AGRIMATCO представлена в Україні з 2000 року. Її український підрозділ “Агріматко-Україна” став лідером у постачанні аграріям техніки, добрив та систем зрошення. Однак сайт компанії морально застарів і гостро потребував оновлення.



У тісному партнерстві з командою клієнта ми пройшли усі етапи розробки: від обговорення концепції до релізу. Роботу на проєкті було організовано за принципами agile-фреймворку Scrum, з короткими спринтами та регулярними демонстраціями результатів клієнту.
- Каталог продукції
Ядром сайту став добре структурований каталог продукції з детальними описами техніки, обладнання, насіння, добрив, засобів захисту та інших товарів;
- Зв’язок з брендом
Портал пропонує відвідувачам зручні форми зворотного зв’язку для миттєвого контакту з представниками компанії;

- База даних для B2B
Сайт містить детальні блоки з інформацією про компанію та її партнерів, надає звіти про управління та висновки аудиторів;
- Зручна кастомна адмінпанель
Нова індивідуальна CMS побудована з акцентом на зручність та простоту - менеджери отримали інструменти для швидкого додавання та редагування контенту.
Запуск нового корпоративного порталу для “Агріматко” дозволив компанії зміцнити престиж свого бренду в ролі провідного агродистриб’ютора країни. Понад те, сайт допоміг систематизувати роботу компанії з B2B-клієнтами та надав партнерам важливі інформативні блоки, що працює на якість сервісу.
Онлайн-каталог став для “Агріматко” незамінним інструментом продажів - адже тепер клієнти можуть вивчити асортимент та характеристики продукції самостійно, без звернення до менеджерів. Відтак навантаження на персонал дистриб’ютора суттєво скоротилось.
Наразі проєкт перебуває у фазі пострелізної підтримки, розробники реалізують дрібні покращення юзабіліті та інтерфейсу. Однак потенціал розвитку B2B-порталу практично безмежний - на його основі компанія може реалізувати будь-який функціонал та ідеї.

ваш бізнес!


