До WEZOM звернувся клієнт задля створення цифрового B2B веб-порталу обладнання для реабілітації. Цей портал повинен стати більш зручною альтернативою месенджеру Telegram, де раніше відбувався процес замовлень обладнання. Зокрема, клієнт мав отримати повну автоматизацію цього процесу, щоб зменшити обсяг ручної роботи менеджерів.
Новий B2B портал виробника медичного обладнання замінить попередню систему замовлень через Телеграм, щоб клієнти швидше отримували доступ до каталогу продукції, а також переглядали історію замовлень, документацію та статус розрахунків.



Однією з основних проблем в процесі створення B2B порталу медичного обладнання для реабілітації стало забезпечення коректної інтеграції з OpenERP, адже було необхідно, щоб портал коректно відображав залишки товарів та історію замовлень для кожного клієнта.
Для реалізації проєкту команда WEZOM задіяла підхід Agile, який дозволив працювати ітераціями та миттєво адаптуватися до нових вимог замовника. Завдяки цьому, будь-які зміни впроваджувалися в реальному часі, що було особливо важливо під час інтеграції порталу з OpenERP та CRM.
Команда WEZOM працювала за спринтами. Це дозволило оперативно додавати в проєкт нові функції й, загалом, швидко реагувала на нові вимоги. Також команда організовувала регулярні щотижневі зустрічі з клієнтом задля обговорення проміжних результатів роботи та отримання зворотного зв'язку. Всі питання та пропозиції обговорювалися в онлайн-чаті та на відеоконференціях.
- Інтеграція з системою обліку – Налаштування безшовної передачі даних між порталом та системою задля відображення залишків товарів та історії замовлень виявилося складним через складну внутрішню архітектуру останньої.
- Складна структура користувачів – WEZOM було необхідно впровадити багаторівневу систему доступу для різних відділень та користувачів компанії, обмежуючи кожного менеджера даними лише того відділення, де він чи вона працює.
- Оптимізація процесу замовлення – Забезпечення максимально швидкого та інтуїтивного процесу оформлення замовлень вимагало реалізації безлічі UX-тестів та оптимізацій.
Рішенням став B2B портал медичного обладнання для реабілітації з каталогом товарів, який надає можливість перегляду історії замовлень та забезпечує автоматизацію документообігу і синхронізацію даних з CRM та системою OpenERP.
Через створення B2B порталу обладнання для реабілітації, компанія клієнта повністю автоматизувала процес оформлення замовлень. Також, завдяки наявній можливості інтеграції порталу з OpenERP та CRM, компанія диджалітизувала документообіг та операції, пов'язані з управлінням запасами.
В результаті впровадження порталу, були отримані наступні бізнес-переваги:
- Скорочення на 40% часу, необхідного на обробку замовлень, завдяки чому навантаження на менеджерів зменшилось, а потреба в додатковому персоналі скоротилася.
- Збільшення точності замовлень на 34%, надане системною інтеграцією, в результаті якої кількість помилок і випадків повернення товару зменшилась.
- Підвищення задоволеності клієнтів на 25%, отримане за допомогою зручнішого та швидшого процесу оформлення та відстеження замовлень.
Загалом, цей проєкт максимізував ефективність роботи компанії, скоротив накладні витрати та покращив якість обслуговування для клієнтів.

ваш бізнес!