На початку двохтисячних Facebook починався з простої студентської мережі Гарвардського університету, пізніше зареєструватися могли всі американські студенти. У 2006 Fb вийшов на новий рівень і став доступний всім користувачам всесвітньої павутини. Через 10 років аудиторія Fb перевищила 1,71 мільярда чоловік. Зараз найпопулярніша соцмережа в світі підходить не тільки для спілкування та розваг, а й для бізнесу. Ми спробуємо розібратися в таких питаннях:
З кожним роком розробники пропонують все більше можливостей для промоції та підтримки іміджу. І це потрібно використовувати - йти в ногу з часом.
Сторінки в мережі є у відомих політиків, громадських діячів, спортсменів і знаменитостей. Офіційні акаунти реєструють державні установи і представництва. Профайл в «Фейсбуці» є навіть у Google, YouTube, BMW, P & G і багатьох інших корпорацій. Але реклама в Facebook цікава не тільки корпораціям, але і представникам малого та середнього бізнесу. Від початківця хенд-мейд майстра, який хоче розкрутити свої вироби, до продажу програмних додатків. Головне, соцмережа - це оперативна реакція, зв'язок з клієнтами та розширення аудиторії.
У «Фейсбуці» ви можете «достукатися» до своєї цільової аудиторії завдяки спеціальним налаштуванням. При цьому потрібно враховувати, що аудиторія Fb налічує:
Сторінки
Практика показує, що просування сторінки в Facebook - більш ефективний спосіб для бізнесу, ніж розкрутка групи. Якщо вас цікавить збільшення продажів, то аккаунт в цій мережі і його грамотне просування вам необхідні. Сторінка стане вашим прямим інструментом для зв'язку зі споживачами, відстеження реакцій (лайки, репости) і підвищення впізнаваності бренду.
Послугою «Просування компанії в «Фейсбук» через створення сторінки найчастіше цікавляться представники різних сфер бізнесу. Адже функціонал цієї мережі дає можливість створювати результативні рекламні кампанії.
Групи
Ви запитаєте: а як же спільноти? Послуга «Просування групи в Facebook» користується популярністю серед бізнесу менше. Спільноти, перш за все, об'єднують людей за певними інтересами і використовуються як майданчики для обговорення або просто обміна інформацією. Це хороший спосіб підтримки іміджу (особистого або компанії) і спілкування з клієнтами. Але якщо вас цікавлять продажі, то краще вибирати сторінку.
Важливо: рекламувати групи не можна. А ось просування сторінки в Facebook дозволено, і всі маркетингові можливості відкриваються саме для власників акаунтів
Платне просування в «Фейсбук» доступні як на стаціонарних, так і на мобільних пристроях. Саме портативні гаджети люди все частіше використовують для виходу в інтернет. Розміщення реклами - суттєвий фактор для успіху кампанії. Адже важливо, щоб оголошення помітили. Розробники пропонують кілька варіантів
Кожен формат має свої особливості, в яких досконально розбираються фахівці нашого інтернет-агентства. Якщо ви хочете замовити рекламу, зверніться до нас - ми вивчимо питання і розробимо потрібну стратегію для вас. Ціни розраховуємо індивідуально.
Головний акцент в соцмережах - на візуальному контенті. Якісна картинка / відео і заклик до дії - те, що працює безвідмовно. Налаштування реклами та її ціна також залежать від обраного виду. Найвигідніші для розкрутки в новинній стрічці такі промо-пости:
Результативним буде просування бізнесу в «Фейсбуці» через ретаргетінг. Це показ промо-постів користувачам, які хоча б раз відвідували ваш сайт. Плюс від ретаргетінга - збільшення продажу товарів / послуг. Адже реклама демонструється і тим, хто вже купив, і тим, хто тільки придивлявся, збираючись купити.
Вартість реклами в «Фейсбук» залежить від завдань, які потрібно вирішити, і вибраних вами послуг. Піарити бізнес можна і на тематичних сторінках.
Вас цікавить просування сторінки в «Фейсбук» і ціна, але ви не знаєте, з чого почати? Наші SMM-спеціалісти готові допомогти вам! Ми пропонуємо повний пакет послуг: