Створення ефективної програми для знайомств

Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
4.0
10.06.2022
12925
0

Сучасний спосіб життя та нестача часу змінили стиль спілкування між людьми. Програми для знайомств - це можливість швидко познайомитися з людиною, дізнатися її інтереси і зрозуміти, чи потрібно витрачати на неї час. Тому все більше людей активно практикують знайомства через програми. Для власника бізнесу – це чудова можливість монетизувати бажання людей спілкуватися.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

переваги додатків знайомств

Переваги додатків знайомств

Додаток для знайомств як виконує соціально значиму роль, а й приносить своєму власнику гарний прибуток. Звісно, за умови правильної монетизації та організації роботи. Основні переваги дейтинг-додатків такі:

  • Тематика спілкування спочатку має обмеження, тому користувачі чітко знають, навіщо приходять і хочуть. Це підвищує лояльність аудиторії і робить її вузькоспеціалізованою, але ефективною. Для бізнесу користь у тому, що така аудиторія є платоспроможною і має набір цілей, тому простіше пропонувати додаткові послуги та монетизувати додаток.
  • Простий інтерфейс, орієнтований різні вікові аудиторії. Це можливість залучити більш дорослу аудиторію.
  • Економія найціннішого ресурсу – часу. Люди готові сплатити гроші, але не готові платити часом. Програми для знайомств дозволяють швидко знайти людину за інтересами або відповідними за особистими критеріями, та заощадити значну кількість часу на пошуки в офлайні.
  • Багатогранна монетизація. Крім монетизації самого додатка, можна впроваджувати додаткові послуги та пропозиції. Наприклад, домовитись із мережею ресторанів для надання знижки парі, що прийшла на побачення. Також можна додавати рекламу з можливістю відключення за додаткову плату. Монетизація програми досить проста.

Звичайно, крім переваг, є свої недоліки. Наприклад, складно зібрати першу базу анкет, необхідно продумати унікальні можливості, щоб виділитися серед конкурентів та утриматися на ринку та стабільно вирішувати проблеми користувачів, яких також буде чимало. Але все ж таки додатки для знайомств – відмінна інвестиція та бізнес-проект.

набір обов'язкових функцій

Рекомендуємо почитати
Створили LYNQ: інноваційний додаток для знайомств

Дізнайтеся, як ми створили LYNQ – новий стандарт серед дейтинг додатків

Дивитись

Набір обов'язкових функцій

Додаток знайомств може бути як простим у функціональному плані, так і насиченим та багатогранним. Але є ряд функцій, які мають бути у кожному додатку. Завдяки наявності даних інструментів та можливостей, залучення нових користувачів та утримання бази анкет буде простіше.

Реєстрація користувача

Реєстрація - необхідний крок для входу в мобільний додаток знайомства. Багато користувачів не люблять проходити цей етап, але він неминучий, якщо метою стає реальне знайомство та спілкування з протилежною статтю.

Найбільш ефективним способом реєстрації є авторизація через соціальні мережі. По-перше, це швидко для самого користувача. По-друге, зручно для власника, тому що відгук на швидку реєстрацію вищий. Якщо людина хоче зберегти анонімність чи немає анкет у соціальних мережах, можна запропонувати реєстрацію через пошту чи мобільний телефон.

Профіль користувача

Раніше для заповнення профілю потрібно було вносити масу даних у текстовому вигляді. Але можна створити додаток для знайомств, налаштований візуальне сприйняття інформації, тому головний функціонал профілю - додавання фотографій. Звичайно, має бути опис «Про себе», невеликі розділи про захоплення, уподобання, цілі знайомства. Чим краще функціонал профілю користувача, тим вища ймовірність ефективності програми.

Налаштування

Фільтрація з пошуку – важливий критерій, що дозволяє скоротити час на пошуки та листування з людьми, з якими фізично неможливо зустрітися. У кожного відвідувача є свій набір переваг, і фільтри – відмінна можливість максимально дотримуватися цих переваг.

Які саме фільтри робити? Кожен вирішує сам, але обов'язковими є стать, вік, місцезнаходження. Також можна покращити функціонал та додати пошук по користувачам онлайн, новим відвідувачам, інтересам та іншим параметрам.

Чат

Розробка приватного чату – необхідна частина програми для знайомств. Користувачі повинні мати можливість спілкуватися. Її можна обмежити певними умовами. Наприклад, чат відкривається лише після взаємних лайків. У такому разі вирішується низка проблем із небажаним спілкуванням.

Реалізувати такий чат непросто: це як зробити свій месенджер, але з низкою додаткових складнощів. Чат в додатку для дейтингу необхідно оснастити зручним функціоналом, можливістю додавати контент та системою блокування. Спілкування в чаті – це один крок до особистої зустрічі, але саме в чаті приймається рішення про побачення. Обов'язково варто враховувати міжнародні відносини, підключивши до чату різні мови спілкування.

Пошук та перегляд

Функціонал пошуку має бути великим, включати геолокацію, фільтри та інші параметри, якими один користувач може знайти анкету іншого користувача. Важливо опрацювати дизайн, щоб пошук та перегляд анкет був зручний, зрозумілий для віку цільової аудиторії та комфортний на будь-яких пристроях. Головне завдання дизайнера – зробити інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, приємний тон, що задає настрій та зручне розміщення елементів для коректного використання.

Геолокація

Ефективність знайомства через програми залежить від кількості задоволених клієнтів. Клієнти будуть задоволені тоді, коли побачать реальний результат, наприклад відправляться на побачення. Але складно піти на побачення з людиною, яка знаходиться за 500 км від вас. Тому геолокація є обов'язковим інструментом, що дозволяє обмежити коло пошуку.

В технічному сенсі додаток для дейтингу схожий на будь-які інші геолокаційні додатки, хоча й має забезпечувати низку вимог безпеки та приватності для користувачів. Правильне використання геолокації допоможе реалізувати додаткові можливості. Наприклад, програма може показувати людей, які використовують таку ж програму в певному радіусі. Тоді знайомитись стане ще простіше.

Рекомендуємо почитати
Проектування мобільного додатка

Проектування допомагає розібратися, що розробляти, навіщо, як і скільки. Завдяки відповідям на всі питання, істотно скорочуються ризики та полегшується організація робіт.

Докладніше

Push-сповіщення

Ера, коли відповіді доводилося чекати годинами чи днями, постійно оновлюючи сторінки сайту, минула. Сьогодні важлива швидка реакція, і Push-сповіщення – чудове вирішення цього завдання. Всі популярні програми для знайомств мають повідомлення, і тепер це невід'ємна функція, навіть якщо користувач не є онлайн.

Можна зробити так, щоб повідомлення було дубльовано на пошту або мобільний телефон. Це дозволить швидше зреагувати користувачеві, який отримав відгук. Повідомлення допомагають швидше спілкуватися та моментально реагувати на будь-які події у профілі.

Інтеграція із соціальними мережами

Більшість користувачів хочуть залишатися анонімними і не особливо діляться з друзями інформацією про те, що сидять на сайтах знайомств. Але можливість поділитися має бути, і найлегше це зробити за допомогою соціальних мереж. Крім того, можна зробити прив'язку анкети до сторінки в соціальних мережах, і люди активніше спілкуватимуться і переглядатимуть профіль не тільки в самому додатку, а й у соціальних мережах. Звичайно, умови доступу повинні обмежуватися. Інтеграція із соціальними мережами – це можливість отримати додаткову рекламу та нових користувачів.

Панель Адміністратора

Щоб ефективно керувати програмою, необхідно розробити панель адміністратора. До неї включено функціонал управління анкетами, налаштування та інші можливості, що дозволяють керувати програмою знайомств.

Панель адміністратора може бути простою або ускладненою з додатковими можливостями. Все залежить від потреб у приватному порядку та поставлених цілей.

Монетизація

Налаштування інструментів монетизації – головна функція бізнесу. Адже додаток, зрештою, створюється для того, щоб заробляти гроші. Способів монетизації програми сайту знайомств досить багато, залежно від вибору налаштовується функціонал. Це може бути пропозиція передплати, платні функції для користувачів, підключення реклами, інтеграція зі сторонніми сервісами та багато іншого. Головне зробити так, щоб можливість монетизації була і працювала ефективно.

Де брати трафік для нової програми?

Програми для знайомств на ранньому етапі мають ту саму проблему: як знайти нових користувачів, якщо ще немає нормальної бази? Ніхто не захоче реєструватись, коли всередині немає спілкування. Існує кілька способів вирішення цього завдання:

  • Реклама у соціальних мережах – найефективніший метод залучення нових користувачів. Особливо, якщо вікова категорія в додатку найрізноманітніша. Найбільш активно додаватимуться люди середніх років. Також реєструються чоловіки, вільні жінки. У результаті за короткий час можна набрати кілька тисяч анкет.
  • Контекстна реклама - ще один спосіб знайти швидко цільову аудиторію. Адже користувачі цілеспрямовано шукають програми знайомств, тому ймовірність реєстрації значно зростає.
  • Відеореклама - теж хороший спосіб залучення нових відвідувачів для мобільного додатка знайомств. Особливо якщо ролик креативний, цікавий і відповідає сучасним трендам. Поширення в Instagram, YouTube, Tik Tok та інших платформах привабить активних молодих користувачів.
  • Просування програми на GooglePlay та AppleStore. Багато користувачів дивляться новинки, популярні програми для знайомств, внизу яких пропонуються подібні варіанти, а також стежать за змінами. Активне просування в магазинах Android та iOs допоможе якнайшвидше отримати нову аудиторію.

Реклама – дорогий, але найефективніший спосіб залучення нової аудиторії. Далі буде простіше, почне працювати «сарафанне радіо», і додаток знайомств набуватиме популярності. Але це може спрацювати і у зворотний бік, якщо користувачі будуть незадоволені, поступ значно ускладниться. Тому слідкуйте за якістю та надайте клієнтам функціонал, що задовольняє потреби.

Створюємо Mobile рішення із гарантією!

Допомагаємо оптимізувати процеси, підвищити продуктивність та вийти на новий рівень

Синхронізація з існуючими системами

Ще один швидкий спосіб отримати нові анкети якнайшвидше – синхронізація з існуючими системами. Сьогодні достатньо сайтів знайомств, що мають цілком велику базу, але не мають мобільного додатка для знайомств. Запропонуйте співпрацю і анкети будуть розміщені у вашому додатку.

Також можна використовувати соціальні мережі. У них повно пабліків для знайомств та спілкування. Домовитеся про рекламу та розміщення анкет, запропонуйте цікаві умови, і новий, тільки створений додаток, відразу придбає лояльну базу клієнтів.

приклади додатків для знайомств

Приклади додатків для знайомств

В Україні є кілька популярних додатків для знайомств, які активно просуваються та розвиваються. Ось кілька прикладів хороших додатків:

  • Badoo . Хороша просунута програма, що має якісний функціонал. Профілі докладно описуються, є багато фільтрів, кожен профіль проходить верифікацію. Тому сюди йдуть люди за реальними знайомствами. Нові користувачі мають підвищені шанси, тому що відразу відображаються в результатах пошуку, підвищуючи активність. Однак приріст нових користувачів не такий швидкий, особливо у регіонах.
  • Tinder . Найбільш популярний додаток знайомств, що надає великий вибір партнерів. Саме тут реалізовано функції, які подобаються багатьом користувачам. Однак є й низка недоліків: не обов'язково проходити верифікацію, а отже, фотографії можуть бути несправжніми. Фільтрів також немає. Однак тут добре реалізовані платні функції, і Tinder показує, як можна монетизувати міжнародний додаток та залишити його популярним та затребуваним.
  • Bumble . Дуже зручний додаток для дівчат, тому що після взаємної симпатії вона пише першу. Це обмежує спам від чоловічої статі, а лояльність дівчини підвищується. Профілі верифікуються, докладно описані, фільтри добре працюють. Але в маленьких містах додаток не надто популярний.
  • Yumixo. Додаток для iOS, призначений для романтичних знайомств. Основне завдання – звести користувачів у реальному житті, причому зробити це креативно. Наприклад, пропонується вибрати варіант побачення, або запропонувати свій. Тут цікаво реалізований чат для мобільних додатків такого типу. Є шаблони повідомлень для тих, хто не впевнений чи зазнає труднощів у спілкуванні. Це допомагає підтримувати активність користувачів.

Це основні програми для знайомств в Україні. Вони користуються популярністю, зручні та зрозумілі. Ринок відгукується добре, тому створити програму і монетизувати її цілком можливо.

етапи розробки програми для знайомств

Етапи розробки програми для знайомств

Програми для знайомств розробляються досить довго, оскільки необхідно пройти ряд етапів, і кожному з них певні завдання.

Аналітика

Необхідно детально вивчити цільову аудиторію, зрозуміти, для кого буде ця програма, які завдання та цілі поставлені. Аналітика займає багато часу, оскільки потрібно ретельно опрацювати стратегію розвитку, «побачити» додаток та його методи просування. Тільки так можна створити популярний додаток для знайомств.

Проектування

Після збору всіх аналітичних даних фахівці розпочинають проектування. Створюється технічне завдання, визначаються методи написання коду, розробляється прототип. Після затвердження проекту можна розпочинати розробку.

Дизайн

Один із найголовніших етапів – дизайн мобільного додатка знайомств. Важливо зробити так, щоб користувач міг легко орієнтуватися у програмі, незалежно від віку. Всі кнопки, форми, поля, дані повинні бути на своєму місці, гармонійно виглядати і бути зручними у використанні. Тому дизайнер витрачає багато часу на створення, як візуального стилю програми, так і розробки досвіду користувача.

Розробка

За створеним проектом та дизайнерськими напрацюваннями фахівці пишуть код. Програма може бути кросплатформною, і підходити як для iOS, так і для Андроїд. Або розроблятися тільки під одну операційну систему, використовуючи нативний код. Залежно від поставлених завдань, відрізняється час на розробку.

Висновок

Додаток для знайомств – чудовий бізнес-проект, який не тільки приносить гроші, а й користь для суспільства. Правильна реклама та просування допоможуть швидко отримати нових користувачів та підвищити активність. Важливо, щоб функціонал мобільного додатка був зрозумілим, зручним і великим, тоді кожен користувач залишиться задоволений. А задоволений клієнт – добрий дохід.

Михайло
Про автора
Михайло
Head of Mobile Department
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.0
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах