Просування сайту юридичних послуг в Інтернеті
Просування юридичних послуг
Надаючи юридичні послуги, ви можете використовувати власний сайт не лише для інформування поточних клієнтів. Завдяки можливостям інтернет-маркетингу ви можете розширювати клієнтську базу в мережі, в рази збільшуючи прибутковість власного бізнесу. Але щоб зацікавлені користувачі переходили на ваш ресурс, знадобиться комплексне просування юридичної компанії.
.
Збільшення конверсії
Просування юридичного сайту дозволяє підвищити його видимість у всесвітній мережі, а також збільшити конверсію (відсоток заявок від загальної кількості користувачів). Таким чином роботи розподіляються на дві основні стадії: внутрішні (над самим ресурсом) та зовнішні (над каналами відвідувачів).
Наші кейси
Ключові клієнти
Етапи просування юридичного сайту
Просування юридичного сайту виконується поетапно, де кожна наступна стадія робіт неможлива без попередньої. Розглянемо основні з них:
- Маркетинговий аналіз ринку. Комплексні дослідження, які включають споживчий аналіз, дослідження конкурентів та SWOT-аналіз підприємства.
- Формування стратегії. Визначається позиціювання бізнесу та створюється план просування на строк, узгоджений із замовником (від кількох місяців до року);
- Внутрішні роботи. На цій стадії формується семантичне ядро, розширюється структура, виправляються технічні недоліки ресурсу. Також сайт заповнюють оптимізованим контентом.
- Робота з джерелами трафіку. Містить будь-які роботи з просування, які ведуться за межами сайту: нарощування маси посилань, просування в соцмережах, контент-маркетинг та інші.
- Робота з постійними відвідувачами. Автоматичне розсилання по базі контактів, зібраних за час роботи сайту (клієнти та передплатники).
Це схематичний план робіт, докладніший можна скласти лише після того, як фахівці ретельно вивчать бізнес на етапі аналізу.
Особливості просування сайтів юридичних послуг
Особливу увагу слід приділити контенту сайту. Саме текстове наповнення визначає, чи звертаються клієнти до юридичної агенції. Текст має бути грамотно написаний та відповідати на будь-які можливі запитання клієнта.
Дуже важливо розповісти про власні переваги. При цьому не варто використовувати безпідставні заяви: «найкращі», «надійні», «професіонали», а пояснити, чому це так. Надати факти, які вказують на ваш професіоналізм або якість послуг – сертифікати, відгуки, нагороди та інше.
Вартість послуги
Розрахувати вартість просування юридичних послуг в інтернеті – не так просто, як може здатися. Весь план робіт формується індивідуально під конкретний бізнес, через що бюджет на просування у різних компаній може сильно відрізнятися. Наприклад, у різних регіонах різна конкуренція, тому бюджет на контекстну рекламу, де вартість кліку розраховується за принципом VCG-аукціону, дуже відрізнятиметься.
Ви можете звернутися до наших фахівців за безплатною консультацією, щоб визначити зразковий бюджет, необхідний для просування вашого сайту юридичних послуг. Також ви можете замовити seo аудит, щоб розрахувати вартість послуги точніше, а також сформувати основний план робіт.
Замовити просування юридичного сайту
У наших фахівців є успішний досвід просування сайтів юридичних фірм в Україні, Іспанії, Росії, а також англомовних країнах. Незалежно від масштабу компанії замовника, особливостей цільової аудиторії або рівня конкуренції, нам вдавалося досягти відмінного результату.
Побачити результат розкручування кількох сайтів юридичних послуг ви можете у нашому портфоліо. Ми пишаємось результатами власних робіт й охоче візьмемося за ваш проект.
ваш бізнес!