Просування сайту адвоката

Просування сайту адвоката
bg image

Залучення нових клієнтів

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Пошук адвоката – відповідальний процес, де практично немає місця для спонтанності. Потенційний клієнт ретельно розгляне кілька кандидатур, перш ніж зробить вибір на користь одного. Тому під час просування сайту адвоката важливо наголосити на отриманні довіри відвідувача, а вже після – зайнятися оптимізацією для пошукових систем.

image

Замовити просування сайту адвоката

Фахівці Wezom за час роботи стикалися з просуванням у різних нішах. У тому числі й з просуванням сайтів для адвокатів. У нашому портфоліо ви можете побачити чимало проектів з розкручування юридичних послуг, за кожним з яких вдалося досягти виняткових результатів. Ми будемо раді розмістити там і ваш сайт.

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Завдяки специфіці, ніші юридичних послуг ТОП-5 позицій на SERP (сторінці пошукової видачі) залучають практично однакову кількість трафіку. Тому не обов'язково прагнути у будь-який спосіб посісти перше місце, набагато важливіше привернути та утримати увагу відвідувача.

Етапи просування

Просування сайтів адвокатів у пошукових системах складається з кількох обов'язкових стадій. Перелік робіт кожної з них може сильно відрізнятися залежно від специфіки послуг, особливостей ЦА та рівня конкуренції. Розглянемо основні етапи:

  1. Технічний аудит ресурсу. Ретельний аналіз стану сайту: технічні фактори, SEO, зручність, контент. Дозволяє сформувати план робіт першої необхідності та розрахувати бюджет, необхідний для просування.
  2. Маркетинговий аналіз. Вивчення сегмента ринку, у якому працює адвокат: особливості цільової аудиторії, основні конкуренти, їх методи просування. Такі дослідження потрібні, щоб сформувати довгострокову стратегію розвитку підприємства, уникнути основних помилок конкурентів й, можливо, запозичити найрезультативніші інструменти просування.
  3. Збирання семантичного ядра. Збирання та групування ключових слів, які є релевантними щодо діяльності адвокатської компанії. Дозволяє охопити максимум запитів у вашій ніші, залучивши таким чином більше цільових переходів з органічного пошуку.
  4. Робота над структурою. Розширення структури під нові групи ключів, перелінкування сторінок. Впливає не лише на коректність індексації, а й на зручність навігації для відвідувача сайту.
  5. Технічна оптимізація. Підвищення швидкості завантаження, виправлення недоробок у верстці та інше.
  6. Юзабіліті. Підвищення зручності інтерфейсу.
  7. Написання контенту. Наповнення нових сторінок, а також заміна або оптимізація (за потреби) старого контенту.
  8. Зовнішня оптимізація. Формування зовнішнього посилального профілю шляхом регулярного нарощування беклінків за допомогою контент-маркетингу та закупівлі на трастових майданчиках.

Особливу увагу при розкручуванні сайту адвоката приділяють контенту та юзабіліті. Якщо ресурс зручний та надає корисну, а головне, релевантну інформацію, він має величезні переваги перед конкурентами.

Вартість послуги

Точну вартість просування сайтів адвокатів ви зможете дізнатись після проведення технічного аудиту. Але якщо ви хочете отримати хоча б приблизну оцінку в найстисліші строки, можете зв'язатися з нами для безплатної консультації. Наші досвідчені менеджери зможуть допомогти вам.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.