Кейс: SEO-просування в пошукових системах сайту з пошуку роботи Jobs.ua

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
4.5
15.03.2021
4798
0

Сьогодні хочемо поділитися з вами кейсом з просування сайту Jobs.ua у пошукових системах, в якому нам вдалося збільшити SEO-трафік на 85%

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

кейс з просування сайту Jobs.ua

Загальна інформація щодо проекту

Назва компанії/сайт: Jobs.ua

Мета клієнта: вийти в ТОП пошукової видачі, залучити на сайт ЦА та підвищити впізнаваність майданчика

Реєстрація домену: 2014 рік

Послуга: комплексне просування сайту

Тематика компанії: сайт для пошуку роботи та співробітників

Особливості ніші: серйозна конкуренція та кілька явних лідерів, з якими належить конкурувати

Регіон: Україна

Результат роботи: +85% SEO-трафіку (майже 150 000 сеансів з пошукових систем у перший місяць і більше 276 000 через 9 місяців співпраці)

Jobs.ua - це всеукраїнський портал для пошуку роботи та підбору персоналу. Від більшості лідерів у цьому сегменті сайт відрізняється наявністю додаткових розділів «Освіта» та «Тренінги». Але основний наголос — саме пошук роботи та персоналу.

загальна інформація щодо проекту

Основна проблема клієнта

Основним болем була наявність справді сильних конкурентів. Багато хто з них міцно закріпився на ринку пошуку вакансій, а самі їхні назви стали загальними. З ними і треба було конкурувати насамперед. Це три майданчики:

  • rabota.ua;
  • work.ua;
  • OLX.ua

основна проблема клієнта

Клієнту важливо було якщо не оминути, то як мінімум стати в лінію з цими сервісами пошуку вакансій.

Сайт Jobs.ua зайшов до нас на роботу навесні 2019 року. До цього моменту він був вже досить відвідуваним, але все ж таки сильно поступався згаданим вище майданчикам за кількістю трафіку, що залучається. Перед нами стояло завдання переманити у них частку трафіку та залучити до Jobs.ua.

Наша стратегія

Насамперед ми провели комплексний семантичний зріз Jobs.ua та порівняли його з конкурентами. З цією метою ми зробили вибірку ключів, якими сайт отримує найбільше кліків у пошуку. Результати ви можете побачити у таблиці:

наша стратегія

Водночас ми провели аналіз ключових слів та порівняли їх із трьома головними конкурентами. Порівняння виглядало так:

аналіз ключових слів

Це порівняння дозволило нам виявити найбільш значущі проблемні місця сайту та зрозуміти, в якому напрямку рухатись далі.

Виявлені проблеми та слабкі місця майданчика

Після проведення комплексного аудиту ми виявили, що видимість Jobs.ua за ключовими запитами у ТОП-3 результатів видачі досить низька. При цьому сайт досить міцно утримував позиції на першій сторінці видачі та у ТОП-30. Видимість за групами Jobs.ua безпосередньо на момент старту нашої співпраці була такою:

  • запити у ТОП-3 - 15%;
  • запити в ТОП-10 - 86%;
  • запити в ТОП-30 - 98%.

Тобто значна частина ключових запитів сайту знаходиться у навколотрафіковій зоні. Значення 86% у ТОП-10 – це добрий показник. Але в той же час у ТОП-3 лише 15%. А це критично мало. Особливо з огляду на конкурентів: у OLX.ua – 47%, у work.ua – 81%, у rabota.ua – 57%.

виявлені проблеми та слабкі місця майданчика

Наше рішення

Рішення напрошувалося само собою — наголошувати на ключі в групі ТОП-3. Саме вони здатні генерувати у кілька разів більше цільового трафіку. А з огляду на те, що показники запитів у ТОП-10 і ТОП-30 приблизно рівні з конкурентами, на них можна було концентруватися не так сильно. Цей аналіз та вивчення конкурентів стали відправною точкою для комплексної роботи.

наше рішення

Крок 1. Перевірка контенту на посадкових сторінках, виявлення та виправлення проблем

Ми ретельно перевірили всі посадкові сторінки та їх контент. Деякі довелося доопрацювати, інші вимагали повної заміни через абсолютно не оптимізований контент. Це в багатьох випадках заважало виходу сайту в ТОП-3.

Крок 2. Вивчення поведінкових факторів відвідувачів сайту, технічна модернізація

Після детального аналізу поведінкових факторів ми визначили, які зміни потрібно впровадити в технічну побудову сайту та дизайн для поліпшення досвіду користувача.

Крок 3. Розробка та реалізація стратегії нарощування маси посилань

Враховуючи стратегію виходу в ТОП-3 пошукової видачі, ми розробили індивідуальну стратегію нарощування маси посилань, яка, до речі, дала перші відчутні плоди вже через 2 місяці.

Крок 4. Розширення структури сайту

Ми провели комплексну диференціацію вакансій, що дозволило не просто розширити структуру сайту, а спростити взаємодію користувачів із ним у процесі пошуку роботи чи персоналу.

розширення структури сайту

Крок 5. Розвиток блогу Jobs.ua

Блог компанії – це не лише можливість доносити до аудиторії важливу та корисну інформацію, а й ефективний інструмент просування. Тому в цьому випадку це був справді корисний крок.

Коментар нашого експерта

Ключовою особливістю цього проекту була специфіка ніші. Ніша характеризується наявністю пари великих гравців, таких, як work.ua та rabota.uа, конкурувати з якими було це дуже непросто. Але завдяки тому, що клієнт враховував усі наші пропозиції та злагодженості робочого процесу, ми змогли показати дуже гідний результат.

Олег Казаннік

SEO Team Lead

Результати проекту

В результаті виконаної роботи видиме зростання позицій почало спостерігатися з другого-третього місяця. Для цієї ніші і через активність конкурентів це дуже хороший показник.

Вже за 9 місяців пошуковий трафік сайту Jobs.ua збільшився на 85% і продовжує зростати.

результати проекту

Jobs.ua впевнено тримається у ТОПі пошукової видачі навіть за найбільш високочастотними запитами. Тобто нам вдалося всього за 9 місяців вивести сайт в одну лінію зі справжніми гігантами ринку вакансій в Україні: work.ua, rabota.ua та OLX.ua.

У перший місяць нашої співпраці кількість сеансів із пошукових систем становила 149 870 тисяч (за місяць). А після 9 місяців побільшало майже вдвічі: 276 467 сеансів.

динаміка трафіку зі старту робіт

Висновки та подальші плани щодо проекту

Спочатку представники Jobs.ua звернулися до нашої компанії для комплексного просування протягом 7 місяців. Це було у квітні 2019 року. Але завдяки показовим результатам та широким можливостям для подальшого просування ми продовжили співпрацю та працюємо над проектом далі.

висновки та подальші плани щодо проекту

У перспективі — вивести Jobs.ua до ТОП-1 за основними ключовими запитами. Але це, зрозуміло, тривалий і трудомісткий процес, що потребує комплексного підходу та ще більш ретельної роботи. Але досвід нашої компанії свідчить, що немає нічого неможливого.

Як вам стаття?
4.5
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах