Контекстна реклама в Києві

Збільшуємо продажі за допомогою інструментів контекстної реклами в найкоротший термін. З гарантіями результату в договорі та гнучкою системою оплати.
Контекстна реклама в Києві
bg image

Замовити контекстну рекламу в Києві

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Вести онлайн-бізнес у Києві — означає бути готовим до високої конкуренції. Використовуючи можливості контекстної реклами, ви отримаєте перевагу на ринку, і ваша компанія зможе ефективно подолати всі перепони, виділитися серед конкурентів та стати лідером у своїй галузі. Пропонуємо замовити налаштування контекстної реклами. Ми допоможемо запустити нові рекламні кампанії, оптимізуємо ті, що працюють, виправимо можливі недоліки й забезпечимо довгострокову підтримку вашого вебресурсу. У пріоритеті нашої компанії — допомогти клієнту досягти його цілей у бізнесі.

Переваги контекстної реклами в Києві

Швидкий старт та гнучкість налаштувань.
01/
Контекстна реклама в Києві дозволяє оперативно запустити платне просування та почати отримувати трафік на сайт. Це особливо важливо для нових бізнесів, яким потрібно швидко стартувати та залучати клієнтів. Ми допоможемо оперативно реагувати на зміни в поведінці користувачів та впровадити нові стратегії просування.
Збільшення продажів.
02/
Ми застосовуємо сучасні інструменти аналізу та точного налаштування Google Ads з акцентом на отримання максимальної конверсії. При цьому намагаємося, щоб витрати на залучення нових клієнтів у галузі були мінімальними. Цього можна досягти, застосовуючи точний таргетинг на конкретну ЦА, що сприяє оптимізації рекламної кампанії.
Потужна система аналітики.
03/
Вам будуть доступні широкі дані та статистика, які можна використовувати для покращення просування. Наприклад, ви зможете відстежувати, скільки користувачів побачили вашу рекламу, скільки з них відвідали сайт, скільки здійснили покупку, дізнаєтеся вартість залучення клієнта, конверсію сайту та багато іншого.
Управління бюджетом та супровід рекламних кампаній.
04/
Ви самі зможете контролювати бюджет та вартість кліків. Щоденна робота наших фахівців зі стратегічними цілями, ключовими словами та налаштуваннями в рекламному кабінеті дозволяє систематично збільшувати ефективність реклами.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

Етапи роботи

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Аналіз бізнесу та цілей

Наша компанія починає свою роботу з новим клієнтом із ретельного дослідження його бізнесу, виявлення ключової аудиторії та з'ясування потреб користувачів. Налаштування рекламної кампанії нашими спеціалістами багато в чому залежить від того, які критерії ефективності будуть використовуватись для оцінки результатів вашої реклами в Google. На цьому етапі відбувається аналіз цілей, які залежать від таких факторів, як особливості вашого бізнесу, дій конкурентів, показників цільової аудиторії.

Дослідження конкурентів

Повний перелік конкурентів ми отримуємо з двох джерел: інформації, наданої клієнтом, та даних, виявлених у процесі аналізу. Нас цікавлять питання, які акценти конкуренти ставлять у своїй рекламі та чому приділяють особливу увагу у змісті оголошень. Ми порівнюємо, чи застосовують вони додаткові опції від Google Adwords у своїй рекламній стратегії. На цьому етапі ми визначаємо, які маркетингові переваги та інновації можна використовувати в текстах, щоб рекламне оголошення залучило максимальну кількість клієнтів.

Вибір платформи

Ефективність контекстної реклами безпосередньо залежить від правильного вибору рекламних майданчиків. Вони різняться за типом, форматом, тематикою, аудиторією та вартістю. Серед популярних платформ можна виділити такі: пошукова система Google, контекстно-медійна мережа Google (КМС), Google Shopping. Для кожного майданчика ми проводимо аналіз його переваг та недоліків, визначаємо оптимальні параметри розміщення рекламних оголошень. Після узгодження всіх вибраних платформ із клієнтом ми беремося до роботи.

Підготовка ключових слів

Наші фахівці проводять аналіз ключових слів та вибирають найефективніші з метою оптимізації рекламної кампанії. Ми також складаємо список мінус-слів (стоп-слів), щоб запобігти непотрібним витратам бюджету. Ці дії допомагають нам точково демонструвати рекламу тільки вашій цільовій аудиторії та розробляти привабливі рекламні оголошення, здатні зацікавити користувачів та стимулювати їх до кліків та конверсії.

Створення рекламних оголошень

Особлива увага приділяється створенню заголовків та текстів рекламних оголошень. Це є фундаментом якісної контекстної реклами в Google, оскільки зміст тексту суттєво впливає на подальші дії користувача. При створенні якісних оголошень ми враховуємо їхню релевантність, унікальність, виділення переваг, емоційний вплив. Для кожної рекламної платформи ми розробляємо оптимальний формат та стиль оголошень, які відповідають її вимогам та обмеженням.

Налаштування бюджету

На цьому етапі ми визначаємо оптимальні початкові ставки за кліки, загальний бюджет, щоб забезпечити хороший старт рекламної кампанії та уникнути зайвих витрат. Вартість кліка може залежати від різних факторів: налаштування реклами, конкурентного середовища, охоплення аудиторії та інших параметрів. Наше завдання — налаштувати бюджет так, щоб він був вигідним для вас, забезпечуючи максимальну кількість кліків від цільової аудиторії. Для точніших налаштувань ми також використовуємо додаткові інструменти: калькулятор ROI, симулятор ставок та ін.

Встановлення налаштувань таргетингу

Ми оптимізуємо параметри таргетингу, щоб гарантувати, що реклама в Google буде демонструватися аудиторії, яка проявляє інтерес до вашого продукту або послуги. Також проводимо налаштування аналітики, відстеження конверсій та інших додаткових інструментів моніторингу (наприклад Call Tracking або CRM-системи). Якщо ваш бізнес орієнтований на локальний ринок, ми рекомендуємо налаштовувати контекстну рекламу саме на певний регіон, щоб уникати витрат на кліки, які не принесуть результату.

Запуск рекламних кампаній

Підготовка до запуску завжди потребує ретельного планування, особливо в умовах високої конкуренції. Крім того, реалізація цього етапу пов'язана з розробкою ефективної стратегії. Ми налаштовуємо інтеграцію додаткових сервісів, систему відстеження подій на сайті, а також імпорт отриманих даних у Google Ads та Google Analytics. З нашою командою запуск ефективних рекламних кампаній допоможе вам досягти максимальних результатів.

Моніторинг та аналіз результатів

Регулярна звітність дозволяє оцінити ефективність рекламного акаунта та генерує важливу інформацію про результати виконаної роботи. Ми надаємо своїм клієнтам повні звіти та рекомендації щодо покращення показників. Використовуємо аналітичні інструменти та сервіси, які допомагають збирати та аналізувати дані про покази, кліки, конверсії та інші дії аудиторії.

Оптимізація

Наші фахівці проводять оптимізацію, ґрунтуючись на даних про трафік, поведінку користувачів на сайті та досягнуті конверсії. Ми докладаємо зусиль для покращення ключових бізнес-показників, використовуючи отриману інформацію.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Навіщо вашому бізнесу потрібна контекстна реклама?

Багато хто замислюється, навіщо потрібна контекстна реклама, якщо є безліч інших інструментів інтернет-маркетингу. Відповідаємо: основне її завдання — залучити користувача та спонукати його до дії (замовити товар/послугу, зареєструватися на сайті, підписатися на розсилку чи групу). Правильно налаштована контекстна реклама Google дозволяє:

  • залучити нових потенційних клієнтів;
  • збільшити впізнаваність бренду;
  • налаштувати моніторинг ефективності.

Платне просування в пошуку дає можливість уважно стежити за перебігом рекламних кампаній, оцінювати їхній успіх та аналізувати поведінку користувачів, які реагують на ваші оголошення.

Контекстна реклама в Google Ads дозволяє підтримувати ваш бренд на вершині сторінок результатів пошуку, мінімізуючи конкуренцію з іншими компаніями за ключовими словами.

Крім того, ви платите лише за кліки, а не за покази, що робить контекстну рекламу економічно ефективним рішенням. Однак найголовніше — це те, що ваша реклама Гугл починає діяти одразу після запуску кампанії, залучаючи аудиторію на ваш сайт. Це особливо зручно, коли результати SEO-просування ще не видні, але необхідно генерувати продажі вже зараз.

 Вартість контекстної реклами в Києві

Послуга з запуску контекстної реклами може змінюватись за ціною залежно від рівня складності завдання та масштабу проєкту. Вартість налаштування рекламної кампанії в Google для Києва є гнучкою та адаптованою. Ми прагнемо запропонувати нашим клієнтам найприйнятніші тарифи з огляду на особливості проєктів.

Тип пакету послуг

Ціна

БАЗОВИЙ

От $400

ОПТИМАЛЬНИЙ

От $500

КОМПЛЕКСНИЙ

От $700

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

01
Які види контекстної реклами доступні в Києві?
Підприємцям доступні різні формати реклами в інтернеті. Можна також вибрати різні місця показу. За місцеперебуванням це можуть бути оголошення в пошуку, у контекстно-медійній мережі, застосунках для смартфонів, на YouTube, у Google Покупках. За форматом — банери, текстові блоки, оголошення з зображеннями, короткі відеоролики. Фахівці допоможуть визначитися з видом реклами для вашого бізнесу та тематичної ніші.

02
Як визначається бюджет на контекстну рекламу в Києві?
У кожному проєкті ціна запуску та супроводу реклами в пошуку розраховується індивідуально. При формуванні бюджету враховуються бізнес-цілі компанії, частотність запитів, що використовуються при просуванні, конкуренція в ніші, географія й час показів. Наша компанія готова сформувати для клієнта індивідуальну пропозицію з урахуванням усіх цих факторів.

03
Який процес налаштування контекстної реклами в Києві?
У ході виконання проєкту насамперед проводиться аналіз конкурентного середовища та тематичної ніші. Далі уточнюються цілі рекламних кампаній. Фахівці вибирають ключові слова, погоджують формат, бюджет та географію показу. Після налаштування рекламних кампаній відбувається їх запуск. На цьому робота не закінчується — фахівці регулярно аналізують результати просування, у разі потреби коригують налаштування та надсилають звіти клієнту.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!