click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Як залучити клієнтів до салону краси?

6615

як залучити клієнтів до салону краси

Бьюті-індустрія, попри поточну епідеміологічну ситуацію в світі, залишається однією з галузей бізнесу, що найдинамічніше розвиваються. А від того й однієї з найконкурентніших. Недостатньо відкрити свій салон краси, перукарню чи SPA-центр та чекати, що клієнти самі безперервним потоком підуть до вас. Потрібні активні дії.

Сьогодні ми розповімо, як швидко залучити клієнтів до салону краси, використовуючи офлайн- та онлайн-методи просування. Упевнені, багато корисної інформації почерпнуть як новачки, так і досвідчені підприємці б'юті-сфери.

1. Щоб залучити клієнтів до салону краси, створюємо найкращий сервіс

Є три основні чинники створення кращого сервісу:

  1. Актуальність. Ви маєте пропонувати ті послуги, які дійсно потрібні у вашій ЦА.
  2. Якість. Якщо клієнту сподобається результат, він, напевно, повернеться до вас у майбутньому. І навпаки, погана якість послуг перекреслить усі інші ваші переваги.
  3. Вартість. Неможливо залучити клієнтів у салон краси, якщо поряд з вами знаходиться заклад конкурентів з тим самим рівнем сервісу, але з нижчими цінами.

Щоб усі три пункти «зійшлися», треба діяти планомірно та виважено. Ми підготували кілька порад, як спростити це завдання.

щоб залучити клієнтів до салону краси, створюємо найкращий сервіс

Визначаємо хто ви, що ви та для кого ви

Портрет цільової аудиторії - це те, що потрібно скласти ще до запуску бізнесу. Ви повинні врахувати такі параметри:

  • стать та вік;
  • рівень доходу та соціальний статус;
  • регіон проживання;
  • захоплення, хобі та стиль життя;
  • основні болі, потреби та мотиви.

визначаємо хто ви, що ви і для кого ви

Розуміючи, кому ви пропонуєте свої послуги, легше зрозуміти як їх правильно пропонувати. Портрет ЦА безпосередньо впливає на ціноутворення, список послуг, УТП та «обличчя» вашого бренду.

Дивимося, кого вибирає ваша цільова аудиторія

Аналіз конкурентів - невід'ємний етап роботи із залучення аудиторії. Знайдіть їх сильні та слабкі сторони, складіть список найбільш популярних послуг, проаналізуйте ціни тощо.

дивимося, кого вибирає ваша цільова аудиторія

Комплексний аналіз допоможе вам зрозуміти, чим ваш б'юті-салон може стати кращим за конкурентів: якістю або кількістю послуг, ціною, оригінальним дизайном інтер'єру або просто зручнішим розташуванням.

Стаємо кращою пропозицією для вашої ЦА

Вивчивши чужі помилки та недоробки, ви зможете запропонувати клієнтам по-справжньому найкращий сервіс. Знайдіть те, що виділить вас на тлі конкурентів, і використовуйте це максимально.

Спробуйте скласти свою таблицю сильних, слабких сторін, можливостей та загроз за прикладом вище:

стаємо найкращою пропозицією для вашої ЦА

Вашою родзинкою необов'язково має бути низька ціна. Більше того, демпінг — далеко не найкращий спосіб залучати та утримувати цільову аудиторію. Іноді продумана дисконтна програма виявляється набагато ефективнішою. І не збитковою для бізнесу.

2. Думаємо, як залучити клієнтів до салону краси офлайн

Офлайн-реклама все ще добре працює в beauty-індустрії. Але далеко не вся і не завжди. Потрібно розуміти, що і як краще використовувати, а від яких способів офлайн-просування варто відмовитися.

Вивіска та дизайн фасаду

Похід у салон краси – це зазвичай не спонтанна дія. Рідко буває так, що людина йде вулицею, бачить гарну вивіску і вирішує одразу піти в б'юті-салон, як в якийсь ресторан або нову кав'ярню. Проте ваша вивіска має бути яскравою та незабутньою, а фасад будівлі — помітним.

вивіска та дизайн фасаду

Оригінальна назва, цікавий слоган, тематичні елементи дизайну (гребінець, ножиці та інше) – все це стає частиною корпоративного стилю, привертає увагу та запам'ятовується.

Важливо! Обов'язково уточніть, який дизайн-код використовується на місці відкриття вашого салону, та дотримуйтесь його. Інакше комунальні служби можуть просто демонтувати вашу вивіску, а ви ще ризикуєте отримати штраф.

Рекламні листівки або флаєри

На жаль (чи на щастя), роздача листівок у наш час — це недоцільний вид реклами. Статистика конверсії дуже низька — лише 0,1–1%. Тобто, роздавши 1000 листівок, ви у кращому разі залучите 10 клієнтів.

рекламні листівки або флаєри

Підрахуйте, скільки грошей ви витратите на розробку дизайну, друк поліграфії, послуги промоутерів та інше. І порівняйте, скільки чистого прибутку отримаєте з 5–10 залучених клієнтів. Швидше за все, цей захід виявиться збитковим. А друкувати низькоякісні чорно-білі листівки на тонкому папері, щоб заощадити, — це ще гірше, ніж не робити нічого.

Якщо використовувати рекламну поліграфію, краще віддайте перевагу візиткам. Головне правило при їх розробці – привабливий дизайн та інформативність. Додайте номер телефону, адресу, QR-код, посилання на соцмережі та інше. Але не перевантажуйте їх інформацією — вона має легко читатись та сприйматися. У компактної візитівки більше шансів залишитися у людини при собі, ніж у величезної листівки, яку навіть за бажання нікуди взяти.

Сарафанне радіо та подарункові сертифікати

Висока якість послуг – відмінний тригер для запуску сарафанного радіо, коли клієнти розповідають про вас своїм друзям, колегам та знайомим. Навіть у невеликих містах сарафанне радіо здатне стати важливою частиною просування бьюті-салону. А часом навіть основною.

Що стосується подарункових сертифікатів, це надійний спосіб розширювати цільову аудиторію без серйозних вкладень. Ваш клієнт купує його, дарує іншій людині, і та теж приходить до вас. Якщо все йому сподобається, у вас буде +1 постійний клієнт.

сарафанне радіо та подарункові сертифікати

Перехресна реклама з партнерами

Крос-маркетинг — формат співробітництва між кількома компаніями, спрямований на взаємопіар та формування спільної бази клієнтів. Вдалих прикладів багато:

  • спільні акції та конкурси;
  • крос-промо - просування послуг один одного;
  • крос-економія - кешбек, знижки на послуги партнерів, загальна дисконтна програма та інше.

Головне правило перехресної реклами – щоб послуги партнерів були суміжними, але не взаємозамінними.

перехресна реклама з партнерами

3. Використовуємо найефективніший спосіб залучити клієнтів у салон краси – через інтернет

Важко заперечувати, що офлайн-просування йде у минуле. І запитуючи, як залучити клієнтів до салону краси, дедалі більше підприємців звертається до Мережі.

Інтернет-маркетинг має кілька важливих переваг – точність та вимірюваність. Відповідно дозволяє використовувати рекламний бюджет максимально ефективно. Але які способи інтернет-просування вибрати вам?

Залучити клієнтів до салону краси через сайт

Власний сайт - це вже давно не розкіш та не данина новомодним трендам. Це один із головних інструментів інтернет-маркетингу, який виконує одразу кілька завдань:

  1. Знаходить нових клієнтів через пошукову видачу чи рекламу.
  2. Інформує про всі новини вашого бьюті-салону.
  3. Формує імідж компанії та викликає більше довіри.

залучити клієнтів до салону краси через сайт

Щоб сайт дійсно працював, він повинен мати унікальний фірмовий дизайн, в його структурі не має бути технічних помилок, він повинен бути адаптивним, наповненим якісним контентом, швидко завантажуватися з різних пристроїв і мати первинну пошукову оптимізацію. А це вже робота для професійної веб-студії. Не варто очікувати великого успіху сайту, зібраного «на коліні» у безкоштовному веб-конструкторі.

Пошукове просування сайту салону краси

SEO-просування – один з найбільш перспективних інструментів залучення аудиторії на сайт вашого бьюті-салону. Вийшовши в ТОП пошукової видачі за ключовими запитами в регіоні, ви забезпечите активний потік клієнтів на роки вперед.

пошукове просування сайту салону краси

Думка експерта

Коли ми беремося за просування сайтів із сегменту б'юті-індустрії, зазвичай робимо ставку на візуал – фото- та відеоконтент. Адже людина має бачити результат, який може тут отримати, а не просто прочитати про неї великий лонгрід.

Звичайно ж, не забуваємо про оптимізацію структури та семантики, щоб клієнтські сайти швидше виходили до ТОПу. Та й текстовий контент, звісно ж, залишаємо серед пріоритетних напрямків.

Олександр Кантур

SEO Team Lead

Залучити клієнтів до салону краси через соціальні мережі

Активність у соцмережах – популярний та перспективний спосіб залучення нових клієнтів до перукарні або бьюті-салону. Він дозволяє по суті безкоштовно підтримувати активність:

  • сформувати постійну лояльну аудиторію;
  • залучати нових клієнтів;
  • залучати користувачів цікавим та корисним контентом;
  • підвищувати лояльність цільової аудиторії;
  • ділитися новинами, оперативно інформувати про знижки, проводити розіграші тощо.

залучити клієнтів до салону краси через соціальні мережі

Соціальні мережі дозволяють зручно спілкуватися з аудиторією та розширювати її. А варіантів, чим здивувати клієнтів у салоні краси за допомогою соцмереж, маса – від креативних фото до лайфхаків та порад професіоналів.

Як створити сторінку салону краси у Instagram

Отже, як залучити клієнтів до салону краси через «Інстаграм»? Природно, це переважно якісний авторський контент — фото, короткі відео, захоплюючі та корисні описи, інше. Але цього недостатньо.

як створити сторінку салону краси у Instagram

Варто використовувати додаткові «фішки» для залучення клієнтів до салону краси:

  • запрошення на майстер-класи у вашому бьюті-салоні та цікаві звіти щодо них;
  • проведення онлайн-опитування для передплатників, які безпосередньо впливають на розвиток вашого закладу;
  • ігри та інтерактив, бажано з призами та бонусами;
  • проведення Giveaway та інше.

Крім того, потрібно стимулювати гостей вашого салону робити у вас фото та викладати у своєму профілі. Для цього можна оформити креативну фотозону, створити незвичайний інтер'єр або просто надати знижку на наступне відвідування для всіх, хто зробить селфі у вашому салоні та запостить у Instagram. Думайте не лише про те, де взяти клієнтів у салон краси, а як зробити так, щоб вони самі розширювали вашу клієнтську базу.

Як просувати салон краси у соціальних мережах

Існує кілька способів SMM просування бьюті-салону у соціальних мережах. І ми рекомендуємо їх комбінувати:

  1. Регулярно публікувати актуальний авторський контент, стимулюючи передплатників до обговорення: запитуйте, цікавтеся їхньою думкою, влаштовуйте голосування тощо.

    як просувати салон краси у соціальних мережах

  2. Запустити таргетовану рекламу, ретельно опрацювавши портрет цільової аудиторії: стать, вік, геолокація, інтереси тощо.
  3. Замовити рекламу у блогерів та лідерів думок, з якими у вас максимально схожа цільова аудиторія.

Плюс чудово працюють всілякі розіграші, Giveaway та інші активності, у яких ваші передплатники бачать потенційну вигоду для себе.

розіграші giveaway

Створюємо сторінку в Google My Business і не забуваємо на Google Maps

Google My Business — це засіб керування показом даних про компанію на Картах, Пошуку та інших сервісах Google. Реєстрація в сервісі безкоштовна та відкриває комплекс корисних можливостей для бізнесу:

  • зручне та швидке оновлення даних про вашу компанію у сервісах Google, у тому числі через мобільний застосунок;
  • комунікація з клієнтами, коментарі до відгуків та інше;
  • залучення нової аудиторії та використання «розумних» кампаній у Google Рекламі.

створюємо сторінку в Google My Business

Що стосується Google Maps, це вже давно не просто картографічний сервіс, а зручний інформаційний майданчик, де можна побачити графік роботи вашого салону, завантаженість протягом дня, дізнатися ціни, подивитися фото, почитати відгуки та багато іншого. Використовуйте це на свою користь!

4. Не забуваймо про вашу базу. Як утримати своїх клієнтів

Іноді важливіше не те, як знайти клієнтів у салоні краси, а як їх утримувати серед постійних відвідувачів. І це для багатьох виявляється непростим завданням. У гонитві за збільшенням кількості клієнтів забувають про якість надання послуг — економлять на зарплаті співробітників, обладнанні та косметичних засобах, щоб більше пускати в рекламу. У результаті клієнтоорієнтованість салону краси для клієнтів, що вже існують, погіршується. Цього допускати не можна.

Email-маркетинг

Email-маркетинг

Якщо у вас є база Email-адрес клієнтів, це можна і потрібно використовувати. Багато салонів залучають Email-маркетинг як один із головних інструментів взаємодії з аудиторією:

  • повідомляють про нові послуги та пропозиції;
  • пропонують індивідуальні знижки та промокоди;
  • діляться цікавим контентом й просто нагадують себе.

Сьогодні Email-маркетинг застосовується не так активно, як раніше. Проте ви можете його використовувати. Але для цього доведеться зібрати базу електронних адрес своїх клієнтів. А це потребує часу.

Програма лояльності

Існує безліч форматів програм лояльності для бьюті-салонів:

  1. Дисконтна система - знижки для постійних клієнтів, на день народження, за наведеного друга та інше. При цьому знижки можуть бути як фіксованими, так і накопичувальними.

    програма лояльності

  2. Бонусна програма працює за принципом накопичення бонусних балів, які надалі можна «витратити» у вашому салоні. Відмінний інструмент, завдяки якому відвідувачі знову повертаються.
  3. Панч-карти — тип програми лояльності, що дозволяє отримати N-ну послугу безкоштовно або з гарною знижкою. Панч-карти часто використовують кав'ярні («Кожна 5-а кава безкоштовно»), але й в б'юті-індустрії вони теж активно застосовуються.

Важливо, щоб у салоні обов'язково була програма лояльності. А вже в якому вигляді вона існуватиме — вирішуватиме вам.

Сервіс запису в режимі онлайн

сервіс запису в режимі онлайн

Тут усе просто. У клієнта має бути можливість записатися на сеанс онлайн. Не по телефону, не відвідуючи ваш салон, а саме онлайн. Оптимально через спеціальну форму на сайті з підтвердженням на Email. Або щонайменше звернувшись до менеджера в соцмережі та вказавши зручний час.

Запис онлайн відмінно доповнюється нагадуванням про майбутній сеанс — повідомлення на смартфон, Email або телефонний дзвінок. Так ви покажете свою клієнтоорієнтованість, а клієнт не забуде, що у нього призначено сеанс у бьюті-салоні.

нагадування про візит до салону краси

Як залучити клієнтів у новий салон краси

Допустимо, ви тільки відкрилися і не знаєте, як діяти далі, щоб максимально швидко охопити цільову аудиторію. Хочемо надати кілька порад, як залучити клієнтів до нового салону краси з мінімальними втратами часу:

  1. Заведіть облікові записи в популярних соціальних мережах і запустіть рекламовану рекламу.
  2. Знайдіть популярних у вашому регіоні блогерів і замовте рекламу.
  3. Використовуйте зовнішню рекламу: білборди, лайтбокси та інше.
  4. Обговоріть з іншими салонами можливості для кросс-маркетингу.
  5. Проведіть яскраву акцію і приверніть увагу якомога більшої кількості людей.

як залучити клієнтів у новий салон краси

Насправді способів залучення клієнтів до салону краси просто маса. Головне - використовувати їх грамотно, не спрямовувати весь рекламний бюджет не в те русло й обирати лише такі рекламні інструменти, які працюють саме у вашому випадку.

Разом: ваша стратегія залучення клієнтів у салон краси

Якщо у вас немає часу вивчати величезні практичні посібники, як залучити клієнтів до салону краси, ми трохи спростимо завдання. Підготували для вас невелику «тезу», на яку можна орієнтуватися у своїй роботі. Отже, ось невеликий чекліст, як залучити нових клієнтів до салону краси:

  1. Ретельно вивчіть свою цільову аудиторію та конкурентів, знайдіть їх сильні та слабкі сторони.
  2. Запустіть фірмовий сайт, розкажіть про послуги, про свій салон та інше. Займіться SEO-просуванням.
  3. Заведіть облікові записи та запустіть таргетовану рекламу в соціальних мережах, щоб охопити свою цільову аудиторію.
  4. Думайте не лише про нових клієнтів, а й про поточну клієнтську базу. Пропонуйте вигідні умови для постійних відвідувачів, знижки, розіграші та інше.
  5. Не нехтуйте офлайн-рекламою, але використовуйте лише те, що точно працює у вашому сегменті.

ваша стратегія залучення клієнтів до салону краси

І пам'ятайте, важливо не лише правильно запросити клієнта до салону краси, але й зробити його вашим постійним гостем. А це вже питання не реклами, а того, наскільки якісні послуги ви надаєте. Клієнтоорієнтованість у салоні краси завжди має бути на першому місці. Решта — другорядне!

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 9
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Як вибитися з колії однотипних посилань у пошуковій видачі? Допоможе сильний рекламний сервіс Google Shopping.…
Надія Тихонюк
Надія Тихонюк
Про розробку даного сайту ви могли прочитати в одній зі статей нашого блогу. А тут…
Wezom
Wezom
У середовищі часто фігурує поняття органічного трафіку. Не всі клієнти розуміють, чому він так називається.…
Сергій Міщенко
Сергій Міщенко
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?