Розробка b2b порталу
Надайте нові веб-можливості своїм корпоративним клієнтам!
Створення B2B порталів
Розробка b2b порталів дозволяє компаніям вибудувати ефективну роботу з іншими компаніями. Створення порталів дозволяє прискорити, спростити та здешевити всі аспекти такої співпраці. Також b2b портал виступає в ролі іміджевого сайту, наголошуючи на силі вашого бренду.
B2B оптовий портал
Оптовий портал b2b створюється для операцій з великими партіями товарів та послуг, що має на увазі комунікацію між виробниками, логістичними операторами, оптовиками та рітейлерами. Портал може містити каталог товарів та синхронізацію із системами бухобліку, давати можливість проводити оптові закупівлі онлайн – так само просто, як у роздрібних інтернет-магазинах.
B2B портал для клієнтів
Завдання b2b порталу для клієнтів - надати можливість замовляти оптові партії товарів у два кліки, як у звичному eCommerce. Портал містить приватний кабінет з вбудованими сервісами та платіжними системами.
b2b портал з інтернет-магазином
Створення b2b порталу з інтернет-магазином спрощує роботу з великими партіями сировини та товарів завдяки продуманому дизайну та функціоналу. На відміну від звичайних онлайн-магазинів такий портал приваблює постійних покупців з великими замовленнями, а особистий кабінет з документообігом та інтеграцією систем обліку спрощують шлях від замовлення до постачання. Це заощаджує час і сили менеджерів із продажу.
b2b портал - послуги
Крім оптового продажу товарів, створення порталу b2b дозволяє бізнесу замовляти, надавати, оплачувати та контролювати виконання різноманітних послуг. Користувач отримує зручний доступ до будь-яких необхідних послуг через особистий кабінет або спеціальні форми на сайті.
Приклади робіт
Особливості створення B2B порталу
Розробка B2B порталу є досить гнучкою та надає широкі можливості. Функціонал налаштовується та обирається під індивідуальні вимоги компанії. Проте кожна платформа має базові функції, необхідні для комфортного існування системи:
Особистий кабінет
Він поділяється на категорії: для клієнтів, адміністраторів, менеджерів та інших працівників. Залежно від типу кабінету, налаштовуються індивідуальні інструменти. Каталог товарів. Необхідний функціонал, що закриває велику кількість заперечень. Покупці одразу знайомляться з продукцією, вивчають інформацію про товар й можуть додати його до кошика.
Каталог товарів
Необхідний функціонал, що закриває велику кількість заперечень. Покупці одразу знайомляться з продукцією, вивчають інформацію про товар й можуть додати його до кошика.
Панель замовлень та повернень
Кожне замовлення має контролюватись як з боку клієнта, так і з боку менеджера. Клієнт має бачити статус замовлення, тому він розуміє, на якому етапі перебуває угода. Менеджер компанії управляє замовленням, відстежуючи його на кожному кроці.
Документообіг
Значно спрощує взаємодію з клієнтами. Варто замовнику один раз укласти угоду, як документи сформуються та будуть збережені. Надалі швидкість оформлення замовлення значно збільшується, а ймовірність припущення помилок зводиться до нуля. Крім того, всі документи зберігаються.
Підтримка клієнтів
Чат, персональний менеджер, відповіді на запитання, що часто ставляться – всі ці інструменти допомагають вести діалог із клієнтами, розв'язувати питання та знімати заперечення. Служба підтримки компанії значно розвантажується, а клієнт може отримати відповіді на свої запитання будь-коли.
Інтеграція із сервісами
Телефонія, пошта, платіжні інструменти та інші сервіси інтегруються в B2B портал та формують єдині відомості.
Інструменти маркетингу
Створення B2B порталу потрібно ще й для того, щоб збільшити впізнаваність бренду та покращити імідж компанії. Маркетингові інструменти допомагають розробити стратегію просування, покращення позицій компанії на ринку та підвищити лояльність клієнтів.
Як відбувається розробка b2b порталу?
01
Обговорення майбутнього сервісу, опрацювання ідей та сценаріїв використання
Комунікація з клієнтом щодо логіки та завдань подальшої розробки проєкту. Оцінка ринку та генерація ідей.
Розуміння концепції проєкту та зразкового обсягу робіт.
02
Підготовка технічного завдання та відображення прототипів
Детальний опис необхідного функціоналу, інтерфейсу та візуалу майбутнього b2b порталу. Підготовка варіантів дизайну.
Детальне ТЗ по проєкту, прототипи дизайну.
03
Оцінка складності, етапи та терміни реалізації
Визначення точних обсягів робіт, їх послідовності та термінів виконання за кожним завданням проєкту.
Дорожня картка розробки.
04
Поетапна розробка проєкту
Команда розробки поетапно виконує поставлені завдання (дизайн, бекенд, фронтенд), вчасно їх завершуючи та тестуючи.
Технічна готовність b2b порталу до релізу.
05
Запуск та підтримка
Реліз проєкту, гарантійне та післягарантійне обслуговування b2b порталу після запуску. Подальший розвиток проєкту.
Клієнт задоволений роботою b2b порталу.
Стек технологій
Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технологіїДавайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Що кажуть клієнти
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Valeriy Fomenko
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Часті питання
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Якому типу бізнесу підійде B2B-портал?
Розробка В2В-порталу підійде будь-якому бізнесу, який виробляє товари або надає послуги іншим компаніям. Це можуть бути оптові постачальники, промислові підприємства, а також рекламні, маркетингові та консалтингові компанії.
У чому відмінність сайту B2B від B2C?
Сайт В2В дозволяє бізнесу вести справи безпосередньо з іншими підприємствами (business to business). Як правило, йдеться про операції з великими обсягами товарів або великі сервісні контракти. На противагу цьому підходу сайт B2C заточений під пряму взаємодію бізнесу з його кінцевим споживачем.
Скільки коштує розробка сайту B2B під ключ?
Вартість розробки В2В сайту під ключ обговорюється індивідуально під кожен проект й залежить від функціонала, складності та строків виконання проекту. B2B сайт може бути як "візиткою" на кілька сторінок, так і масштабним порталом з особистим кабінетом та безліччю сервісів.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!