Як створюється мобільний додаток для фітнесу

Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
5.0
10.03.2023
15758
7

Диджиталізація сфери фітнесу – це можливість для клієнтів підвищити результативність та стати кращою. Мобільний фітнес-додаток виконує важливу соціальну роль. Правильний підхід до організації його роботи допомагає монетизувати програму для бізнесу та залучати нових користувачів, утримувати постійних клієнтів та бути корисним.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

чому фітнес-додатки

Чому фітнес-програми?

Фітнес-спільнота розростається досить швидко. Сьогодні заняття спортом – це не просто модний віяння, а й необхідність. Зміна способу життя, зниження активності та силових навантажень, нераціональність харчування та інші фактори призводять до того, що людина починає займатися спортом.

Фітнес програми – це можливість залишатися залученим до процесу тренувань, інтерактивно відстежувати зміни та контролювати результати. Головна проблема людей, які починають займатися спортом – брак мотивації та сили волі. Програми для фітнесу виконують функцію тренера та мотиватора, які ще й контролюють зміни. Кожен вид програми виконує певні завдання.

Програми для тренувань

Мобільний фітнес додаток для тренувань дозволяє правильно скласти програму вправ, контролює зміни ваги та форм, показує, як необхідно правильно виконувати вправи. Це своєрідний тренер, якого користувач може використовувати як удома, так і у фітнес-залах. Для закладів розробка такого додатку – це можливість дати своїм клієнтам правильний комплекс та альтернативу приватному інструктажу.

Не всі можуть дозволити собі персонального інструктора, але подібна програма для фітнес клубу стане гарною заміною. Крім того, можна розповідати користувачам, як використовувати тренажери в залі, знижуючи ймовірність їхньої поломки та травм відвідувачів. Додатково легко монетизувати програму, збільшувати соціальну активність, проводячи акції, створюючи мотиваційний контент та пропонуючи клієнтам цікаві умови.

Рекомендуємо почитати
Створюємо мобільні програми з гарантією

Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.

Отримати пропозицію

Додаток відстеження активності

Вважати – найскладніше у тренуваннях, адже доводиться відволікатися від самого процесу та контролювати кількість підходів, час та інші параметри. Програми для фітнесу, створені спеціально для підрахунків, мають велику популярність. Особливо вони актуальні для фітнес-центрів. Можна контролювати час, кількість підходів, відстань та інші параметри, потрібні для тренувань. А головне, такі програми легко використовувати поза залом, що робить їх універсальними в застосуванні.

Програми для дієти та харчування

Додатковою перевагою для фітнес клубу буде розробка програм для контролю харчування та дієт. Вони допомагають розраховувати раціон, мають основу калорійності продуктів, ведуть статистику та облік. Програми для фітнесу, що контролюють харчування та пропонують дієти, найбільш популярні. Їх легко монетизувати за рахунок продажу реклами, послуг та додаткового функціоналу.

Фітнес клуби також можуть пропонувати своїм відвідувачам цей додаток та розповсюджувати його безкоштовно у своєму місті, залучаючи нових клієнтів. А також додатково пропонувати консультації, заняття з тренером та інші послуги. Програми для дієти та харчування швидко набирають популярність і приносять велику користь для тих, хто хоче схуднути, набрати масу, змінити форми.

особливості фітнес додатків

Особливості фітнес додатків

Кожен тип програми повинен виконувати своє завдання. Але незалежно від обраного типу фітнес програми, їх поєднує одне – наявність певного функціоналу та можливостей. Головна мета – приносити користь як клієнту, так і власнику. Для цього потрібно дотримуватися особливостей програми для фітнес центрів. Ось що рекомендується враховувати:

  • Функція реєстрації та авторизації. Кожен користувач повинен мати можливість зареєструватися в додатку, а авторизація повинна бути простою та зрозумілою. Реєстрація дає можливість отримати доступ до персональних даних, статистики та особистих тренувань. Для фітнес клубу це можливість вести базу клієнтів, розуміти їхні потреби та налагоджувати комунікацію.
  • Наявність особистого кабінету чи профілю користувача. Включає особисті дані, доступ до функціонала програми, його можливостей. В особистому кабінеті можуть відображатись індивідуальні тренування, показники, статистика та інші персональні дані.
  • Підключення сторонніх пристроїв. Ефективні мобільні програми для фітнес клубів повинні підключатися до сторонніх пристроїв, наприклад, до смарт годинників або фітнес браслетів. Така функція створить комфорт для користувача, вигода для власників – підвищення лояльності, зацікавленість та утримання клієнта за рахунок розширення можливостей.
  • Відстеження активності користувачів. Важлива функція, що забезпечує ведення обліку та контролю за результатами. Це один із головних мотиваторів, який переконує клієнта користуватися додатком і далі займатися спортом.
  • Геолокація. Дуже важлива функція для фітнес центрів, так як програма може показувати, як дістатися до вашого залу, в який годин він працює, і давати іншу інформацію для захоплення користувача в офлайні. Особливо корисно для мереж клубів.
  • Повідомлення та нагадування. Ще один важливий мотиватор, що нагадує про заняття, харчування, та інші завдання. Повідомлення значно підвищують залучення, збільшують час, проведений у додатку за рахунок нагадувань.
  • Постановка цілей. Кожний мобільний фітнес додаток повинен мати можливість поставити цілі. Грамотне візуальне оформлення з додатковою мотивацією робить додаток цікавішим та привабливішим.
  •  Модель монетизації. Безумовно, продукт має приносити своєму власнику дохід. Монетизація мобільного додатку для фітнесу може мати різні варіанти реалізації. Найпопулярніші: реклама, платна версія з розширеним функціоналом, партнерські угоди, передплата. Залежно від цільової аудиторії вибирається модель монетизації.
    • Платні програми. Завдання – створити безкоштовний додаток для фітнес клубу, в якому низка функцій буде обмежена. За оплату підключаються додаткові можливості. Як правило, персональні заняття з тренером, персональний план харчування, індивідуальні тренування та інші послуги.
    • Покупки із програми. Для фітнес-центрів вигідно додатково продавати як послуги, так і товари. Це може бути спортивне харчування, індивідуальні тренування, одяг, сувеніри, засоби догляду та багато іншого. Сюди легко підключати партнерів та їх онлайн магазини.
    • Реклама. Можна надавати клієнтам широкі безкоштовні функції, але паралельно заробляти на показі реклами в мобільному фітнес-додатку. Способів підключити рекламу багато, головне щоб технічно при розробці даний функціонал був врахований.

Хороша програма для фітнесу повинна включати дані функції. Варто зазначити, що кілька способів монетизації можна поєднувати. Враховуючи ці особливості, додаток виконуватиме два головні завдання – бути корисним для клієнтів і приносити дохід власнику.

етапи розробки програми для фітнесу

Етапи розробки програми для фітнесу

Під час розробки фітнес програми враховується безліч чинників. Це складний процес, що складається з кількох етапів:

  1. Оцінка. Визначаються основні цілі та завдання. Це буде додаток тільки для iPhone, або для Android? Може це кросплатформна програма для обох операційних систем? Оцінюється ринок, вивчаються деталі та визначається вартість програми. На цьому етапі головне завдання – зрозуміти, що має вийти у результаті.
  2. Етап планування. Вивчається ринок, конкуренти, цільова аудиторія. Збирається інформація про продукти, розробляється основна концепція. На етапі планування проводяться аналітичні роботи, аж до методів просування. Головне завдання – зрозуміти цільову аудиторію та способи залучення клієнтів.
  3. Розробка та тестування. Дизайнер опрацьовує зовнішній вигляд мобільного додатка для фітнес клубів, враховуючи досвід користувача та інтерфейс (UX/UI дизайн). Створюється прототип, і після затвердження розробники приступають до написання коду. Програма розробляється технічно, після чого обов'язково тестується та перевіряється на наявність помилок. У результаті виходить стильний і ефективний продукт. Головне завдання - слідувати наміченому раніше плану і створити додаток для фітнесу, що повністю задовольняє потреби клієнтів.
  4. Реліз та пост-релізна підтримка. Після розробки та тестування проводиться реліз. Програми завантажується до маркет-майданчика. Для Android – це Play Market, для iPhone – App Store. Реалізується маркетинговий план, створений раніше. Пост-релізна підтримка включає створення оновлень, виправлення помилок, обробку відгуків клієнтів та покращення версії програми. Головне завдання – покращити користувальницький досвід з урахуванням поведінкових факторів цільової аудиторії. Іншими словами, робити все, щоб клієнти хотіли користуватися програмою для фітнесу та рекомендували його.

Правильний алгоритм розробки мобільного додатку призводить до його високої ефективності та результативності. Наше завдання – зробити якісний мобільний фітнес додаток, який дасть клієнтам користь, а власникам – дохід.

Рекомендуємо почитати
Як вибрати найкращу компанію з розробки мобільних додатків

і можна отримати якісний продукт, не відволікаючись на розробку від важливих бізнес-завдань

Дізнатися більше

Типи фітнес додатків

Існує кілька напрямків у фітнесі, під які створюються мобільні програми. Вузкоспрямованість створює певні обмеження, але підвищує цінність такої програми, тому під час розробки варто визначитися, який тип вибрати. Основні типи фітнес додатки:

  • Тренування та вправи. Додаток повинен включати плани тренувань, контент з описом техніки, набори готових тренувань та інше. Основна мета такого фітнес-додатку – показати, як потрібно робити вправи, а також вести облік тренувань для відстеження прогресу.
  • Правильне харчування та дотримання дієт. Підходить для аудиторії, яка хоче схуднути, набрати маси, змінити форми. Хороша програма для контролю живлення повинна вміти «підлаштовуватися» під користувача, вести облік, статистику результатів та мати набір інструментів. Серед них лічильник калорій, рецепти, поради щодо харчування, соціальна взаємодія (можливість ділитися в соцмережах, наявність спільноти та інше).
  • Персональний тренер. Відмінне рішення для фітнес-центрів. Вийде брендований додаток із послугами персонального онлайн тренера. Підвищується взаємодія із клієнтами, залучаються нові користувачі до тренажерних залів. У додатку можна публікувати стриму або відео тренування, семінари та інший контент, надавати можливість оплати занять. Також можна продавати послуги персонального тренера, який онлайн контролюватиме результати.
  • Багатофункціональні програми. Хороше рішення для фітнесу. Додаток поєднує в собі відразу кілька функцій, від корисного контенту до персонального тренера та можливості оплатити абонемент у зал. Але вартість розробки вища за рахунок впровадження великого функціоналу. Для користувачів вигода в тому, що все є в одному додатку. Контролює тренування, харчування, трекери, персональні можливості. Для бізнесу – гнучкість у монетизації, можливість впроваджувати платні функції, збільшена аудиторія з допомогою універсальності.
  • Трекінг. Щодо прості додатки, завдання яких – рахувати. Калорії, швидкість, відстань, час – не має значення. Програма використовує акселерометр мобільного телефону, або підключається до сторонніх пристроїв, типу пульсометра, браслета для фітнесу та інших.
  • Велнес. Це категорія програм для нестандартного заняття фітнесом. Йога, медитація, Східні практики та інші методи зайняття спортом. У таких програмах реалізується функція демонстрації аудіо та відео контенту, мотиваційний контент, таймери.

Залежно від напрямку, створюється мобільний фітнес додаток, який має бути зрозумілим, зручним та приємним. Найголовніше – простота. Користувач не повинен відриватися від занять спортом, щоб переключити таймер або скористатися якоюсь функцією.

вартість розробки фітнес програми

Вартість розробки фітнес програми

Вартість програми для фітнесу залежить від багатьох факторів. Функціональність, типи платформ, підключення додаткових можливостей. Переважно, вартість розраховується на основі оцінки часу, витраченого на розробку. Підготовка проекту займає від 50 годин, дизайн та концепція – від 100 годин, розробка – від 100 годин та більше. Докладніше ми розповімо на консультації, коли стане зрозуміло, що саме має вийти.

Хороший мобільний фітнес додаток – це інвестиція у здоров'я клієнтів. Задоволений та здоровий клієнт – це монетизація програми. Якщо людина бачить результат, вона готова платити за подальше просування, мотивацію та підтримку. Цільова аудиторія у таких додатків платоспроможна. Враховуючи кількість моделей монетизації, це вигідна інвестиція, яка приносить добрий дохід своєму власнику.

Рекомендуємо почитати
Скільки коштує розробка мобільних додатків

На вартість розробки мобільного додатка впливають різні фактори, про які не завжди знають замовники.

Докладніше

Приклади популярних ресурсів

Існує досить багато успішних програм для фітнесу. Лідируючі позиції займають, звичайно, Google Fit та Health, але є безліч інших популярних варіантів. Так, наприклад, Leap Fitness Group створили цілу серію фітнес-додатків з різними напрямками: для чоловіків, для жінок, як сісти на шпагат чи накачати прес – вони мають варіанти на будь-який запит. Ще одне цікаве рішення – MyFitnessPal – додаток, який дозволяє відстежувати фізичне навантаження, а також харчування, та допомагає йти до бажаної мети розраховуючи співвідношення спожитих та витрачених калорій.

Можливості додатків для фітнесу

можливості додатків для фітнесу

Головний екран

Головний екран у фітнес-додатку, це не просто привітання користувача, це основна мотивація до занять та стимул використовувати програму далі, тому не можна нехтувати ними. Хорошою ідеєю буде виводити на головний екран прогрес, частоту тренувань чи досягнення поточного дня. Також можливо передбачити персоналізацію головного екрану виходячи з уподобань користувача: підлаштовуватися під вибрану частоту тренувань, кількість спалених калорій, або пройдених кроків на день, наприклад.

Кабінет користувача

Особистий кабінет - це головний інструмент налаштування персоналізації та введення всіх даних. Саме тут користувач може актуалізувати дані про себе, заповнити інформацію про тренування чи харчування, а також переглянути детальну статистику та різноманітні графіки. Саме цей інструмент є основою роботи програми для фітнесу.

Вид тренування

Важливою та корисною можливістю для користувача у фітнес-додатку буде можливість вибору виду тренування. Це важливий нюанс для будь-якого виду програм: при відстеженні спалених калорій необхідно враховувати інтенсивність тренування, яка буде різною для кожного виду занять; облік регулярності та виду тренувань також важливий при розрахунку харчування; а для додатків з онлайн-тренувань дуже важливо надавати користувачам вибір занять, щоб кожен міг підібрати собі підходящий варіант.

Трекінг фізичної активності

Використовується для відстеження результатів та додаткової мотивації. Інструмент допомагає контролювати пульс, навантаження, виставляти індивідуальні параметри тренувань. Для трекінгу додаток може інтегруватися зі смарт-годинником або фітнес-браслетом.

Трекер активності збирає дані про ваші навантаження, і на основі цих даних дозволяє складати план подальших навантажень, надсилати нагадування, якщо активностей недостатньо, або навпаки, нагадувати, що потрібно відпочити. Функціональність цього інструменту є масштабною, можна впроваджувати його з різними можливостями, залежно від потреб.

Фільтри для планування тренувань

Це додатковий інструмент, який дає змогу швидко знайти потрібну інформацію. Наприклад, ви складаєте графік індивідуальних тренувань і розробляєте собі комплекс вправ. Фільтри допоможуть сегментувати дані та знайти потрібні вправи у додатку. Якщо у вас планується день рук, навіщо дивитися інші тренування, якщо можна виставити цей фільтр і відразу додавати потрібні режими?

Мобільний додаток для фітнес клубу передбачає розділ для адміністраторів. Фільтри допомагають сегментувати відвідувачів, створювати групи щодо статі та віку або з урахуванням інших параметрів. Попри те, що цей інструмент вважається необов'язковим, він буде корисним для фітнес-клубів та спортивних залів.

Ігрові елементи

Як захопити користувача та підвищити його мотивацію? Додати елементи гейміфікації.Розробка мобільного спортивного застосування включає впровадження нових технологій, включаючи AR/VR. Головна проблема клієнтів спортивних клубів – втрата мотивації у певні моменти. Щоб підтримати її, достатньо створити умови, за яких користувач буде зацікавлений входити в додаток та виконувати певні дії.

Наприклад, за допомогою гейміфікації клієнт може виконувати завдання у тренажерному залі та отримувати додаткові бонуси. Це захоплює, мотивує та дозволяє бізнесу підтримувати постійний контакт з активним користувачем.

Нагадування та push-сповіщення

Нагадування про тренування, режим харчування, корисну інформацію, актуальні новини та інші дані можна давати користувачеві через Push-сповіщення. В чому їх перевага? Навіть якщо клієнт не заходить регулярно в додаток, повідомлення з його дозволу з'являються і при малій активності.

За допомогою повідомлень можна утримувати інтерес та залучення клієнта.Додатки для фітнес центрів, Що включають цю функцію, отримують вище активність та відвідуваність. Чи багато клієнтів заходить до розділу «Новини»? Як же вони дізнаються про акцію, чи спеціальну вигідну пропозицію для них? У цьому допоможуть Push-сповіщення.

Функціонал для менторства

Послуга особистих наставників може продаватися як окремий продукт. Крім персонального тренера у самому залі, є можливість підтримувати комунікацію з клієнтом поза фітнес-клубом.

Завдяки послузі особистого наставника фахівець утримує інтерес користувача, пропонує рішення проблем, розробляє план тренувань та дієти, дає рекомендації. Причому все це можна робити в онлайн просторі, відстежувати результат та коригувати зміни у режимі реального часу.

Функції месенджера

Додаткова функція, яка може мати декілька векторів розвитку. Це може бути чат серед учасників клубу, де вони спілкуватимуться. Або чат з адміністрацією, який дозволить швидко отримати відповіді на запитання, консультації, записатися, сплатити за послуги або залишити відгук про роботу. Можна зробити автоматизований чат-бот, який дає відповіді на типові питання, виконує рутинні завдання та знімає навантаження з менеджерів.

За належного підходу до розробки в додатку можна реалізувати практично будь-який функціонал. Чат не є обов'язковим, але якщо ви ведете групові заняття, хочете утримувати інтерес клієнта та постійно отримувати зворотний зв'язок, це корисний інструмент для бізнесу.

Інтеграція з гаджетами, що носяться

Це дуже корисні можливості синхронізації додатку зі сторонніми пристроями. Насамперед, йдеться про смарт-годинники та фітнес браслети. Технології API HealthKit та Google Fit використовуються для отримання даних зі сторонніх пристроїв. Це дозволить збирати корисні дані для бізнесу та надавати користувачам додаткові функції.

Це не найпростіший функціонал, але він приносить чимало користі. Бізнес отримує аналітичні дані, на основі яких можна вибудовувати маркетингові плани розвитку компанії, а користувач, навіть якщо не є вашим клієнтом, отримує якісний інструмент та корисні функції. Що стосується монетизації,мобільний додаток для фітнес клубу здатний приносити додатковий дохід шляхом впровадження цікавих функцій.

Михайло
Про автора
Михайло
Head of Mobile Department
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(7)
С
Світлана
09.01.2021
Фітнес додатки – це найкраще, що могли б впровадити чимало спортивних клубів. Я розумію, що розробка коштує грошей, але це ж інвестиція. Я так обираю собі зал. Якщо у нього зручний мобільний фітнес додаток, це великий плюс. Без сповіщень мені просто важко змусити себе туди ходити.
А
Анатолій
26.08.2021
Дякую, чудова стаття. Я менеджер у великому фітнес-центрі, і ми якраз плануємо впроваджувати щось подібне. Збирав інформацію, перерив багато сайтів, і знайшов у вас статтю, в якій зібрані відповіді на всі запитання. Хотів би обговорити проект такої розробки із вашими менеджерами.
С
Сергій
27.11.2021
Навіщо впроваджувати систему інтеграції з фітнес браслетом, якщо вже є додатки від самих розробників браслетів? З одного боку, звичайно, зручно, якщо все в одному місці. Але з іншого це сильно підвищує вартість розробки. У такому випадку підключення браслета має бути супер виправданим, а не просто показувати ті ж дані, що й стандартний додаток.
М
Марина
09.02.2022
Ось, до речі, ви кажете, що розробка програми для фітнес клубу коштує дорого. Я не згодна. Якщо клуб має достатню кількість відвідувачів, і власний додаток виправданий, то він швидко окупиться. Ми почали робити свій продукт, коли клієнтська база була близько 300 людей. Мобільний додаток дав близько 40000 завантажень. Це не всі наші клієнти, але ми зробили платні послуги в самому додатку і багато хто користується ними.
А
Анастасія
14.05.2022
Стаття сподобалася, все чітко та змістовно. Ось за це я і люблю блог Везома, тому що кожен пункт розкритий і дуже рідко залишаються питання після прочитання. Хоча тут знову ж таки є питання: скільки може коштувати технологія? Як монетизувати такий продукт?
В
Вадим
07.11.2022
Я хочу створити фітнес додаток, але є сумніви. У мене є низка питань щодо вартості, часу. Скажіть, у вас консультації платні, чи можна звернутися та проконсультуватися безкоштовно? І чи робите ви розробку для невеликих компаній, чи тільки працюєте із середнім та великим бізнесом?
В
Віктор
09.02.2023
У статті все зрозуміло та зрозуміло. Я тільки не до кінця зрозумів можливості щодо подальшого обслуговування. Якщо надалі є потреба монетизувати мобільний додаток для спортзалу, ви займаєтеся цим? Допомагаєте з підключеннями і як просувати його в маркетах? Або тільки надаєте технічну підтримку.
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах