Медійна реклама в Інтернеті
Особливості медійної реклами
Існує кілька способів розміщення даного виду оголошень:
- Контекстно-медійна мережа Google (КМС) – містить тисячі інтернет-ресурсів, присвячених різноманітній тематиці, а також сервіси Google, включаючи YouTube. Надає можливості для націлення на тематику ресурсів та інтереси ЦА;
- Пряме розміщення – ви самостійно обираєте майданчики для розміщення власних оголошень, безпосередньо спілкуючись із власниками інтернет-ресурсів.
Медійна реклама робить на користувача більший вплив, ніж її текстовий аналог. Оскільки банер візуалізує пропонований ресурс та сильніше впливає на потенційного клієнта.
Незамінний цей вид реклами ще й за необхідності швидкого розповсюдження інформації (наприклад, про акції, запропоновані вашим ресурсом для своїх клієнтів). Медійна контекстна реклама потрібна також для того, щоб побудувати ґрунт для подальшого просування сайту. Створити аудиторію, зацікавлену у продукті вашого ресурсу, можливо завдяки прокручуванню інтерактивної реклами. Вона дозволяє зробити бренд більш впізнаваним та сформувати постійну аудиторію його шанувальників.
Ефективність медійної реклами для бізнесу
На відміну від текстової реклами, банерна та інші види медійної реклами в інтернеті потребують від клієнта значного бюджету. Від рекламної агенції, яка допомагає готувати банер, вимагається більш ґрунтовна підготовка. Реклама онлайн має свої особливості, які є одночасно і перевагами:
- Інтерактивна реклама містить більшу кількість інформації, ніж текстове посилання.
- Динамічна онлайн реклама є більш цікавою для користувача і легше сприймається.
- Банер оформлений у гіперпосилання (як і будь-яка грамотна контекстна реклама).
- Онлайн-реклама працює цілодобово на сайт, що просувається.
- Можливість збору статистики для коригування поведінки користувачів, які цікавляться інформацією в медійному банері.
Наша агенція системних інтернет-рішень Wezom одночасно виступає рекламною інтернет-агенцією. Ми здійснимо весь шлях створення та розміщення медійних банерів на кращих майданчиках. Ми створили власну банерну систему, завдяки якій сотні сайтів стають медійним майданчиком один для одного. Ми складаємо медіаплан, створюємо медіаролик та запускаємо рекламу. Приплив відвідувачів на своєму ресурсі ви відчуєте майже відразу.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ МЕДІЙНОЇ РЕКЛАМИ
ВИМІРЮВАНІСТЬ
ВИСОКА ШВИДКІСТЬ ВІДДАЧІ
ВЕЛИКЕ ОХОПЛЕННЯ
МОЖЛИВІСТЬ НАЛАШТУВАННЯ ПОКАЗІВ
Етапи запуску медійної рекламної кампанії
- Маркетинговий аналіз
Ми починаємо з аналітики. Вивчаємо ринок конкурентів, виявляємо їхні способи залучення клієнтів, сильні та слабкі сторони. Потім аналізуємо пропозицію клієнта, якому потрібна медійна інтернет-реклама. Знаходимо найефективніші точки зростання і виділяємо їх під час подальшого розроблення рекламних оголошень. Це дає нам змогу зробити рекламну кампанію конкурентоспроможною і досягти поставлених цілей.
- Розробка стратегії
Для успішної рекламної кампанії необхідний чіткий план. На основі аналізу конкурентів, бізнесу клієнта та цільової аудиторії ми створюємо стратегію. Оскільки медійна реклама взаємодіє з користувачами, які вже знають про продукт, наша мета - домогтися прямих продажів. Це враховується при побудові стратегії та виборі оптимальних форматів. Варто також врахувати, що на етапі розробки плану ми можемо оцінити вартість медійної реклами.
- Аналіз запитів і розробка оголошень
На цьому етапі ми аналізуємо пошукові запити, що описують ваші товари або послуги. Ми обираємо релевантні ключові слова і використовуємо їх під час розробки оголошень. У результаті ви отримаєте рекламу, яка буде показуватися тільки зацікавленим людям, а не всім підряд.
- Запуск кампанії медійної реклами
Перш ніж банерна медійна реклама буде готова, необхідно виконати безліч важливих налаштувань. Ми встановлюємо відповідний геотаргетинг, вибираємо час показу, призначаємо ставки і бюджет. У рамках налаштування ми також виключаємо нецільові сайти, що допоможе прибрати неефективні розміщення і запобігти залученню незацікавленого трафіку.
- Управління та контроль ефективності
Після того як медійна реклама для сайту створена і запущена, залишається її контролювати. Ми аналізуємо перші показники і робимо висновки про ефективність кампанії. Якщо знаходимо сумнівні місця або результати не відповідають заданим очікуванням, вносимо корективи. Грамотна оптимізація дає змогу досягти поставлених цілей за оптимального витрачання бюджету.
- Звітність та аналітика
Після закінчення рекламної кампанії ми готуємо звіти для клієнта. У них прозоро і зрозуміло представлена вся інформація з докладним описом і рекомендаціями експертів. Ми приймаємо тільки чіткий підхід до формування звітів, щоб у них міг розібратися навіть необізнаний у питаннях реклами користувач. Тому замовити контекстну рекламу google в контекстно-медійній мережі у фахівців WEZOM - розумне рішення.
Часті питання
ваш бізнес!