Контекстна реклама у Харкові

Ми надаємо послуги комплексного налаштування контекстної реклами.
Контекстна реклама у Харкові
bg image

Послуги з налаштування контекстної реклами в Харкові

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Ви хочете керувати показами реклами та впливати на результати? Ви прагнете, щоб ваші інвестиції були виправдані? Відмінний метод просування пошуку — запуск платного просування. Використовуючи цей спосіб взаємодії з клієнтами, ви зможете вибирати, кому, коли та де показувати рекламні оголошення. Ваше рішення замовити послуги контекстної реклами в Харкові у нас — це реальний крок до залучення цільової аудиторії та досягнення бізнес-цілей. Ми допоможемо залучити на сайт відвідувачів, які будуть зацікавлені у вашій продукції.

Переваги реклами в Google ADs у Харкові

Адаптація до потреб клієнтів у регіоні.
01/
Використання демографічних даних, відомостей про інтереси аудиторії та поведінки користувачів дозволяє підвищити якість взаємодії з людьми. Контекстна реклама в Харкові дає можливість компаніям залучити зацікавлених клієнтів у регіоні.
Високий коефіцієнт конверсії.
02/
Зростання цільового трафіку на сайт збільшує ймовірність того, що відвідувачі виконають бажану дію — здійснять покупку або заповнять форму. Це зумовлено тим, що вони вже проявили інтерес до продукту чи послуги.
Вимірювані результати.
03/
Ви зможете контролювати дані про кліки, конверсії та витрати на рекламу, що дозволить оцінити рентабельність інвестицій (ROI) просування. Такий підхід дасть змогу відкоригувати налаштування рекламних кампаній у режимі реального часу залежно від їхньої ефективності.
Контроль над рівнем витрат.
04/
При запуску PPC-реклами можна встановити денний або щомісячний бюджет, що служить захистом від перевитрати коштів. Важливо, що з рекламодавця зніматимуться гроші з рахунку лише тоді, коли користувачі натискають на їхні оголошення.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

Етапи роботи з налаштування реклами

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Аудит сайту та конкурентів. Визначення ЦА

У рекламному просуванні немає шаблонних рішень, тому налаштування контекстної реклами в Харкові здійснюється нашими спеціалістами на підставі детального дослідження ніші. На цьому етапі будуть зібрані вичерпні дані про роботу конкурентів, стан сайту, що просувається, потреби цільової аудиторії. Вся отримана інформація враховується під час розробки стратегії РК.

Підбір ключових слів та фраз

Основою будь-якої пошукової кампанії є комплексне вивчення семантичного ядра. Наші фахівці допоможуть зібрати ключові слова та фрази, які потенційні клієнти будуть використовувати під час пошуку потрібних їм товарів. Цей етап є дуже вагомим для стратегії просування вашої компанії.

Створення рекламних оголошень

Розробка рекламного тексту та візуального контенту — найважливіший аспект налаштування платних пошукових кампаній. Текст оголошення повинен бути коротким, привабливим і безпосередньо відповідати вибраним ключовим словам. Те, як воно буде виглядати в пошуку, спонукає користувачів натиснути на нього.

Налаштування таргетингу

Наші фахівці використовують можливості платформи Google Ads та виконують налаштування реклами. У процесі роботи вони встановлюють бюджет, формують перелік ключів, призначають ставки. Серед інших обов'язкових параметрів — таргетинг на окремий регіон, планування показу оголошень та щоденні ліміти витрат.

Запуск та супровід рекламної кампанії

Після аналітичних етапів та детального налаштування стартує рекламна кампанія. Але на цьому робота не припиняється. Велике значення має безперервний моніторинг. Наші фахівці проаналізують ефективність оголошень, відстежуючи такі показники, як рейтинг кліків (CTR), коефіцієнти конверсії та витрати. Вони використовують цю інформацію для оптимізації кампанії. У разі потреби будуть скориговані список ключів, ставки та текст оголошень.

Звітність

Наші клієнти, які вже вирішили замовити контекстну рекламу в Харкові, знають, на що саме витрачається бюджет. Ми надаємо щомісячні звіти з повним переліком доходів та витрат. Ви зможете побачити, як збільшується трафік на сайт, зростає конверсія, яка ціна за клік і чи окупаються інвестиції.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Вартість контекстної реклами в Харкові

Налаштування рекламної кампанії в Google — це дуже індивідуально. Вартість залежить від майбутнього обсягу робіт, кількості товарів, що просуваються, рівня ставок у ніші. Ціни стартують від 8000 грн для невеликих проєктів.

Тип пакету послуг

Ціна

БАЗОВИЙ

От $400

ОПТИМАЛЬНИЙ

От $500

КОМПЛЕКСНИЙ

От $700

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

01
Які фактори враховувати при налаштуванні реклами для Харкова?
Основними факторами, які впливатимуть на просування в пошуку, є клікабельність (CTR), релевантність оголошення та якість посадкової сторінки. У процесі запуску та супроводу рекламних кампаній ми враховуємо, у якій ніші працюємо, потреби ЦА та тестуємо різні формати оголошень. Це допомагає вийти на гарний результат.

02
Як швидко налаштовується контекстна реклама?
Для запуску кампанії з просування в пошуку знадобиться деякий час, у процесі якого буде досліджено тематичну нішу, проведено аналіз конкурентів, узгоджено тексти рекламних оголошень. На це може піти від 1 до 3 тижнів.

03
Як визначити бюджет для старту?
Вартість запуску рекламних кампаній у пошуку може сильно відрізнятися в різних тематичних нішах. Щоб оцінити мінімальний стартовий бюджет, треба помножити кількість очікуваних кліків на їхню середню вартість. Ці дані надасть вам фахівець за індивідуальним запитом.

04
Що входить у ведення контекстної реклами в Харкові?
В основі роботи нашої компанії — комплексний підхід. Фахівці збирають необхідну інформацію про особливості роботи вебресурсу, що просувається, про конкуренцію в ніші та цільову аудиторію. Після аналізу даних вибирається стратегія призначення ставок. Ми відповідаємо за результати кампанії, регулярно контролюємо проміжні показники.

05
Як швидко починає працювати контекстна реклама?
На основі нашого досвіду можемо зазначити, що зростання трафіку на сайт вже буде помітним через 1–3 дні після старту кампанії в пошуку. Але нагадуємо, що підготовчий етап може тривати 1–3 тижні. Його тривалість залежить від узгодженості дій партнерів.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!