До WEZOM звернувся клієнт задля створення цифрового B2B веб-порталу обладнання для реабілітації. Цей портал повинен стати більш зручною альтернативою месенджеру Telegram, де раніше відбувався процес замовлень обладнання. Зокрема, клієнт мав отримати повну автоматизацію цього процесу, щоб зменшити обсяг ручної роботи менеджерів.
Новий B2B портал виробника медичного обладнання замінить попередню систему замовлень через Телеграм, щоб клієнти швидше отримували доступ до каталогу продукції, а також переглядали історію замовлень, документацію та статус розрахунків.
Через створення B2B порталу обладнання для реабілітації, компанія клієнта повністю автоматизувала процес оформлення замовлень. Також, завдяки наявній можливості інтеграції порталу з OpenERP та CRM, компанія диджалітизувала документообіг та операції, пов'язані з управлінням запасами.
В результаті впровадження порталу, були отримані наступні бізнес-переваги:
- Скорочення на 40% часу, необхідного на обробку замовлень, завдяки чому навантаження на менеджерів зменшилось, а потреба в додатковому персоналі скоротилася.
- Збільшення точності замовлень на 34%, надане системною інтеграцією, в результаті якої кількість помилок і випадків повернення товару зменшилась.
- Підвищення задоволеності клієнтів на 25%, отримане за допомогою зручнішого та швидшого процесу оформлення та відстеження замовлень.
Загалом, цей проєкт максимізував ефективність роботи компанії, скоротив накладні витрати та покращив якість обслуговування для клієнтів.
ваш бізнес!