Зарубіжний SEO просування для фінтех-компаній

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
16.11.2021
3269
0

Чи є сенс порівнювати українську та зарубіжну фінтех-нішу? Мабуть ні. Взяти того ж «піонера» фінтеху у США Paypal. Або новачка Robinhood, що стрімко розвивається. Це справжні гіганти і стартапам конкурувати з ними дуже складно. Ось чому за кордоном серйозно підходять до просування фінтех-проектів. В Україні це теж не роблять абияк, але стратегії з урахуванням величезної конкуренції за кордоном будуть трохи іншими.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

У цій статті ми вивчимо питання специфіки закордонного SEO для фінтех-компаній. Отже, починаємо.

Зарубіжний SEO просування для фінтех-компаній

Особливості просування фінансових компаній

Спочатку розберемося в найперспективніших каналах маркетингу, які допоможуть просувати розроблені проекти FinTech :

  1. Пошукове просування . Це перше та основне. Багато хто досі недооцінює SEO, але воно приносить органічний безкоштовний трафік, здатний знизити вартість конверсії.

  2. PR . Більшості фінтех-компаній потрібно налагоджувати зв'язок із громадськістю. Піар допомагає створювати ажіотаж навколо бренду, запам'ятовуватись аудиторії, що важливо з урахуванням високої конкуренції.

  3. Контент-маркетинг . У разі фінансової сфери потрібно задіяти різні види текстових матеріалів: блоги співробітників, корисні статті. Варто також включити у стратегію відео відгуки клієнтів, які навчають ролики, інфографіку. Це все допомагає просуватися у сфері FinTech.

Можна також налаштовувати та запускати контекстну рекламу, використовувати соцмережі. Інструменти для розкручування маси. Але варто обов'язково задіяти пошукову оптимізацію. Вона приносить якісний трафік і при цьому забезпечує довготривалий ефект.

Отримайте індивідуальну стратегію просування сайту у ніші

Персональний план просування сайту з урахуванням особливостей та специфіки ніші, а також прогноз зростання пошукового трафіку.

Відмінності SEO на західних ринках

При розкручуванні проектів за кордоном варто брати до уваги «місцеві» особливості оптимізації. Мова про такі моменти:

  • робота з семантикою відрізняється незначною мірою . Хіба що тим, що Adwords зазвичай мало запитів. Краще використовувати інші інструменти: Ahrefs, SemRush, Kwfinder, keywordtool.io та ін.;

  • тут дуже серйозно підходять до нарощування посилальної маси . Це безцінний спосіб збільшення органічного трафіку. Якщо вдасться розміститися на таких впливових сайтах, як Inc або Forbes, вдасться значно підняти статистику трафіку;

  • у роботу з просування доводиться залучати багато різних фахівців . Крім оптимізаторів, знадобляться лінкбілдер, native-копірайтер, crowd-маркетолог, PBN-фахівець;

  • у США, наприклад, вже 46% пошукових сесій є локальними . Отже, потрібно займатись local SEO.

Не варто забувати і про те, що на Заході просування коштуватиме приблизно в 1,5 разу більше, ніж в Україні. Тож бюджет треба розраховувати уважно.

Відмінності SEO на західних ринках

Як просувати сайт FinTech-ніші за кордоном

Стратегія просування

Насамперед потрібно зайнятися стратегією, оскільки пошукова оптимізація вимагає дотримання певної структури, попереднього дослідження та поступового виконання плану. Побудова тактики починається з вивчення цільової аудиторії та ринку. Хто клієнт фінтех-компанії та у чому його заперечення? З ким доведеться боротися за місця у топі? Має бути дано відповіді на ці питання. При побудові стратегії потрібно отримати дані щодо стану сайту. Проведіть аудит та з'ясуйте слабкі сторони проекту. Їх доведеться усунути, щоб ефективно реалізувати SEO.

Особлива увага контенту

За кордоном дуже велику роль відіграє контентне наповнення. Здебільшого фінтех-продуктами цікавиться молоде покоління, а йому властиво скрупульозно все вивчати: як працює пристрій чи програма, у чому особливості тощо. Так що контент – важлива умова ефективної взаємодії з цільовою аудиторією FinTech. Необхідно створити грамотну контент-стратегію, залучити до написання матеріалів досвідчених авторів, заручитись підтримкою експертів.

Не забувайте про привабливість контенту. Хоча фінансові послуги за своєю природою є високотехнологічними, SEO тут дуже відрізняється. Щоб досягти успіху, компаніям FinTech необхідно створювати сайти, які інформують, а також залучають за допомогою візуальних підказок. Контент має бути чітко адаптований для мобільних пристроїв, з високоякісним графічним дизайном та відео. Все це покращує взаємодію з користувачем. Потрібно уникати великих текстових блоків. Розбивайте текст, використовуйте контрасти кольорів, щоб матеріал сприймався легше.

Особлива увага контенту

Опрацювання ключовиків

При розкручуванні необхідно підбирати релевантні ключові слова, бажано з довгим хвістом. Тобто максимально точні та вузькі. Це найважливіші запити для клієнтів. Використовуйте стандартні послуги, такі як «Планувальник ключових слів Google». Можете також використовувати інші інструменти для розширення семантичного ядра.

Локальне SEO

Додайте бізнес до місцевих каталогів та Google Карти. У випадку з великим бізнесом багатомовний копірайтинг також може принести великий прибуток. Клієнти FinTech чудово реагують на тексти, створені з урахуванням місцевих ідіом та концепцій. Отже, при реалізації локального SEO корисно залучити для написання контенту місцевих авторів, які врахують специфіку мови в конкретному регіоні.

Висновки

Так, своя специфіка просування фінтех-компаній там є. Якщо потрібно охопити місцеву аудиторію, зробити з неї постійних клієнтів та успішно масштабувати бізнес, варто взяти від інтернет-маркетингу все. І особливо опрацювати SEO. У цій справі помилки неприпустимі. Краще одразу звернутися до досвідчених виконавців та впевнено розвивати свій проект, аніж заощадити і потім усе втратити.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах