Bunchov flowers: кейс SEO-просування

SEO
За перші 4 місяці до топ-10 Google вийшли 49 % запитів, у топ-10 – 55 %, щомісячний трафік становив 1680 відвідувачів.
Анамнез
Bunchov flowers

Онлайн-магазин квітів у Варшаві спеціалізується на створенні букетів та їх продажу. В основі корпоративної філософії стоїть ідея допомагати людям висловлювати почуття за допомогою гарних флористичних композицій. Головна концепція роботи bunchov flowers базується на використанні тільки найкращих та найсвіжіших матеріалів, а також оперативній доставці за адресою. Магазин дає гарантію 3 дні на всі свої композиції. Крім сайту, у bunchov flowers є власний профіль в Instagram для приймання замовлень.

Цілі та завдання

Поліпшення видимості ресурсу у пошуку, утримання клієнтів та залучення нових.

Стратегія

01/
Аналіз конкурентів.
02/
Оптимізація семантики.
03/
Технічна оптимізація.
04/
Зовнішнє просування.

Хід робіт

01/
Розширили СЯ
З метою підвищення видимості ресурсу у пошуковій видачі було проведено аналіз семантики та підібрано нові релевантні ключі для категорій онлайн-магазину. Для збору запитів використовували різні джерела: Google Аds, пошукові підказки, системи аналітики та ін. Отримане ядро ​​розподілили на сторінках. До базових категорій віднесли «Різдвяні вінки та композиції», «Тюльпани», «Новорічні букети». На цьому етапі було складено ТЗ для авторів та підготовлено оптимізовані унікальні тексти для посадкових сторінок.
02/
Виконали технічну оптимізацію, провели роботи з комерційними факторами
Було виправлено технічні недоробки в пагінації, усунено дублі сторінок і метатегів, биті посилання, згенеровано карту сайту, перевірено файл robots.txt на предмет індексації непотрібних сторінок, впроваджено мікророзмітку. Провели роботи з оптимізації метатегів Title та Description та впровадили в них ключі для просування.
03/
Сформували стратегію із зовнішньої оптимізації
За час проведення робот були відібрані майданчики-донори і планомірно нарощувалася маса посилань за допомогою анкорних посилань за рядом пріоритетних ключів і безанкорних посилань для пріоритетних вебсторінок. Паралельно працювали над крауд-маркетингом – розміщували безанкорні посилання в блогах, на форумах.
Коментар від фахівця
Ерік Клюєв
Head of SEO
«Під час роботи над проєктом перше, що ми зробили, – провели технічний аудит. Аналіз допоміг визначити точки зростання та сформувати грамотну стратегію просування. Для досягнення результату було проведено технічну оптимізацію, завдяки чому вдалося досягти поштовху в зростанні показників відвідуваності. Також приділили увагу зовнішньому просуванню, що було необхідним заходом, оскільки сайт був новим. При заповненні сторінок контентом намагалися акцентувати на основних перевагах клієнта: доступних цінах, естетиці, індивідуальному підході. У результаті нам вдалося виконати поставлені завдання, що стало очевидним підтвердженням правильності обраної стратегії».

Результати

Results
Результати
Поліпшили видимість сайту
За 4 місяці роботи ми вивели у топ-10 Google 49 % ключів, у топ-30 – 55 %. Зазначається щомісячний приріст запитів у пошуку.
Виконали зовнішню оптимізацію
За 4 місяці на сайт клієнта направили 47 посилань від якісних платформ-донорів.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.