Новий веб-дизайн для E-Groshi

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
5.0
24.02.2023
1841
0

Тенденції діджитал-індустрії змінюються щороку, й нові технології виникають швидко як ніколи. Як відомо, дизайн також є дуже важливою частиною кожного бренду чи сервіса. За статистикою (Top Design Firms), 50% усіх онлайн-споживачів вважають дизайн веб-сайту найважливішою складовою під час вибору продукту чи сервіса.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Тому потрібно періодично оновлювати веб-сайт або посадкову сторінку, чи не так?

E-Groshi – українська мікрокредитна компанія, яка набула популярності завдяки цілодобовому обслуговуванню, не потребує великої кількості даних та швидко видає кредити, демонструючи свою лояльність до клієнтів. Також компанія має зручну систему нарахування відсотків та можливість самостійно розрахувати суму кредиту. E-Groshi також займається волонтерською діяльністю та пропонує кредити на різні суми. Це гарантує, що клієнт може отримати позику протягом п'яти хвилин. Для такого результату потрібен якісний сайт, який швидко завантажується й до того ж зручний для таких функціональних можливостей.

Коротко Про Клієнта

Фінансова компанія E-Groshi добре усвідомлює важливість якісного дизайну сайту, тому в серпні 2021 року звернулася за допомогою до WEZOM. Потрібно було оновити наявний сайт. Ми швидко відреагували на запит й розпочали співпрацю. Розгляньмо, з якими викликами зіткнулася команда WEZOM та які результати ми отримали.

Згідно зі статистикою Statista, у першій половині 2021 року переважна частина  трафіку на сайтах (54,8%) генерувалася мобільною версією. Тому важливо приділяти увагу мобільній розробці та дизайну.

Запит до WEZOM

Компанія мала власну команду розробників, але вирішила звернутися до сторонньої компанії з експертним висновком. З нашого боку над цим проектом працювали:

  • UI-дизайнер
  • UX-дизайнер
  • Проджект-менеджер

Всі етапи обговорювалися з тім-лідом, IT-менеджером з продажів, арт-директором та менеджером з продажів, який першим спілкувався з клієнтом. З боку замовника працювало понад 5 осіб, не враховуючи розробників.

Клієнт добре розумів важливість оновленого сайту, тому детальний запит був таким:

Запитом номер один було оновити дизайн. Запит полягав у тому, щоб змінити UI та UX дизайн. Клієнт хотів повністю оновити структуру сайту, зробити його зручнішим для користувачів. Команда E-Groshi також хотіла забезпечити своїм клієнтам легкий досвід отримання кредитів.

Запит номер два. Оновити мобільну версію сайту. Згідно з наведеною вище статистикою, 3 з 5 клієнтів користуватимуться саме мобільною версією сайту, а не відкриватимуть сторінку на ПК.

- Запит номер три. Головною метою оновленого сайту було підвищити лояльності аудиторії. З якісним веб-сайтом або посадковою сторінкою користувачі набагато частіше користуватимуться послугами сайту. На цьому етапі компанія допомогла команді WEZOM краще зрозуміти потреби клієнта.

Основною метою клієнта було зробити сайт зручнішим для постійних клієнтів та показати їх лояльність. Після інструктажу з клієнтом та брифом від нашої компанії з розглядом майбутньої структури сайту була демонстрація пропозиції, а також підписання договору. Так почалася робота над новим сайтом для платформи мікрокредитування.

Етапи проекту та Рішення

Згідно зі статистикою Top Design Firms 2021, 42% відвідувачів покинуть сайт, якщо він має погану функціональність (Top Design Firms).

Говорячи про погану функціональність, ми маємо на увазі незрозумілу структуру, важкозрозумілі, неробочі посилання, несправні ключі та низьку швидкість завантаження. Тому нашій команді було важливо виконати роботу якісно та вчасно. Через це ми підійшли до питання структурно. Також перед роботою ми вивчили сайт конкурентів клієнта та інші сайти в цій галузі. Команда E-Groshi надала свої рекомендації щодо бачення свого майбутнього сайту. Важливо було врахувати точку зору клієнта. Роботи почалися з першого етапу розробки.

Загалом було три етапи, без врахування внесення правок:

  1. Розвиток структури. Нам довелося врахувати істотні нюанси роботи з сайтом для мікрокредитування. Наприклад, на першому екрані сайту мав бути калькулятор для розрахунку відсоткової ставки для вибору суми кредиту на E-Groshi.
  2. Дизайн версії для ПК. Другий етап полягав у розробці та створенні унікального сайту для сторінки. Цей етап містив процес проектування для досягнення найприйнятнішого для клієнта результату.
  3. Дизайн мобільної версії. Оскільки більшість користувачів відкривають сайт саме з гаджетів, ми приділили особливу увагу мобільній версії.

Забігаючи наперед – новий дизайн сайту було створено суворо у зазначені терміни. Водночас наша команда зіткнулася з кількома проблемами, які не завадили виконанню проекту.

Основні виклики

Практично одразу після початку роботи перед наша команда зіткнулася з серйозними викликами. Ми знаходимо індивідуальний підхід до кожного клієнта, тому під час розробки сайту швидко звернули увагу на основні вимоги клієнта:

Новий логотип

Ще одним важливим побажанням клієнта було створення нового логотипа для компанії. Після кількох варіантів клієнт вирішив залишити свій поточний логотип й застосувати його на новому сайті. Наша команда створила та представила три версії логотипа. Клієнт вагався, чи варто змінювати логотип, й зрештою залишив поточний. Логотипи нашої команди можна використати в майбутньому.

Використання кольору бренду

Важливою вимогою клієнта було збереження палітри кольорів зі старого сайту. Абсолютно новий дизайн мав бути виконаним у фірмових кольорах. Такий запит не обмежував нашу команду, а лише встановлював додаткові вимоги.

Новий дизайн калькулятора

Другою важливою вимогою від клієнта стало створення на сайті нового калькулятора. Такі калькулятори обов'язково мають бути на сторінках. Тому нашим завданням було оновити поточний калькулятор й зробити його зручнішим, сучаснішим, й не забувати про використання фірмових кольорів.

Результати: новий свіжий сайт

В результаті нашій команді вдалося створити унікальний дизайн протягом узгодженого терміну - 1,5 місяця. Також ми створили індивідуальний стиль для E-Groshi, який використовується досі. Наша команда створила дизайн UI/UX, який був комфортним для клієнтів сервісу, а також містив фірмові кольори компанії. Крім того, ми створили якісну мобільну версію сайту. За ці півтора місяця ми в три етапи створили оновлений продукт, який позитивно вплинув на сервіс “E-Groshi”.

В ідеалі потрібно оновлювати свій сайт так часто, як змінюються запити ваших клієнтів. Тому, якщо ви також надаєте послуги у фінансовій сфері, радимо звернутися до експертів WEZOM для першої консультації щодо оновлення старого сайту на WordPress.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах