Безмежні можливості CRM-систем
Прибуток - основний показник успішності та розвитку бізнесу. А відносини з клієнтами та їхній споживчий досвід - одні з критичних чинників формування прибутку. Для ефективного моніторингу та оптимізації подібних процесів, CRM-система і діджиталізація підприємства - найкраще рішення.
Нещодавні дослідження Statista показують (жовтень 2022 року) показують стабільно зростаючий попит на різні CRM-рішення для бізнесу. За їхнім прогнозом, до 2027-го року обсяг ринку для ніші CRM-систем сягне позначки в 120 млрд. доларів США.
Спираючись на аналітику від IBM і Salesforce, ми підкреслюємо переваги індивідуальних CRM-рішень і показуємо необхідність їх інтеграції практично з будь-якою бізнес-моделлю. Пропонуємо ознайомитися з деталями в нашому власному звіті про тренд CRM-систем:
Інші звіти та статті від нашого експерта можна знайти нижче: