click fraud detection

ПРОСУВАННЯ У FACEBOOK

просування facebook для збільшення впізнаваність бренду і його популяризації
SEO
solution
Ми знаємо

FACEBOOK - МАРКЕТИНГОВИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ БІЗНЕСУ

На сьогодні Facebook перевірений і надійний маркетинговий майданчик по всьому світу для просування бізнесу і розкручування бренду. Більш ніж у 1 мільярда людей у всіх країнах і містах є своя унікальна сторінка на ресурсі. Соціальна мережа стала найуспішнішою інтернаціональної спільнотою, де можна спілкуватися, налагоджувати ділові контакти, отримувати корисну інформацію, підвищувати впізнаваність бренду і доходи компанії.
ОЗНАЙОМТЕСЯ
ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

У Facebook ви можете знайти свого споживача - чи то студент, мама в декреті або банкір. Більшість компаній вважають Fb важливим бізнес-майданчиком. Незважаючи на те, що конкуренція в цій мережі досить велика, залишити без уваги просування в «Фейсбуці» не можна.

Результати
МИ ПРАЦЮЄМО НА 
РЕЗУЛЬТАТ
Наші кейси скажуть за нас
SMM case
EURALIS
Website
SMM case
KLINGSPOR
Website
SMM case
YUKOM CHOP
Website
stra
tegy
Основа просування в соціальних мережах
СИЛЬНА SMM 
СТРАТЕГІЯ

Від грамотної стратегії залежить ефективність всіх ваших зусиль в соціальних мережах. Необхідно враховувати безліч нюансів: цілі, частоту, тематики, рубрики, формати.

Процес розробки стратегії наведено на цій сторінці у максимально спрощеному вигляді.

01
Аналіз комунікації конкурентів і цільової аудиторії
02
Вибір майданчика для просування
03
Створення креативної ідеї
04
Візуалізація контенту
05
Рубрикація і контент-план
06
Формування ключових показників ефективності (KPI)
ЯК ПРАЦЮЄ
SMM ПІД КАПОТОМ
- Розробка контент-плану
- Узгодження публікацій і активацій
- Розміщення контенту
- Робота з коментарями
- Звітність
- Координація роботи агентства і клієнта
- Документообіг
- Взаєморозрахунки
Текстовий контент в рамках рубрикації креативної ідеї
Оформлення сторінки і контенту в рамках щотижневого плану і візуальних шаблонів
- Створення, розміщення, аналіз і оптимізація рекламних оголошень
Розробка SMM-стратегій - документів, які "від і до" регламентують ваше просування в SMM
Перестаньте замовляти просто сайти
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 751 251
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

На початку двохтисячних Facebook починався з простої студентської мережі Гарвардського університету, пізніше зареєструватися могли всі американські студенти. У 2006 Fb вийшов на новий рівень і став доступний всім користувачам всесвітньої павутини. Через 10 років аудиторія Fb перевищила 1,71 мільярда чоловік. Зараз найпопулярніша соцмережа в світі підходить не тільки для спілкування та розваг, а й для бізнесу. Ми спробуємо розібратися в таких питаннях:

  1. чим цікаве просування в «Фейсбуці» для компаній / брендів;
  2. яка цільова аудиторія;
  3. якими способами «просуватися» в мережі;
  4. яка вартість розкрутки.

З кожним роком розробники пропонують все більше можливостей для промоції та підтримки іміджу. І це потрібно використовувати - йти в ногу з часом.

Fb-просування для бізнесу

Сторінки в мережі є у відомих політиків, громадських діячів, спортсменів і знаменитостей. Офіційні акаунти реєструють державні установи і представництва. Профайл в «Фейсбуці» є навіть у Google, YouTube, BMW, P & G і багатьох інших корпорацій. Але реклама в Facebook цікава не тільки корпораціям, але і представникам малого та середнього бізнесу. Від початківця хенд-мейд майстра, який хоче розкрутити свої вироби, до продажу програмних додатків. Головне, соцмережа - це оперативна реакція, зв'язок з клієнтами та розширення аудиторії.

Багатомільйонна аудиторія

У «Фейсбуці» ви можете «достукатися» до своєї цільової аудиторії завдяки спеціальним налаштуванням. При цьому потрібно враховувати, що аудиторія Fb налічує:

  • 1,71 млрд чоловік, і ця кількість зростає;
  • більше 72% всіх користувачів інтернету в світі;
  • середній вік - 24-45 років;
  • більше половини зареєстрованих людей - жінки;
  • українська аудиторія - понад 5 млн осіб.

Сторінки або групи - який спосіб вибрати?

Сторінки

Практика показує, що просування сторінки в Facebook - більш ефективний спосіб для бізнесу, ніж розкрутка групи. Якщо вас цікавить збільшення продажів, то аккаунт в цій мережі і його грамотне просування вам необхідні. Сторінка стане вашим прямим інструментом для зв'язку зі споживачами, відстеження реакцій (лайки, репости) і підвищення впізнаваності бренду.

Послугою «Просування компанії в «Фейсбук» через створення сторінки найчастіше цікавляться представники різних сфер бізнесу. Адже функціонал цієї мережі дає можливість створювати результативні рекламні кампанії.

Групи

Ви запитаєте: а як же спільноти? Послуга «Просування групи в Facebook» користується популярністю серед бізнесу менше. Спільноти, перш за все, об'єднують людей за певними інтересами і використовуються як майданчики для обговорення або просто обміна інформацією. Це хороший спосіб підтримки іміджу (особистого або компанії) і спілкування з клієнтами. Але якщо вас цікавлять продажі, то краще вибирати сторінку.

Важливо: рекламувати групи не можна. А ось просування сторінки в Facebook дозволено, і всі маркетингові можливості відкриваються саме для власників акаунтів

Види реклами та її особливості

Платне просування в «Фейсбук» доступні як на стаціонарних, так і на мобільних пристроях. Саме портативні гаджети люди все частіше використовують для виходу в інтернет. Розміщення реклами - суттєвий фактор для успіху кампанії. Адже важливо, щоб оголошення помітили. Розробники пропонують кілька варіантів

  • в блоці праворуч на екрані комп'ютера (контекстна реклама в «Фейсбуці»);
  • в новинній стрічці користувача;
  • в мобільному додатку.

Кожен формат має свої особливості, в яких досконально розбираються фахівці нашого інтернет-агентства. Якщо ви хочете замовити рекламу, зверніться до нас - ми вивчимо питання і розробимо потрібну стратегію для вас. Ціни розраховуємо індивідуально.

Головний акцент в соцмережах - на візуальному контенті. Якісна картинка / відео і заклик до дії - те, що працює безвідмовно. Налаштування реклами та її ціна також залежать від обраного виду. Найвигідніші для розкрутки в новинній стрічці такі промо-пости:

  1. Відео-пост.
  2. Фото-пост.
  3. Offer-post або реклама-пропозиція.
  4. Реклама заходів (Facebook events).
  5. Місцева реклама (для локальної аудиторії в одному районі / регіоні).
  6. Кільцева галерея - промо-пост, в якому виставлені відразу кілька фото / відео товарів (до 10).
  7. Зображення можуть бути з посиланнями.

Результативним буде просування бізнесу в «Фейсбуці» через ретаргетінг. Це показ промо-постів користувачам, які хоча б раз відвідували ваш сайт. Плюс від ретаргетінга - збільшення продажу товарів / послуг. Адже реклама демонструється і тим, хто вже купив, і тим, хто тільки придивлявся, збираючись купити.

Скільки коштує розкручування

Вартість реклами в «Фейсбук» залежить від завдань, які потрібно вирішити, і вибраних вами послуг. Піарити бізнес можна і на тематичних сторінках.

Вас цікавить просування сторінки в «Фейсбук» і ціна, але ви не знаєте, з чого почати? Наші SMM-спеціалісти готові допомогти вам! Ми пропонуємо повний пакет послуг:

  • наповнюємо сторінку цікавим контентом;
  • визначаємо цільову аудиторію;
  • розробляємо дизайн;