контролю роботи персоналу. Про цей продукт буде цікаво дізнатися як керівникам великих корпорацій, так і представникам малого бізнесу - вони і є ваші потенційні клієнти. Адже аудиторія LinkedIn - це:

  • більше 400 млн користувачів в світі і 24 мови для спілкування;
  • представники 150 галузей бізнесу;
  • вік - 18-55 років;
  • 56% аудиторії - чоловіки.

Серед користувачів в основному люди із середнім і високим доходом. «Лінкедін» для них - не майданчик для розваг і відпочинку, як інші соцмережі. Тут професійна інформація на першому місці.

Просування компанії в Linkedin не може будуватися за аналогією з іншими платформами, в першу чергу тому, що явна (агресивна) реклама в цій мережі не вітається. SMM-спеціалісти нашого інтернет-агентства можуть не тільки створити сторінку для вашої компанії чи бренду, а й грамотно побудувати рекламну кампанію. Вам необхідний аккаунт, якщо потрібно:

  • вийти на світові ринки;
  • знайти іноземних партнерів;
  • підвищити впізнаваність бренду;
  • інформувати про новинки та розробки;
  • знайти вузькопрофільних фахівців;
  • встановити контакти з колегами зі своєї галузі;
  • відслідковувати світові тенденції у вашій сфері.

А ще за допомогою цієї мережі можна бути в курсі новин ваших конкурентів. Це ще одна можливість бути на крок попереду бізнес-суперників.

Специфіка мережі

Кожен новий користувач реєструє свій профайл, схожий на електронне резюме, із зазначенням професійних навичок, досвіду і досягнень. Соцмережа пропонує також варіант створення звичайного і платного (преміум) аккаунта з розширеними можливостями, що корисно для бізнесу. Для компаній та брендів цікава розкрутка в LinkedIn через створення:

  1. особистої сторінки (керівника / експерта);
  2. аккаунта компанії / бренду;
  3. showcase pages (сторінки-вітрини);
  4. групи.

Ми визначимо, який формат просування потрібен саме вам. Що краще використовувати на сторінках, а що в спільнотах? Експертні дискусії, консультації з колегами і партнерами, публікації матеріалів, пов'язаних з вашої бізнес-нішею.

Замовте послугу «Просування в LinkedIn», і ми використовуємо всі можливості ділової соцмережі для розкрутки бренду, розширення аудиторії та встановлення нових професійних зв'язків. Особливість цієї мережі - кілька рівнів контактів:

  • Колеги, друзі, знайомі, які вже зареєстровані в мережі.
  • Контакти, які можна імпортувати з адресної книги ділової / особистої електронної пошти.
  • Так звані друзі друзів і всі інші. Встановити контакт з незнайомим користувачем можна за рекомендацією спільних друзів.

«Лінкедін» захищає своїх користувачів від спаму і часто блокує «занадто» активних відправників заявок в друзі без загальних зв'язків. Про всі ці нюанси знають наші SMM-спеціалісти.

Про головне

Як же можна використовувати цю соцмережу для реклами? Розкрутка в LinkedIn - це не тільки посилання на ваш сайт, де детально описані товари або послуги. Для бізнесу розробники пропонують більш доступний режим:

  1. Додаткові сторінки-вітрини (showcase pages). У цих вітринах можна виставляти товари і рекламувати послуги, розділити їх по групах або лінійках. Така реклама на LinkedIn дозволяє вибрати конкретну аудиторію для кожної вітрини окремо. Зробити це можна не тільки за звичайними параметрами (стать, вік, місце розташування), а й задати конкретну галузь бізнесу або список компаній, яким буде демонструватися ваша пропозиція.
  2. Контекстна реклама — ефективний спосіб розкрутити бренд або продукцію на діловому соціальному майданчику.
  3. Sponsored updates (c англ. - спонсоровані поновлення) - пости, які побачать не тільки друзі (підписники) в стрічці, а й всі користувачі, які підпадають під цільову аудиторію.
  4. Реклама через сервіс InMail дозволяє робити розсилку повідомлень навіть тим, з ким не встановлено контакт. Плюс її в тому, що лист доставляється, коли користувач онлайн.

Ваше повідомлення точно буде переглянуто і не загубиться серед інших. А ще рекламні оголошення можна публікувати на різних мовах в залежності від обраної аудиторії. У всіх цих тонкощах з легкістю розбираються наші SMM-спеціалісти.

Інтернет-агентство Wezom пропонує вам комплексний підхід:

  • аналіз цільової аудиторії;
  • створення аккаунта / групи;
  • наповнення якісним контентом;
  • розробка та написання рекламних оголошень / постів;
  • розміщення і моніторинг ефективності реклами.

Зв'яжіться з нами, і LinkedIn стане для вас новою ділової майданчиком.

Просування групи і аккаунта, сторінки-вітрини і оголошень - ми знайдемо правильне рішення і розробимо стратегію саме для вас!