У сучасному світі великі компанії, організації, і навіть малі бізнеси намагаються перенести свої операції в онлайн-платформи. З чого зараз починається новий бізнес? Зі створення веб-сторінки, веб-сайту, розробки додатка тощо.
Але з якого моменту усі почали використовувати онлайн-платформи замість живої комунікації? Ми можемо знайти відповідь, повернувшись у 2020 рік. Коли розпочалась глобальна пандемія, офлайн-спілкування стало дуже проблематичним, іноді навіть небезпечним. Аби впоратись з такою кризою, компанії почали перемикатися на e-commerce. Це врешті призвело до зростання попиту на UX-розробників.
Усі комунікації, підтримка клієнтів, покупки та продажі перемістилися в онлайн. Логістичний бізнес – не виняток. Сьогодні використання TMS-додатків в операціях стає популярнішим, ніж будь-коли. І якщо ви усе ще використовуєте таблиці Google для управління вашим робочим процесом, тоді вам однозначно варто дочитати цю статтю до кінця.
Які функції надає TMS-додаток?
Перш ніж ми розповімо вам про головні функції додатка TMS, замисліться над тим, як багато платформ та додатків ви використовуєте для менеджменту у вашій логістичній компанії. TMS збирає докупи усі ключові функції:
- аналіз інформації;
- зберігання даних та документів;
- прораховування найвигідніших транспортних маршрутів;
- комунікація з водіями.
Ми повернемось до переваг та найважливіших можливостей додатка трохи згодом. TMS-додаток – це дещо, що ви можете придбати на ринку, або ж замовити індивідуально для вашого бізнесу у компанії-розробника. У першому випадку додаток не відрізнятиметься гнучкістю, а його оновлення буде залежати від постачальника. А в другому випадку ви можете створити продукт під потреби виключно вашого бізнесу. Зі зростанням вашої компанії ви матимете змогу замовляти додаткові модулі та розширювати функціонал. Загалом ви матимете більш гнучке рішення.
Кому потрібні TMS-додатки?
Існує припущення, що не всім логістичним компаніям може знадобитися індивідуальний TMS-додаток . Ми готові спростувати цю думку.
Наприклад, якщо ви маєте невелику компанію, яка оперує автопарком лише з 50 вантажівок, то для їх обслуговування вам знадобиться штат приблизно у сотню людей, разом з водіями. Для управління таким штатом найкращим рішенням буде використання єдиної платформи для комунікації й зберігання даних. Тож можливість придбання TMS варто розглянути, навіть якщо ваша компанія наразі невелика.
В чому різниця між CRM для менеджменту та кастомною TMS
Чимало компаній (і не лише логістичних) усе ще продовжують користуватися таблицями Google для контролю своєї роботи. Та потреби багатьох компаній, і особливо в індустрії вантажних перевезень, виходять далеко за межі можливостей електронних таблиць. При ручному веденні таблиць рядки можуть губитись, інформація може не вноситись вчасно тощо. Якщо ви не відділ бухгалтерії, який слідкує за цифрами, то така платформа не є правильним інструментом для управління робочим процесом.
Окрім обліку, вам також потрібно комунікувати зі співробітниками, зберігати дані про перевезення, керувати водійською документацією тощо. Ефективно закрити усі ці потреби може лише комплексне SaaS TMS рішення, або ж кастомна TMS -система. Коли ваш персонал працює у зручній єдиній платформі, то використовує свій час ефективно. Це прискорює операції та йде на користь кінцевому результату.
Головні причини використовувати власну TMS
Ми дійшли до питання про ключові переваги TMS-додатків, та виділили 3 головні причини, на які варто звернути увагу при роботі з платформою.
1. Безпека
Перша, але не головна, причина, з якої великі компанії надають перевагу власним TMS-додаткам, це безпека. Коли ви зберігаєте усі ваші документи в одній платформі, то можете бути впевнені, що уникнете витоку даних.
Сьогодні будь-який додаток TMS має базові інструменти кіберзахисту. Але якщо ви використовуєте той же Google Charts, хмарні сховища, Zoom та інші подібні інструменти, то не можете бути впевнені, що ваші дані захищені. Лише перехід до власної TMS-системи може гарантувати безпеку та конфіденційність.
Тож якщо ви турбуєтесь про конфіденційність вашої інформації, вам потрібна окрема робоча платформа.
2. Оптимізація процесів
При роботі з TMS додатком, ще одна важлива перевага полягає в тому, що увесь ваш робочий процес оптимізований в одному зручному місці. З меншою кількістю платних ресурсів, таких як додаткові платформи для комунікації чи сховища даних, продуктивність підвищується, а витрати зменшуються.
Диджиталізуючи та оптимізуючи процеси кожного відділу в одному додатку, ви можете побачити реальну статистику витрат. Це допоможе вам зрозуміти, чи правильно ви витрачаєте свої кошти. Понад те, коли робота усіх відділів пов’язана єдиним додатком, на роботу витрачається менше часу. Це означає, що операції будуть більш продуктивними.
3. Аналіз поточного робочого процесу
Найкращий спосіб перевірити стан справ у вашій компанії – провести аналіз за допомогою онлайн-додатку.
Платформа управління транспортом з функціями аналітики дозволяє побачити, в чому ваші слабкі місця, або який з відділів відстає у продуктивності. Після цього буде простіше зрозуміти, на чому варто фокусуватися, та що можна покращити. WEZOM намагається знайти такі точки росту у бізнесі клієнта вже під час онлайн-консультації. За результатами консультації ми готові запропонувати рішення, які допоможуть підвищити ефективність ваших операцій.
Останні поради
Остання, але не найменша перевага додатка – це економія фінансів. Навіть якщо глобально позитивний ефект від використання TMS можна побачити лише після тривалого часу, перші ознаки зменшення витрат можна буде помітити вже за пару місяців після впровадження.
Прогрес не стоїть на місці, тож ми рекомендуємо вам слідувати останнім трендам на ринку TMS-додатків. З іншого боку, ви можете звернутися до розробників аби створити унікальний додаток, спеціально під вимоги вашої компанії. Це дозволить вам уникнути обмежень і залежності від чужих технологій.