Agrimatco Україна: B2B-портал дистриб'ютора світових агробрендів

Agrimatco Україна: B2B-портал дистриб'ютора світових агробрендів

Agrimatco Україна: B2B-портал дистриб'ютора світових агробрендів
Web
UX/UI
Резюме
Cтворили іміджевий корпоративний веб-майданчик для міжнародної агрокомпанії
Клієнт
Компанія “Агріматко-Україна” — частина міжнародної групи AGRIMATCO, що працює у 48 країнах світу

AGRIMATCO представлена в Україні з 2000 року. Її український підрозділ “Агріматко-Україна” став лідером у постачанні аграріям техніки, добрив та систем зрошення. Однак сайт компанії морально застарів і гостро потребував оновлення.

Попередня версія
Нова версія
Цілі і завдання
З нуля створити корпоративний портал для просування у диджиталі та роботи з B2B-сегментом
01/
Створення сучасного іміджевого корпоративного порталу, який відображатиме масштаб та міжнародний статус компанії;
02/
Розробка зручного каталога продукції з детальною інформацією про доступну аграріям продукцію: техніку, насіння, добрива тощо;
03/
Реалізація адмінпанелі для зручності регулярного оновлення контенту — новин, інформації про продукцію та партнерів.
vertical image 1
Робочий процес
Індивідуальне створення B2B-порталу під ключ: проєктування, розробка дизайну, реалізація фронтенду та бекенду
Підхід

У тісному партнерстві з командою клієнта ми пройшли усі етапи розробки: від обговорення концепції до релізу. Роботу на проєкті було організовано за принципами agile-фреймворку Scrum, з короткими спринтами та регулярними демонстраціями результатів клієнту.

Рішення
  • Каталог продукції

Ядром сайту став добре структурований каталог продукції з детальними описами техніки, обладнання, насіння, добрив, засобів захисту та інших товарів;

  • Зв’язок з брендом

Портал пропонує відвідувачам зручні форми зворотного зв’язку для миттєвого контакту з представниками компанії;

  • База даних для B2B

Сайт містить детальні блоки з інформацією про компанію та її партнерів, надає звіти про управління та висновки аудиторів;

  • Зручна кастомна адмінпанель

Нова індивідуальна CMS побудована з акцентом на зручність та простоту - менеджери отримали інструменти для швидкого додавання та редагування контенту.

Команда проєкту
Result
Нові можливості для B2B та перезавантаження бренду

Запуск нового корпоративного порталу для “Агріматко” дозволив компанії зміцнити престиж свого бренду в ролі провідного агродистриб’ютора країни. Понад те, сайт допоміг систематизувати роботу компанії з B2B-клієнтами та надав партнерам важливі інформативні блоки, що працює на якість сервісу.

Онлайн-каталог став для “Агріматко” незамінним інструментом продажів - адже тепер клієнти можуть вивчити асортимент та характеристики продукції самостійно, без звернення до менеджерів. Відтак навантаження на персонал дистриб’ютора суттєво скоротилось.

Наразі проєкт перебуває у фазі пострелізної підтримки, розробники реалізують дрібні покращення юзабіліті та інтерфейсу. Однак потенціал розвитку B2B-порталу практично безмежний - на його основі компанія може реалізувати будь-який функціонал та ідеї.

Використані технології
Web
UX/UI
Якщо ви маєте намір діяти, ми готові допомогти!
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!