Реклама в Google Shopping

ЗБІЛЬШІТЬ ПРОДАЖІ У СВОЄМУ МАГАЗИНІ ЗАВДЯКИ РЕКЛАМНИМ КАМПАНІЯМ У GOOGLE
Реклама в Google Shopping
bg image

ТОВАРНІ ОГОЛОШЕННЯ У GOOGLE SHOPPING

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Цей тип реклами є одним із найефективніших. Якщо користувачі шукають певну продукцію і бачать товарне оголошення поряд з текстовим, більшість (близько 90%) кликне по ньому й перейде до магазину, а понад 80% з зроблять покупку. Принцип роботи системи реклами Google Shopping полягає у видачі результатів різних продавців за одним запитом. Користувач, ознайомившись із кількома пропозиціями, може перейти на потрібний майданчик для замовлення.

image

КОМУ ПІДІЙДЕ РЕКЛАМА В GOOGLE SHOPPING

  1. Інтернет-магазинам з конкурентних ніш, де ціна кліка висока. Ви маєте можливість відразу ознайомити клієнта з вартістю товару. Якщо замовника не влаштує ціна, він не клікне на оголошення, відповідно, компанія не платитиме за перехід.
  2. Магазинам, що пропонують товари за низькою вартістю. Це може бути електроніка, смартфони та гаджети відомих брендів, побутова техніка. Доступною ціною можна одразу привернути увагу потенційного клієнта.
  3. Компаніям із широким асортиментом. Замовляючи рекламну кампанію Google Shopping, ви маєте можливість наочно ознайомити потенційного клієнта з багатством вибору. Якщо у видачу потрапить одразу кілька товарів, це збільшить ймовірність того, що замовник звернеться саме до вас.
  4. Магазинам, ціни в яких часто змінюються. Ручне оновлення – не найзручніший варіант.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ В GOOGLE SHOPPING

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Цей інструмент забезпечує велике охоплення зацікавленої аудиторії, тому залучає більше потенційних замовників, аніж інша реклама. Товар стає ближче до клієнта, оскільки картка містить короткий опис та ціну.

АВТОМАТИЗАЦІЯ

Правильне настроювання товарних оголошень Google Shopping забезпечить видачу всіх без винятку позицій у результатах пошуку. І неважливо, скільки найменувань містить ваш асортимент – сотні чи тисячі.

ГНУЧКІСТЬ НАЛАШТУВАНЬ

Облік всіх тонкощів дозволить збільшити конверсію та прибуток компанії. Наші фахівці налаштують Google Shopping як для окремих позицій, так і для категорій. Товарні оголошення – зручніші для користувачів.

НАГЛЯДНІСТЬ ОГОЛОШЕНЬ

Товари рекламуються із зображеннями продукції, тому залучають більше користувачів та підвищують їхню довіру до компанії. Оскільки рекламні позиції розміщуються у верхній частині сторінки або окремому блоці праворуч, це робить їх помітними.

ЛОЯЛЬНА ЦІНА

Google Shopping – найдоступніший варіант. Вартість переходу значно нижча. Не всі продавці можуть швидко налаштувати пуск товарної реклами. Ви маєте унікальну можливість підняти конверсію за рахунок поки що низької конкуренції.

АНАЛІТИКА

Безліч статистичних звітів, які видаються в результаті проведення кампанії, дозволяють визначити слабкі місця та виконати відповідну оптимізацію. Своєчасне коригування дає можливість збільшити ефективність у цілому.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Google Shopping – це окремий вид реклами в Ads, що дозволяє просувати різні продукти онлайн-магазину в мережі Google. Фактично, це товарний агрегатор, призначений для залучення найбільш конверсійного трафіку. Товарні оголошення Google відображаються у вигляді кільцевої галереї. Кожній позиції надається короткий опис та ціна. Цей рекламний інструмент дозволяє рітейлеру показати товар обличчям, а потенційному покупцю – ознайомитися з усіма можливими варіантами та зупинитися на найбільш привабливому.

Основні етапи налаштування покупок Google

  1. Перевірка інтернет-магазину на відповідність вимогам пошукової системи для створення товарної кампанії. Якщо на сайті недостатньо даних для запуску рекламної кампанії, створюється ТЗ та додається необхідна інформація.
  2. Підготовка. На цьому етапі необхідно зробити технічне завдання програмістам для розробки фіда. Виконується тестове завантаження вмісту в Google Merchant Center. Якщо у фіді виявляються помилки, програмісти їх усувають. Проводиться остаточне завантаження товарів.
  3. Створення облікового запису Merchant Center. Це сервіс Google, призначений для роботи з товарними оголошеннями. На цьому етапі потрібно створити обліковий запис у системі та підтвердити права на сайт. Налаштування Google Merchant Center вимагає професійного підходу, оскільки будь-які неточності можуть вплинути на ефективність рекламної кампанії. За допомогою цього сервісу можна не лише залучати нових клієнтів (у т. ч. з YouTube), але й контролювати появу продуктів в інтернеті, а також оновлювати характеристики та інші дані про товари.
  4. Налаштування Google Ads. Обліковий запис цього сервісу необхідно зв'язати з обліковим записом Merchant Center. Цей етап є не менш важливим, оскільки потрібно сформувати структуру кампанії з урахуванням усіх нюансів. Запуск показу об'яв. За потреби створюється кілька рекламних кампаній із різними бюджетами.
  5. Оптимізація. Якщо кампанія приносить мало прибутку, необхідно збільшити бюджет. При необхідності коригування ставок для мобільних пристроїв або з урахуванням розташування. Малоефективні геолокації слід відключати або значно знижувати їх ставки. Налаштовується планування показів, додаються стоп-слова.
  6. Аналіз ефективності. Коригування стратегії – один із головних кроків для досягнення найкращих результатів. Аналізується ефективність оголошень щодо конверсійних дій користувачів, а також різних поведінкових факторів. За потреби переглядається рекламна стратегія.

Google Shopping – це відповідь на потреби користувачів пошукової системи. Щоб потрапити в топ, більше не потрібно витрачати час та кошти на SEO. Хоча і контент сайту залишається ефективним та затребуваним способом просування магазину.

Вартість реклами в Google Покупках (Shopping)

Вартість налаштування Google Shopping залежить від кількох критеріїв:

  • регіону показу товарних оголошень;
  • мови сайту;
  • конкуренції у ніші на момент демонстрації оголошень;
  • обраної ставки за один клік за товарною позицією.

Підключення до вашого сайту має бути безпечним, тобто використання https обов'язково. Якщо з'єднання небезпечне, до статті додаткових витрат увійде встановлення протоколу. Ціна послуги розраховується індивідуально та залежить від складності проекту та робіт, які ми виконуємо для досягнення ефективного результату.

Замовити налаштування Google Shopping під ключ

Google Shopping – важливий та ефективний інструмент для розвитку бізнесу та збільшення прибутку. Щоб замовити налаштування товарних оголошень або отримати безкоштовну консультацію, зв'яжіться з менеджером по телефону або в онлайн-режимі. З вашою компанією працюватиме ціла команда фахівців.

Wezom більше 10 років наводить клієнтів своїм замовникам та надає комплексний підхід до просування бізнесу. Ми запускаємо рекламні кампанії під ключ, від складання ТЗ до фактичних результатів, пропонуємо вигідні умови співпраці та надаємо докладну звітність щодо всіх витрат.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.