Реклама в Google Shopping
ТОВАРНІ ОГОЛОШЕННЯ У GOOGLE SHOPPING
Цей тип реклами є одним із найефективніших. Якщо користувачі шукають певну продукцію і бачать товарне оголошення поряд з текстовим, більшість (близько 90%) кликне по ньому й перейде до магазину, а понад 80% з зроблять покупку. Принцип роботи системи реклами Google Shopping полягає у видачі результатів різних продавців за одним запитом. Користувач, ознайомившись із кількома пропозиціями, може перейти на потрібний майданчик для замовлення.
КОМУ ПІДІЙДЕ РЕКЛАМА В GOOGLE SHOPPING
- Інтернет-магазинам з конкурентних ніш, де ціна кліка висока. Ви маєте можливість відразу ознайомити клієнта з вартістю товару. Якщо замовника не влаштує ціна, він не клікне на оголошення, відповідно, компанія не платитиме за перехід.
- Магазинам, що пропонують товари за низькою вартістю. Це може бути електроніка, смартфони та гаджети відомих брендів, побутова техніка. Доступною ціною можна одразу привернути увагу потенційного клієнта.
- Компаніям із широким асортиментом. Замовляючи рекламну кампанію Google Shopping, ви маєте можливість наочно ознайомити потенційного клієнта з багатством вибору. Якщо у видачу потрапить одразу кілька товарів, це збільшить ймовірність того, що замовник звернеться саме до вас.
- Магазинам, ціни в яких часто змінюються. Ручне оновлення – не найзручніший варіант.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ В GOOGLE SHOPPING
ЕФЕКТИВНІСТЬ
АВТОМАТИЗАЦІЯ
ГНУЧКІСТЬ НАЛАШТУВАНЬ
НАГЛЯДНІСТЬ ОГОЛОШЕНЬ
ЛОЯЛЬНА ЦІНА
АНАЛІТИКА
Google Shopping – це окремий вид реклами в Ads, що дозволяє просувати різні продукти онлайн-магазину в мережі Google. Фактично, це товарний агрегатор, призначений для залучення найбільш конверсійного трафіку. Товарні оголошення Google відображаються у вигляді кільцевої галереї. Кожній позиції надається короткий опис та ціна. Цей рекламний інструмент дозволяє рітейлеру показати товар обличчям, а потенційному покупцю – ознайомитися з усіма можливими варіантами та зупинитися на найбільш привабливому.
Основні етапи налаштування покупок Google
- Перевірка інтернет-магазину на відповідність вимогам пошукової системи для створення товарної кампанії. Якщо на сайті недостатньо даних для запуску рекламної кампанії, створюється ТЗ та додається необхідна інформація.
- Підготовка. На цьому етапі необхідно зробити технічне завдання програмістам для розробки фіда. Виконується тестове завантаження вмісту в Google Merchant Center. Якщо у фіді виявляються помилки, програмісти їх усувають. Проводиться остаточне завантаження товарів.
- Створення облікового запису Merchant Center. Це сервіс Google, призначений для роботи з товарними оголошеннями. На цьому етапі потрібно створити обліковий запис у системі та підтвердити права на сайт. Налаштування Google Merchant Center вимагає професійного підходу, оскільки будь-які неточності можуть вплинути на ефективність рекламної кампанії. За допомогою цього сервісу можна не лише залучати нових клієнтів (у т. ч. з YouTube), але й контролювати появу продуктів в інтернеті, а також оновлювати характеристики та інші дані про товари.
- Налаштування Google Ads. Обліковий запис цього сервісу необхідно зв'язати з обліковим записом Merchant Center. Цей етап є не менш важливим, оскільки потрібно сформувати структуру кампанії з урахуванням усіх нюансів. Запуск показу об'яв. За потреби створюється кілька рекламних кампаній із різними бюджетами.
- Оптимізація. Якщо кампанія приносить мало прибутку, необхідно збільшити бюджет. При необхідності коригування ставок для мобільних пристроїв або з урахуванням розташування. Малоефективні геолокації слід відключати або значно знижувати їх ставки. Налаштовується планування показів, додаються стоп-слова.
- Аналіз ефективності. Коригування стратегії – один із головних кроків для досягнення найкращих результатів. Аналізується ефективність оголошень щодо конверсійних дій користувачів, а також різних поведінкових факторів. За потреби переглядається рекламна стратегія.
Google Shopping – це відповідь на потреби користувачів пошукової системи. Щоб потрапити в топ, більше не потрібно витрачати час та кошти на SEO. Хоча і контент сайту залишається ефективним та затребуваним способом просування магазину.
Вартість реклами в Google Покупках (Shopping)
Вартість налаштування Google Shopping залежить від кількох критеріїв:
- регіону показу товарних оголошень;
- мови сайту;
- конкуренції у ніші на момент демонстрації оголошень;
- обраної ставки за один клік за товарною позицією.
Підключення до вашого сайту має бути безпечним, тобто використання https обов'язково. Якщо з'єднання небезпечне, до статті додаткових витрат увійде встановлення протоколу. Ціна послуги розраховується індивідуально та залежить від складності проекту та робіт, які ми виконуємо для досягнення ефективного результату.
Замовити налаштування Google Shopping під ключ
Google Shopping – важливий та ефективний інструмент для розвитку бізнесу та збільшення прибутку. Щоб замовити налаштування товарних оголошень або отримати безкоштовну консультацію, зв'яжіться з менеджером по телефону або в онлайн-режимі. З вашою компанією працюватиме ціла команда фахівців.
Wezom більше 10 років наводить клієнтів своїм замовникам та надає комплексний підхід до просування бізнесу. Ми запускаємо рекламні кампанії під ключ, від складання ТЗ до фактичних результатів, пропонуємо вигідні умови співпраці та надаємо докладну звітність щодо всіх витрат.
ваш бізнес!