Менеджмент у наших компаніях потребував підсилення на багатьох напрямках: онбординг, навчання персоналу, інформування співробітників про ситуацію в компанії, автоматизація завдань відділу HR. Наявне на ринку ПЗ не відповідало нашим вимогам щодо функціоналу та кібербезпеки, тож ми вирішили розробити власну платформу.
![Попередня версія](/storage/cases/big/O7wJRtc79CsXpgt9PszUW7AGXWLXY5jl4pnO694J.png?v=1704970789)
![Нова версія](/storage/cases/big/vtcTV9SJdMPeR0DlphKlVoTChtm1lMMm87ow9wvx.png?v=1704970789)
![vertical image 1](/storage/cases/big/dOA2FbYolxHmQuURwRZL2b8MgubtjDIKJqZliSPy.png?v=1701182915)
Внутрішній корпоративий лендинг й особистий кабінет надають новачкам доступ до бази знань та інструментів адаптації. Ці ресурси закривають усі питання щодо статуту та регламенту роботи WEZOM, розкривають структуру підрозділів компанії у вигляді наочного схематичного “дерева”.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/p5z3Kcf1h2OBTgtIstiOV7phcD26Is4eIliQJbaX.png?v=1701181214)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/LVLb3ryZCDnfTnlAbyfvNwgeoH9fwhu3jjcKO3Zm.png?v=1701181245)
Для нових співробітників онбординг має непомітно переходити до етапу навчання. Платформа дозволяє реалізувати серію невеличких регулярних тестувань, яка допоможе оцінити ефективність онбордингу нових співробітників. Надалі в особистому кабінеті можна реалізувати внутрішнє навчання й тести для оцінки компетенцій.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/zoyw09dcO2orcMsIDIdqUbzuCsaLBnRp9ASR0PYf.png?v=1701181378)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/lBsTM0tLkxmPxXXpG5R6Y0Qwbx70rSj9gdl9996s.png?v=1701181402)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/6JL4CJwTX5r92KKavzTdNmmtRJwAUzJ2k2dMNJXB.png?v=1701181402)
Раніше заявки на відпустку у WEZOM подавались й затверджувались через електронну пошту, керівники департаментів та HR мали затверджувати їх вручну. Нова платформа дозволила автоматизувати подання й затвердження запитів через особистий кабінет.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/JRFrwGZ7dEoIaXaeNLWcjsDyqggiXVMMzuyz3LYt.png?v=1701181751)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/EUVKYLwLVUa6VbUUNg0AAaw84nzKc5cfcOIXJeZN.png?v=1701181778)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/HuTo3TEDjuKKkqUpMe8WrUXDdjER78t8Z1bwV4U7.png?v=1701181778)
Кожен співробітник бачить в кабінеті віджет зі своєю статистикою відпрацьованого часу, тож може оцінювати свою продуктивність. Водночас хеди департаментів можуть краще розподіляти завдання в команді й мінімізувати бенч. Кабінет також надає доступ до структурного дерева WEZOM, в якому можна знайти контакти будь-якого фахівця.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/cjC0fV4hIv0HsAtzXLMBo9mn2lBI8N1z9y0AZIMh.png?v=1701182325)
Наразі проєкт вийшов у реліз у форматі першого MVP та продемонстрував перші успіхи.
Автоматизація ручної та паперової роботи заощадила фахівцям HR 37% робочого часу. Водночас скоротилась плинність кадрів, середній “строк життя” співробітника в компанії збільшився на 22%.
Прозорий моніторинг робочого часу персоналу скоротив обсяги незапланованого бенча у підрозділах на 85%, що суттєво підвищило загальну продуктивність та швидкість роботи над проектами.
Наша команда вже працює над наступним MVP. В особистому кабінеті скоро з’явиться функціонал онлайн-навчання та тестування, а також засоби Performance Review.
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!