Розробка b2b порталу


Створення B2B порталів
Розробка b2b порталів дозволяє компаніям вибудувати ефективну роботу з іншими компаніями. Створення порталів дозволяє прискорити, спростити та здешевити всі аспекти такої співпраці. Також b2b портал виступає в ролі іміджевого сайту, наголошуючи на силі вашого бренду.
Приклади робіт
Ключові клієнти

Особливості створення B2B порталу
B2B portal – це інтернет-майданчик, де реалізуються угоди між компаніями. Виробник пропонує свої товари роздрібним продавцям. Використовувати портал можна як у масштабах однієї компанії для взаємодії з іншими, так і залучати партнерів, створюючи бізнес-спільноту для взаємних угод.
Особливістю порталу є можливість реалізації товарів та проходження всіх етапів угоди: від ознайомлення з продукцією в каталозі до оформлення замовлення, оплати та відстеження доставляння. Кожен клієнт отримує доступ до особистого кабінету, де є набір інструментів для управління угодами. Для бізнесу – це зниження завантаження відділу продажу, зменшення часу проведення угоди, зниження ймовірності помилок під час оформлення замовлення.
Ці дослідження свідчать, що розробка B2B порталу є необхідним інструментом для взаємодії з партнерами та клієнтами. Зручність комунікації збільшується, а продуктивність збільшується.
Як відбувається розробка b2b порталу?
Запуск та підтримка
Поетапна розробка проекту
Оцінка складності, етапи та терміни реалізації
Підготовка технічного завдання та відображення прототипів
Обговорення майбутнього сервісу, опрацювання ідей та сценаріїв використання

Функціонал B2B платформи
B2B розробка є досить гнучкою та надає широкі можливості. Функціонал налаштовується та обирається під індивідуальні вимоги компанії. Проте кожна платформа має базові функції, необхідні для комфортного існування системи:
- Особистий кабінет. Він поділяється на категорії: для клієнтів, адміністраторів, менеджерів та інших працівників. Залежно від типу кабінету, налаштовуються індивідуальні інструменти.
- Каталог товарів. Необхідний функціонал, що закриває велику кількість заперечень. Покупці одразу знайомляться з продукцією, вивчають інформацію про товар й можуть додати його до кошика.
- Панель замовлень та повернень. Кожне замовлення має контролюватись як з боку клієнта, так і з боку менеджера. Клієнт має бачити статус замовлення, тому він розуміє, на якому етапі перебуває угода. Менеджер компанії управляє замовленням, відстежуючи його на кожному кроці.
- Документообіг. Значно спрощує взаємодію з клієнтами. Варто замовнику один раз укласти угоду, як документи сформуються та будуть збережені. Надалі швидкість оформлення замовлення значно збільшується, а ймовірність припущення помилок зводиться до нуля. Крім того, всі документи зберігаються.
- Підтримка клієнтів. Чат, персональний менеджер, відповіді на запитання, що часто ставляться – всі ці інструменти допомагають вести діалог із клієнтами, розв'язувати питання та знімати заперечення. Служба підтримки компанії значно розвантажується, а клієнт може отримати відповіді на свої запитання будь-коли.
- Інтеграція із сервісами. Телефонія, пошта, платіжні інструменти та інші сервіси інтегруються в B2B портал та формують єдині відомості.
- Інструменти маркетингу. Створення B2B порталу потрібно ще й для того, щоб збільшити впізнаваність бренду та покращити імідж компанії. Маркетингові інструменти допомагають розробити стратегію просування, покращення позицій компанії на ринку та підвищити лояльність клієнтів.
Часті питання


ваш бізнес!