Системи електронної комерції: перспективи та переваги

Євген
Євген
CBDO
29.10.2021
29.10.2021
2935
0

Про те, що ритейл виходить в онлайн, не сказав лише лінивий. Тим не менш, це факт, і з ним доведеться рахуватися. Зараз кожен бізнес виходить в Інтернет, розширюючи межі електронної комерції. І йдеться не лише про роботу із кінцевими споживачами. Так, бізнес виходить безпосередньо на свою цільову аудиторію, але також розвивається і B2B e-Commerce, що робить цей напрямок все більш стабільним та мейнстрімним. І для того, щоб успішно конкурувати, бізнес запроваджує системи електронної комерції.

Переваги впровадження

переваги впровадження

Підвищення конкурентоспроможності не виникає саме собою. Воно викликано набором факторів, які допомагають вашому бізнесу вдосконалюватися і досягати більш високих результатів. Всі ці переваги вам дарує використання систем електронної комерції.

Автоматизація продажів та виведення бізнесу в онлайн

Безумовно, саме диджиталізація та взагалі вихід в онлайн – це перший та головний результат впровадження подібних систем. При цьому неважливо, говоримо ми про e-Commerce B2B або B2C - і в тому і в іншому випадку для виходу в мережу вам знадобиться певний софт. Завдяки цим рішенням ваші продажі будуть йти набагато швидше і простіше, адже користувач може зробити замовлення, не виходячи з власного будинку. А ви збираєте всі замовлення в системі, де можете зручно обробляти їх, а також використовувати статистичні дані для бізнесу.

Обслуговування клієнтів на найвищому рівні

Замовлення ваших користувачів надходять максимально швидко, вони завжди мають актуальну інформацію про товар, а також можливість дізнатися більше. Завдяки наданню повної інформації про товари на сайті ви не тільки допомагаєте клієнтам прийняти правильне рішення, а й замінюєте цілий загін продавців-консультантів. Більш того, ваш ресурс працює цілодобово, а наявність техпідтримки та блоку FAQ допоможе вирішити будь-яку проблему у будь-який час.

Система зручна в адмініструванні

Завдяки тому, що у вас є єдина система для управління всіма процесами, адміністрування стає значно комфортнішим та продуктивнішим. Більш того, ваш ресурс може складатися з безлічі модулів або впроваджених систем, якими, за умови правильної інтеграції, можна буде керувати з єдиного центру. Більше того, система електронної комерції B2B за потреби може передбачати можливість керування модулями, товарами та ціноутворенням для клієнтів з різним рівнем.

Максимально комфортне використання для клієнтів

Ваші користувачі отримують досвід максимально комфортних покупок у мережі завдяки комбінації двох умов. По-перше, вони перебувають у комфортній та звичній обстановці, тримаючи в руках свій смартфон чи ноутбук. При цьому вони знаходяться в безпеці і мають необхідний час; По-друге, UX-дизайн вашого ресурсу забезпечує їм найкращу онлайн взаємодію з вашим брендом, допомагаючи вибирати продукцію та здійснювати покупки у два кліки.

Зведення до мінімуму ризику простоїв, зривів термінів та втрати клієнтської довіри

Часто недоліки в кількості складських залишків або погана синхронізація даних можуть призвести до скасування замовлення з вини продавця, або затримки виконання замовлення через очікування надходження товару. Будь-яка подібна проблема призведе до втрати клієнтської довіри. Системи електронної комерції дозволяють вам грамотно керувати всіма даними та процесами так, щоб забезпечити максимально точну та безпомилкову взаємодію для ваших клієнтів.

Високий рівень безпеки

Абсолютно всі ваші дані та дані ваших клієнтів захищені. Система надійна та забезпечує доступ до даних лише того рівня, який дозволяє рівень авторизації користувача. А всі дані в базі підлягають миттєвому відновленню у разі якихось непередбачених збоїв у фізичному офісі вашої компанії. Ви можете не перейматися переплутаними замовленнями або втратою даних, з системою електронної комерції вам більше не загрожують ці проблеми.

Системи електронної комерції: різноманітність вибору

системи електронної комерції

Коли ви розумієте, що вам необхідно виходити в онлайн, і вирішуєте розробку системи електронної комерції, перед вами постає нова проблема, точніше, непростий вибір. Він полягає в тому, яке саме системне рішення вам потрібно розробити та впровадити.

Справа в тому, що кожне рішення має свої цілі та завдання. І навіть якщо вони багато в чому схожі, різниця є і вона суттєва. Тому вибрати буває важко, а неправильний вибір може призвести до серйозних втрат для вашої компанії.

Правильний вибір вимагатиме невеликої підготовки. Перш за все, вам потрібно чітко визначити, які завдання ви хочете вирішити за допомогою програмного забезпечення та яких цілей досягти. Також варто проаналізувати свою цільову аудиторію, щоб зрозуміти, чого від вас чекають ваші клієнти. І, звичайно, зважити наявні варіанти рішень, щоб визначити, яке з них буде для вас найкориснішим.

  • B2B портали – портали для взаємодії з партнерами та оптовими клієнтами, які допомагають вам побудувати з ними міцні взаємозв'язки. Це також варіант B2B електронної комерції, який дозволяє одному бізнесу взаємодіяти з іншим. Принцип той самий, що й у роздрібного інтернет-магазину, але можливості взаємодії ширші і рівень кастомізації пропозиції – вищий.
  • Електронні торгові майданчики (ЕТП) – це ресурс, який не просто дозволяє покупцю знайти продавця, а продавцю – покупця. Він ще й дає можливість безпечного оформлення угоди в потрібному форматі. Так, на таких майданчиках можна влаштовувати аукціони, розігрувати тендери та проводити інші види діяльності, які допомагають замовнику знайти потрібного виконавця чи продавця.
  • Корпоративні сайти – ці ресурси хоч і не надто причетні безпосередньо до електронної комерції, але відіграють важливу роль у системі цифрових рішень вашої компанії. Корпоративні сайти допомагають будувати імідж вашого бренду в мережі, підвищувати впізнаваність, завойовувати довіру та прихильність клієнтів, а також залучати нових співробітників.
  • Сайти-каталоги – ресурси, які знайомлять ваших покупців з вашою продукцією у максимально зручному форматі. Що показати в каталозі – вибір тільки за вами. Ви можете вивести фото та назву товарів, а можете зробити детальний опис, вказати характеристики та навіть варіанти цін залежно від умов покупки. Але пам'ятайте, що більше інформації, то рішучіші покупці.
  • Індивідуальні web-рішення – це такі інструменти, які передбачають набір можливостей, підібраних виключно під вашу компанію та її завдання.
  • Особисті кабінети . Для повноцінного функціонування інтернет-торгівлі потрібні як мінімум два учасники процесу – продавець та покупець. На практиці ролей може бути значно більшим, і у вашій системі можна передбачити певний набір можливостей для кожної з них. Гості, адміністратори, продавці, оптові та роздрібні покупці, партнери - для кожного будуть представлені унікальні можливості та асортименти, щоб ви через один ресурс могли налагодити роботу по всіх каналах.
  • Мобільні програми - найпопулярніший вид ПЗ, який практично завжди йде в комплекті з іншими рішеннями. Саме мобільні програми, повторюючи функціонал вашого основного ресурсу, дозволяють користувачам максимально зручно взаємодіяти з вашим брендом зі смартфона.

Інтеграція CRM та ERP систем у В2В сектор

інтеграція crm системи

В2В сектор працює з величезними обсягами продажу та товарів, а значить потрібно грамотно ними керувати. Впровадження систем управління відносинами з клієнтами та ресурсами підприємства допоможе вам оптимізувати процеси, скоротити витрати та підвищити задоволеність ваших партнерів.

CRM системи допоможуть вам розбудовувати відносини з вашою аудиторією. При цьому в системі будуть збережені всі ваші ітерації, і ви завжди знатимете який крок наступний. Також вони допомагають не втрачати інформацію про клієнтів та їх замовлення, прискорюють обробку будь-яких клієнтських запитів. Це суттєво підвищує якість обслуговування, а отже, і задоволеність роботою з вашим брендом.

ERP системи дозволяють керувати ресурсами підприємства, розподіляючи їх грамотно та раціонально. Так ви зможете оптимізувати процеси, що скоротить тимчасові та фінансові витрати, завжди контролювати стан і запаси ваших ресурсів, а також керувати ними з єдиного центру. Завдяки такому підходу підвищиться ефективність вашої компанії, скоротяться витрати, ви зможете обслуговувати більше замовлень за менших витрат. Отже, прибуток зросте.

Обидва ці рішення доповнять будь-який e-Commerce інструмент та допоможуть створити єдиний механізм, який забезпечить злагоджену та ефективну роботу всіх підрозділів вашого бізнесу. Ваші клієнти будуть задоволені, і ви отримаєте можливості для зростання та розвитку.

Вибір правильного рішення

вибір правильного рішення

Можливо, ви розглядали готові рішення як альтернативу кастомній розробці. Можливо, ви ще не визначилися з тим, який інструмент вам потрібен. Перед вами стоятиме безліч виборів, головне – зробити правильний. Дозвольте дати вам кілька порад:

  1. Вивчіть якомога більше інформації про всі варіанти, перш ніж вибрати один з них. Якщо варіант тільки один, у вас все ще є вибір – погоджуватися на нього чи ні – так що вивчіть усе про нього.
  2. Порівнюйте усі можливі шляхи. Індивідуальна розробка чи пакетне рішення? Якщо пакетне рішення, то яке (їх безліч на ринку)? якщо індивідуальна розробка, який підрядник (їх не менше ніж пакетних рішень)? Складайте собі списки чи чек-листи, не поспішайте.
  3. Консультуйтеся у спеціалістів. Ви можете найняти спеціаліста, який допоможе вам зробити всі вибори на вашому шляху. Можете пройти цей шлях самі, ставлячи питання окремим фахівцям. Але в будь-якому випадку вам буде недостатньо інформації з мережі. На прикладі індивідуальної розробки: ми ніколи не можемо передбачити точну ціну та терміни розробки для наших клієнтів, адже кожен проект індивідуальний. Тому ми рекомендуємо зв'язуватися з нами для консультації з менеджером, який вивчить вашу ситуацію та зможе запропонувати рішення, зорієнтувати за вартістю та часом. Не соромтеся запитувати, і приймати рішення, ґрунтуючись на більш конкретних фактах, ніж стаття на сайті компанії. Ви можете проконсультуватися з безліччю знавців з різних компаній, проаналізувати всю отриману інформацію та дійти свого особистого рішення.

Ми з радістю допоможемо вам розробити систему електронної комерції. Але насамперед із задоволенням надамо вам важливу інформацію і відповімо на всі питання. Для цього залиште заявку на сайті, тоді наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.