Реклама у прайс-агрегаторах
ПРИНЦИП РОБОТИ ПРАЙС-АГРЕГАТОРІВ
Прайс-агрегатор є одним із ефективних постачальників якісного та конверсійного трафіку. Це спеціальний майданчик, що призначений для розміщення товарів і дозволяє користувачеві порівнювати ціни різних магазинів. Такий сервіс надає всю необхідну інформацію про товар, включаючи характеристики, наявність на складі та відгуки. Розміщення в прайс-агрегаторах – відмінний варіант як для нового бізнесу, так і для інтернет-магазину, що працює не перший рік.
Такий майданчик не є продавцем. Щоб придбати товар, користувачеві потрібно вибрати позицію, що цікавить, і ознайомитися з пропозиціями від різних онлайн-магазинів. Майданчик надає детальну інформацію про вартість товару та онлайн-магазини, а також дозволяє потенційному клієнту відразу перейти на сайт ритейлера. Продавець спочатку реєструє свій бізнес у сервісі, а потім платить прайс-агрегатор за кожен перехід користувача.
КОМУ ПІДІЙДЕ ПРОСУВАННЯ ЧЕРЕЗ САЙТ-АГРЕГАТОРИ
Реклама у прайс-агрегаторах – чудовий варіант практично для будь-якого бізнесу. Якщо ваш бюджет обмежений, але при цьому ви хочете отримати більше трафіку, просування за допомогою торгових майданчиків допоможе досягти поставленої мети. Агрегатори підходять для продажу електроніки, одягу та взуття, косметики, а також різноманітних автомобільних та товарів для дому.
Незважаючи на всю ефективність, торговельні майданчики підходять не для кожного бізнесу. Наприклад, це не найкращий варіант для оптових компаній та різних сфер послуг. Також не варто вибирати такі майданчики магазинам з високими цінами чи незадовільною якістю обслуговування. Агрегатор – непогана альтернатива контекстній рекламі для будь-якого новачка чи невеликого гравця, якому непросто конкурувати із гігантами галузі.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ В ПРАЙС-АГРЕГАТОРАХ
ШВИДКИЙ РЕЗУЛЬТАТ.
ОПЛАТА ЗА УНІКАЛЬНІ ПЕРЕХОДИ.
ШВИДКА ОКУПНІСТЬ.
ЛЕГКИЙ СТАРТ.
УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ.
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК.
Популярні прайс-агрегатори України
- Hotline. На даний момент на сервісі представлено понад 4500 магазинів, а щодня майданчик відвідують щонайменше 450 тисяч користувачів. Прайс-агрегатор забезпечує високу конверсію та дозволяє націлюватися на певний регіон. Рекламодавець платить за перехід.
- Price. На сервісі розміщено близько 1000 сайтів ритейлерів, а щодня майданчик відвідує близько 150 тисяч користувачів. Адаптивний дизайн сайту дозволяє переглядати товари з планшетів та смартфонів. Оплата проводиться за клік.
- Google Shopping. Конкуренція невисока, проте сервіс пред'являє високі вимоги до збору персональних даних.
Це лише невелика частина майданчиків, які можна використовувати для реклами вашого бізнесу.
Порядок побудови каналу продажу під час роботи з прайс-агрегаторами
- Вибір найефективніших майданчиків відповідно до особливостей вашого бізнесу.
- Підготовка процесу розміщення реклами на прайс-агрегаторах. Потрібно настроїти файли імпорту та синхронізацію.
- Контентний супровід проекту. Розробка унікальної торгової пропозиції за її відсутності. Створення «смачних» та цікавих описів для товарів та послуг.
- Використання всіх доступних інструментів прайс-агрегаторів для досягнення максимальної ефективності.
- Моніторинг та розширення обсягу трафіку та продажів. Для цього можна працювати над збільшенням кількості популярних і найбільш продаваних товарів та представленості компанії в каталозі агрегатора. Щоб досягти кращого ефекту, список майданчиків також має розширюватися.
- Робота з рейтингами та відгуками. Збільшення рівня довіри до компанії веде за собою зростання трафіку та продажу.
- Допомога магазину у розміщенні нових товарів. До кожного бізнесу визначається власна унікальна маркетингова стратегія. Відповідно до неї формуються тактика представлення товару потенційним клієнтам.
ваш бізнес!