POS - Система

Кастомна POS-система для магазину та платіжних терміналів
POS - Система
bg image

Кастомна POS-система для магазину

Що відрізняє успішний бізнес від провального? Перераховувати фактори успіху можна довго: високий рівень сервісу, якісний менеджмент, уміння скорочувати витрати та надавати покупцям якісний та технологічний клієнтський досвід. Всі ці переваги бізнесу можуть надати Point of Sale (POS) системи. Йдеться про комплекс з обладнання та софту для автоматизації роздрібних продажів, який спрощує життя як продавцям, так і покупцям.

Завдання POS-системи полягає в тому, щоб здійснити покупку автоматично: розрахувати вартість, прийняти платіж, зафіксувати транзакцію в базах даних та сформувати чек. POS системи для e-Commerce дозволяють виконати всі ці завдання віддалено. Вони можуть складатися з різних компонентів ("залізо", pos термінал, програмне забезпечення тощо), використовувати софт від постачальників, або ПЗ кастомної розробки. Індивідуально розроблені POS-рішення дають безліч додаткових переваг як для покупців, так і для клієнтів:

  • швидкість проведення транзакцій;
  • можливість працювати у режимі 24/7;
  • спрощення обліку та управління товарними запасами;
  • простота фіксації транзакцій для продавців;
  • прозорість та зручність оплати для клієнтів.
  • Необмежені можливості інтеграції з CRM та WMS-софтом;
  • Універсальність та гнучкість налаштування.
image

Чинники ефективності рішень для POS-терміналів

Зручність та прозорість платіжних операцій. Якісне ПЗ для POS терміналів дозволяє покупцям здійснювати платежі будь-яким зручним способом: через кредитні та дебетові картки, мобільні гаманці, NFC, а в перспективі й через криптогаманці. При цьому транзакції деталізовані, чеки та електронні рахунки формуються автоматично. Клієнт та продавець завжди можуть перевірити історію транзакцій.
Універсальність. Кастомізація POS-систем дозволяє використовувати їх у будь-яких нішах eCommerce та ритейлу, запускати ПЗ для POS на будь-яких операційних системах та пристроях. Інтеграція POS з різними платформами дозволяє впроваджувати додаткові інструменти, використовувати будь-яке обладнання (сканери штрих-кодів, принтери тощо). Можливості кастомізації можуть варіюватися від простого налаштування у хмарних POS-рішеннях до створення абсолютно нової платформи індивідуальної розробки.
Додаткові можливості для бізнесу. Кастомна розробка ПЗ для платіжних терміналів дозволяє не лише автоматизувати обслуговування покупців, а й реалізувати низку додаткових функцій. Серед них – інтеграція POS з CRM та WMS-платформами, відстеження статистики продажів, менеджмент складських запасів, керування програмою лояльності через POS. Сьогодні кастомні POS-системи дозволяють керувати всіма аспектами бізнесу через єдину платформу зі смартфона. Це робить їх ідеальним рішенням для управління малим бізнесом.
Безпека даних. Індивідуальна розробка ПЗ для терміналів дозволяє забезпечити захищене локальне зберігання даних POS, що дуже важливо для захисту системи від зловмисників та забезпечення безпеки платежів. Високий рівень кіберзахисту дозволяє гарантувати безпечну інтеграцію вашої POS з платіжними системами, тобто убезпечити себе від ризиків, завоювати довіру покупців та партнерів.

Етапи розробки ПЗ для POS-терміналів


01/

Збір вимог та підготовка техзавдання

Розробка POS-рішення починається з вивчення проблеми клієнта. Наша команда досліджує процеси у його бізнесі, визначає їхні слабкі місця та пропонує рішення. Водночас ми вивчаємо доступні на ринку цифрові продукти та аналогічні рішення конкурентів. Це дозволяє зібрати вимоги до нового продукту, описати ключовий функціонал для управління бізнесом через POS та скласти комплексне техзавдання.
Збір вимог та підготовка техзавдання

02/

Планування логіки та дизайну POS-системи

Коли ключова концепція проєкту готова, дизайнери можуть розпочати опрацювання UI/UX продукту. Вони формулюють логіку використання системи та промальовують під неї інтерфейс, складають прототипи. Наше завдання на цьому етапі – зробити користування новим софтом легким та приємним. Наші спеціалісти шукають баланс між вимогами бізнесу та актуальними трендами UX.
Планування логіки та дизайну POS-системи

03/

Програмування

Коли прототипи дизайну продукту остаточно узгоджені, програмісти реалізують їх в коді. Цей процес розгортається на двох рівнях: фронтенд (те, що бачить користувач) та бекенд (внутрішня логіка софту). Розробка такого продукту зазвичай вимагає створення комплексного бекенду для роботи з платежами, а також веб- та мобільних POS-додатків. Це трудомісткі завдання, які можуть потребувати декількох місяців роботи.
Програмування

04/

Тестування

Контроль якості є на всіх етапах розробки. Під час програмування ми тестуємо кожен новий модуль на наявність помилок. Але коли всі компоненти продукту готові, QA-відділ додатково тестує збірку продукту, щоб виявити будь-які можливі конфлікти та баги до релізу. Тестування POS-ПЗ має проводитися з особливою ретельністю, адже йдеться про безпеку та ефективність фінансових транзакцій.
Тестування

05/

Інтеграція

Створення POS-додатку вимагає безлічі інтеграцій з інструментами для eCommerce: платіжні системи, засоби бухгалтерського обліку, додатки для управління складськими запасами та роботи з клієнтами. Інтеграція POS-софту з різними системами та платформами забезпечує максимальну функціональність системи та зручність для користувачів. Вона дозволяє вести аналітику продажів, керувати програмою лояльності та складськими запасами зі смартфона.
Інтеграція

06/

Реліз та впровадження POS-системи

Коли платформа розроблена, протестована та отримала всі інтеграції, настає час релізу. Наша команда відрізняється від багатьох інших тим, що готова пройти з клієнтом повний цикл розробки: від оцінки ідеї до релізу та підтримки. Після запуску продукту ми допомагаємо клієнту з навчанням персоналу, а програмісти готові усунути будь-які технічні проблеми у гарантійний період. Подальша підтримка після релізу POS-ПЗ може передбачати випуск апдейтів і запуск нових модулів системи.
Реліз та впровадження POS-системи

Обговоримо проєкт
Ольга
IT Sales Manager
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Працює з Метінвест, NIKO, SANAHUNT, Еліка, Premier Hotels and Resort, Servier
7+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Євген
Business developer
Я пишаюся своїми проектами і дуже радий, що мої клієнти вдячні мені!
Працює з ROSHEN, ІНТЕРПАЙП, Delivery Group, APTIV, ELIT Ukraine
8+
років у компанії
160+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Вікторія
IT Sales Manager
Моє завдання полягає в тому, щоб зрозуміти поточну ситуацію, цілі та завдання бізнесу, запропонувати ефективний шлях вирішення та супроводити вас від першого контакту до успішного релізу проекту!
Працює з John Deere, STVOL, Anabel Arto, Є-Гроші, Kimito
4+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Василь
IT Sales Manager
Допомагаю своїм клієнтам вирішувати складні бізнес-завдання за допомогою кастомних IT-рішень
Працює з Країна, Корпорацією нерухомості РІЕЛ, Cooper&Hunter, Укртелеком, Agrimatco
6+
років у компанії
150+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Ольга
IT Sales Manager
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Працює з Метінвест, NIKO, SANAHUNT, Еліка, Premier Hotels and Resort, Servier
7+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Євген
Business developer
Я пишаюся своїми проектами і дуже радий, що мої клієнти вдячні мені!
Працює з ROSHEN, ІНТЕРПАЙП, Delivery Group, APTIV, ELIT Ukraine
8+
років у компанії
160+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Види та функціонал POS-систем

З точки зору апаратної частини POS-системи ділять на монолітні та збірні. У монолітних все обладнання (системний блок, реєстратор, термінал) укладено у єдиний корпус. Збірні складаються з окремих елементів, які з'єднані через USB, Bluetooth або інші інтерфейси.

З погляду софту POS-системи можуть постачатися у вигляді “коробкових” або хмарних рішень. Коробкові передбачають локальну інсталяцію софту на власних серверах чи хостингу, тоді як хмарні працюють із віддаленого data-центру. Хмарні сервіси можуть надати доступ до функціонала POS з будь-якої точки світу, але несуть додаткові ризики витоку даних.

POS-системи також можуть створюватись з нуля під індивідуальні запити окремо взятого бізнесу.

Який функціонал можуть надати індивідуальні IT-рішення для POS-терміналів? Йдеться не лише про автоматичні транзакції:

  • Оптимізація платіжних процесів. Кастомна розробка дозволяє налагодити глибоку інтеграцію з необхідними платіжними системами, проводити транзакції швидше та ефективніше.
  • Відстеження статистики продажів у POS. Софт дозволить не просто фіксувати транзакції, але також збирати та систематизувати дані щодо них. Якісні сучасні платформи можуть візуалізувати зібрані дані у вигляді зручної інфографіки.
  • Управління складом через POS. Для невеликого бізнесу розробка WMS може бути надмірно витратним завданням. Але модуль управління складськими запасами та обробки даних щодо відвантажень у POS-додатку може стати корисною та економною альтернативою логістичному софту.
  • Програми лояльності у POS. Якісний додаток для POS може успішно вирішувати завдання CRM-систем у сфері ведення клієнтських програм лояльності. При цьому розробка CRM-системи зазвичай коштує дорожче. Використовуйте дані про транзакції клієнтів, щоб нараховувати їм бонуси, пропонувати унікальні акції та знижки.

Усі ці можливості роблять розробку POS-додатків для малого бізнесу дуже вигідним вкладом. Адже за невеликі інвестиції можна отримати по-справжньому універсальну платформу.

За більш ніж 20 років на IT-ринку наша команда здобула солідний досвід створення унікальних продуктів для ритейлу та eCommerce. Ми можемо гарантувати якість розробки індивідуального програмного забезпечення для POS-терміналів.

Такі системи можуть бути абсолютно різними: хмарними чи локальними; заточуватись під веб- та мобайл, або під десктопні платформи. POS-платформи дають бізнесу безліч додаткових можливостей. Вони легко інтегруються з будь-яким іншим софтом та обладнанням: від сканерів штрих-кодів та принтерів, до засобів IoT.

Відгуки клієнтів

Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Kseniia Lyskina
CEO&Owner
Розробка кастомізованого інтернет-магазину з інтеграцією платіжної системи, служби доставки, CRM-системи, обліку та аналітики товарів. Завдяки допомозі WEZOM відвідуваність сайту зросла втричі, а коефіцієнт конверсії збільшився з 0,9% до 2,4%. Кількість постійних клієнтів також зросла на 30%, а середній чек збільшився на 15%. Команда завершила проект вчасно і надала унікальну структуру, дизайн і функціональність сайту.
Читати повністю
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations TireRoute
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

FAQ

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
У чому особливість та користь індивідуальної POS-системи?
На відміну від коробкових та хмарних рішень, індивідуальна POS-система розробляється під вимоги окремого бізнесу. Вона може забезпечити більш точний облік продажу та більше комплексну статистику транзакцій. Крім того, кастомна система може нести низку додаткових модулів для управління продажами, складськими запасами та програмою лояльності. Власник системи може вільно масштабувати та розвивати її в будь-якому напрямку, що з коробковою системою неможливо.

02.
Яка середня вартість розробки індивідуальної системи POS?
Вартість розробки завжди складається з багатьох чинників: складність функціонала системи, її масштаби, необхідні технології та інтеграції. Крім того, на вартість будь-якого продукту впливають реалії ринку. У сфері IT вартість послуг залежить від актуальних рейтів на розробку. Щоб дізнатися орієнтовну вартість конкретного продукту, рекомендуємо проконсультуватися з нашими експертами. Вони зможуть оцінити ваш проект у цифрах. З нашого досвіду, розробка індивідуального POS-софту може варіюватися у широкому діапазоні від десяти до сотні тисяч доларів.

03.
Чи варто замовляти кастомну розробку системи POS для малого бізнесу?
Ви можете розглянути альтернативні варіанти: скористатися коробковим софтом або хмарними рішеннями. Ці варіанти можна запустити відносно швидко і дешево, вони дають непоганий стартовий функціонал. Але готовий софт не дасть вам гнучкості у розвитку та можливості самостійно забезпечувати захист чутливих даних. Крім того, у довгостроковій перспективі він коштуватиме досить дорого. Досвід показує, що середні та великі компанії рано чи пізно відмовляються від шаблонних рішень та переходять на індивідуальну розробку.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.