Медійна реклама в Інтернеті

ЗАЛУЧАЙТЕ НОВИХ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ ЗАВДЯКИ ЕФЕКТИВНІЙ РЕКЛАМІ!
Медійна реклама в Інтернеті
bg image

Особливості медійної реклами

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Існує кілька способів розміщення даного виду оголошень:

  • Контекстно-медійна мережа Google (КМС) – містить тисячі інтернет-ресурсів, присвячених різноманітній тематиці, а також сервіси Google, включаючи YouTube. Надає можливості для націлення на тематику ресурсів та інтереси ЦА;
  • Пряме розміщення – ви самостійно обираєте майданчики для розміщення власних оголошень, безпосередньо спілкуючись із власниками інтернет-ресурсів.

Медійна реклама робить на користувача більший вплив, ніж її текстовий аналог. Оскільки банер візуалізує пропонований ресурс та сильніше впливає на потенційного клієнта.

Незамінний цей вид реклами ще й за необхідності швидкого розповсюдження інформації (наприклад, про акції, запропоновані вашим ресурсом для своїх клієнтів). Медійна контекстна реклама потрібна також для того, щоб побудувати ґрунт для подальшого просування сайту. Створити аудиторію, зацікавлену у продукті вашого ресурсу, можливо завдяки прокручуванню інтерактивної реклами. Вона дозволяє зробити бренд більш впізнаваним та сформувати постійну аудиторію його шанувальників.

image

Ефективність медійної реклами для бізнесу

На відміну від текстової реклами, банерна та інші види медійної реклами в інтернеті потребують від клієнта значного бюджету. Від рекламної агенції, яка допомагає готувати банер, вимагається більш ґрунтовна підготовка. Реклама онлайн має свої особливості, які є одночасно і перевагами:

  1. Інтерактивна реклама містить більшу кількість інформації, ніж текстове посилання.
  2. Динамічна онлайн реклама є більш цікавою для користувача і легше сприймається.
  3. Банер оформлений у гіперпосилання (як і будь-яка грамотна контекстна реклама).
  4. Онлайн-реклама працює цілодобово на сайт, що просувається.
  5. Можливість збору статистики для коригування поведінки користувачів, які цікавляться інформацією в медійному банері.

Наша агенція системних інтернет-рішень Wezom одночасно виступає рекламною інтернет-агенцією. Ми здійснимо весь шлях створення та розміщення медійних банерів на кращих майданчиках. Ми створили власну банерну систему, завдяки якій сотні сайтів стають медійним майданчиком один для одного. Ми складаємо медіаплан, створюємо медіаролик та запускаємо рекламу. Приплив відвідувачів на своєму ресурсі ви відчуєте майже відразу.

ПЕРЕВАГИ МЕДІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ВИМІРЮВАНІСТЬ

Насамперед варто відзначити той факт, що при використанні даного методу ви точно знаєте, наскільки результативні покази вашого оголошення завдяки системам аналітики: перегляди, кліки, конверсії – це легко відстежити.

ВИСОКА ШВИДКІСТЬ ВІДДАЧІ

Покази оголошень починаються відразу після запуску кампанії, а це означає, що вже в перші дні ви отримуєте переходи та конверсії. Тому медійна реклама чудово підходить для залучення учасників до івентів, презентації нових товарів, з якими споживачі ще мало знайомі.

ВЕЛИКЕ ОХОПЛЕННЯ

Кількість переглядів оголошення в інтернеті набагато більша, ніж при використанні будь-яких інших рекламних каналів, крім телебачення.

МОЖЛИВІСТЬ НАЛАШТУВАННЯ ПОКАЗІВ

Ви можете самостійно встановити параметри показів таким чином, щоб оголошення бачили лише цільові користувачі. Це дозволяє досягти найкращих результатів та зберегти рекламний бюджет.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи запуску медійної рекламної кампанії

  • Маркетинговий аналіз

Ми починаємо з аналітики. Вивчаємо ринок конкурентів, виявляємо їхні способи залучення клієнтів, сильні та слабкі сторони. Потім аналізуємо пропозицію клієнта, якому потрібна медійна інтернет-реклама. Знаходимо найефективніші точки зростання і виділяємо їх під час подальшого розроблення рекламних оголошень. Це дає нам змогу зробити рекламну кампанію конкурентоспроможною і досягти поставлених цілей.

  • Розробка стратегії

Для успішної рекламної кампанії необхідний чіткий план. На основі аналізу конкурентів, бізнесу клієнта та цільової аудиторії ми створюємо стратегію. Оскільки медійна реклама взаємодіє з користувачами, які вже знають про продукт, наша мета - домогтися прямих продажів. Це враховується при побудові стратегії та виборі оптимальних форматів. Варто також врахувати, що на етапі розробки плану ми можемо оцінити вартість медійної реклами.

  • Аналіз запитів і розробка оголошень

На цьому етапі ми аналізуємо пошукові запити, що описують ваші товари або послуги. Ми обираємо релевантні ключові слова і використовуємо їх під час розробки оголошень. У результаті ви отримаєте рекламу, яка буде показуватися тільки зацікавленим людям, а не всім підряд.

  • Запуск кампанії медійної реклами

Перш ніж банерна медійна реклама буде готова, необхідно виконати безліч важливих налаштувань. Ми встановлюємо відповідний геотаргетинг, вибираємо час показу, призначаємо ставки і бюджет. У рамках налаштування ми також виключаємо нецільові сайти, що допоможе прибрати неефективні розміщення і запобігти залученню незацікавленого трафіку.

  • Управління та контроль ефективності

Після того як медійна реклама для сайту створена і запущена, залишається її контролювати. Ми аналізуємо перші показники і робимо висновки про ефективність кампанії. Якщо знаходимо сумнівні місця або результати не відповідають заданим очікуванням, вносимо корективи. Грамотна оптимізація дає змогу досягти поставлених цілей за оптимального витрачання бюджету.

  • Звітність та аналітика

Після закінчення рекламної кампанії ми готуємо звіти для клієнта. У них прозоро і зрозуміло представлена вся інформація з докладним описом і рекомендаціями експертів. Ми приймаємо тільки чіткий підхід до формування звітів, щоб у них міг розібратися навіть необізнаний у питаннях реклами користувач. Тому замовити контекстну рекламу google в контекстно-медійній мережі у фахівців WEZOM - розумне рішення.

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
ЩО ТАКЕ МЕДІЙНА РЕКЛАМА?
Медійна реклама є спеціальним рекламним продуктом, який орієнтований на привернення уваги ЦА за допомогою відео, зображень, музики. Він спрямований переважно на видовищне сприйняття.

02.
ЯК ПРАЦЮЄ МЕДІЙНА РЕКЛАМА?
Медійна реклама розрахована на вплив емоційного сприйняття ЦА. Вона не веде до прямих продажів, а представляє товари, послуги чи компанію публіці, викликає до них інтерес, підвищує впізнаваність, формує лояльність.

03.
ЯК ВРАХУВАТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕДІЙНОЇ РЕКЛАМИ?
Основні метрики вказані у кабінетах рекламних систем. У Google можна відстежувати базову статистику. Для кампаній, розміщених у банерних мережах, використовуються їх інструменти чи системи наскрізної аналітики.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.