Від інтернет магазину до клієнта: як організувати доставку

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
3.8
28.03.2020
8670
0

Інтернет магазину недостатньо продати товар клієнту, його ще й доставити. Організація доставки - важливий критерій, що впливає на рішення клієнта про покупку. Існує кілька ефективних способів доставки, які підходять для інтернет-магазину. Підберіть собі оптимальні варіанти, щоб надати клієнту вигідні умови.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

способи доставки товару з інтернет магазину

Способи доставки товару з інтернет магазину

Чим більше способів доставки може запропонувати інтернет магазин, тим краще, оскільки покупець зможе вибрати найоптимальніший для себе варіант. Тому варто замислитись про підключення всіляких способів доставки для інтернет магазину. Над організацією доставки краще замислитись ще до відкриття бізнесу.

Доставка товарів кур'єром

Одним із найзручніших способів організації доставки для інтернет магазину у великих містах є кур'єрська служба. Не обов'язково наймати власних кур'єрів, достатньо укласти договір з аутсорсинговими компаніями, які надають ці послуги. Надалі можна найняти свого кур'єра, якщо це економічно доцільно.

Особливості кур'єрської доставки :

  • швидка доставка товару;
  • актуально для великих міст;
  • покупець зможе перед оплатою кур'єру подивитися товар, оцінити його стан та відповідність;
  • можливість домовитися з покупцем про час та місце отримання;
  • гарантія акуратного поводження з товаром під час транспортування;
  • є можливість оплати готівкою.

У хорошого інтернет магазину має бути кур'єрська доставка. Це просто, зручно, безпечно. Обов'язково читайте договір, особливо пункти про відповідальність за посилку, вона повинна лежати на компанії, яка надає послуги кур'єра. З недоліків - даний спосіб доставки актуальний у межах міста, на далекі відстані він економічно невигідний. Але він підходить абсолютно будь-якому інтернет-магазину.

Транспортні компанії

Одним із ефективних способів доставки в інтернет магазинах є послуги транспортних компаній. В Україні існує велика кількість компаній, що надають послуги доставки товарів та будь-яких вантажів. Одним із найпопулярніших є «Нова Пошта». Чим більше у вашому інтернет-магазині буде транспортних компаній, з якими ви співпрацюєте, тим краще.

Особливості доставки за допомогою транспортних компаній :

  • невисока вартість доставки товару;
  • можливість відправлення товарів будь-якого обсягу та ваги;
  • висока швидкість доставки країною;
  • є можливість відправлення товару за кордон;
  • гарантія безпеки та захист, як продавця, так і покупця;
  • можливість здійснити післяплату, оплатити готівкою;
  • можна застрахувати товар від пошкоджень;
  • послуги зберігання посилки.

Кожен підприємець повинен мати в арсеналі цей спосіб доставки в інтернет-магазині. Не обов'язково укладати договір із транспортною компанією, можна просто користуватися їхніми послугами. Але якщо у вас габаритні товари, наприклад меблі, варто задуматися про договір, оскільки умови доставки будуть вигіднішими.

укрпочта - доставка інтернет магазин

УкрПошта

УкрПошта є офіційним державним перевізником, тому головною перевагою є можливість відправлення товару до будь-якого куточку світу. Крім того, оплата також приймається прямо поштою, товар страхується, а ваш клієнт може бути впевнений у тому, що посилка прийде до нього. Однак є й свої недоліки, наприклад, швидкість доставки: вона не така висока, як у транспортних компаній.

Особливості доставки за допомогою УкрПошти :

  • можливість доставляти у віддалені куточки країни та інші країни по всьому світу;
  • щодо невисока вартість доставки товару;
  • термін транспортування товару, на жаль, досить великий, тому клієнту потрібно заздалегідь подбати про виділений час;
  • є можливість оплати післяплатою, але, щоб оглянути товар при отриманні, продавцю необхідно визначити вартість у документах, інакше посилку неможливо буде оглянути;
  • час відправки може бути тривалим через черги, тому що на пошті часто здійснюють комунальні платежі, тому швидко впоратися із завданням не завжди виходить.

УкрПошта є одним із обов'язкових способів доставки для інтернет магазину, оскільки зручна для маленьких міст та населених пунктів. Крім того, вартість доставки низька, за невеликої ціни на товар це вигідно клієнту. Тому рекомендується внести цей вид доставки до списку доступних у вашому інтернет-магазині.

Власна служба доставки

Власна служба доставки – звучить гордо, проте організувативласну доставку товарів можуть лише найбільші онлайн-ритейлери. Річ у тому, що цей спосіб відправки вантажів дорогий і не завжди актуальний. Якщо у вас великий інтернет магазин, ви щодня відправляєте сотні товарів по всій країні та світу, то забезпечити такий спосіб доставки актуально. Для цього вам знадобиться власна CRM для служби доставки та відповідні логістичні спроможності.

Особливості власної служби доставки :

  • висока швидкість роботи;
  • повна безпека та гарантія надійності;
  • можливість працювати за будь-яких умов;
  • вартість доставки для клієнтів ви можете визначити самостійно;
  • умови доставки в інтернет магазині повністю залежать від власника, ви самі можете призначати мінімальну вартість, обсяги та регіони, з якими працюєте.

Звичайно, мати можливість повністю контролювати процес доставки завдяки власній службі – ідеальна мрія для будь-якого інтернет-магазину. Тут лише один недолік - ціна. Прийде найняти кілька автомобілів з водіями, навантажувачі, налагодити логістику. Тим не менш, для великих магазинів це непогане рішення. Великі інвестиції на старті зрештою призведуть до економії надалі.

Пункти самовивезення

Пункт самовивезення – це офіс чи склад інтернет магазину у певному місті, куди може приїхати клієнт та забрати свій товар. Найчастіше на таких пунктах зберігається товар у певній кількості, або доставляється туди інтернет-магазином. Клієнт просто приходить у пункт самовивезення, пред'являє документи, оглядає товар, оплачує його і забирає. Головною перевагою є зручність (клієнт може прийти у зручний для себе час) та вигода (доставку не потрібно оплачувати).

Особливості пунктів самовивезення такі:

  • інтернет магазин може використовувати пункт самовивезення, як склад та зберігати продукцію, або доставляти на цю адресу;
  • пункт доведеться утримувати, наймати співробітників, орендувати приміщення, це тягне за собою додаткові витрати;
  • можна розміщувати додаткові вітрини та пропонувати клієнту супутні товари;
  • зручно та вигідно для клієнтів, що підвищує конверсію продажів;
  • можна оплачувати різними способами, товар зберігається у надійному та безпечному місці;
  • не потрібно переплачувати зміст товару, якщо клієнт не забирає його.

Крім власного офісу можна домовитися з іншими компаніями, які мають пункти самовивезення. Це чудове рішення для невеликих інтернет-магазинів, які не можуть дозволити собі власний офіс або не хочуть інвестувати великі суми в даний момент.

організація доставки для інтернет магазину

Висновок

Організація доставки для інтернет-магазину – відповідальний крок, який необхідно продумати ще до відкриття. Важливо проаналізувати всі способи, які можуть бути зручними для вашого клієнта, тверезо оцінити попит на товар в Інтернеті. Загальні рекомендації такі:

  • обов'язково потрібно пропонувати щонайменше 2-3 способи доставки в інтернет магазині, щоб клієнт міг вибрати зручний для себе;
  • варто використовувати базові способи, такі як доставка транспортними компаніями та поштою;
  • для великих інтернет-магазинів рекомендується подумати над організацією пункту самовивезення або власної доставки;
  • кур'єрська доставка також потрібна, особливо у великих містах.

Обов'язково переконайтеся, що економія не відбиватиметься на якості, тому що у разі провалу клієнт звинувачуватиме саме вас. Якщо товар прийде пошкодженим або не вчасно, винен буде ваш інтернет-магазин. Тому ретельно обміркуйте, як правильно організувати доставку в інтернет-магазині.

Правильна організація доставки – запорука успішного продажу. Покупець порівнюватиме умови, і доставка - далеко не останній критерій, від якого залежить ухвалення рішення. Запропонуйте вигідні умови, і клієнт здійснить покупку.

Вікторія
Про автора
Вікторія
IT Sales Manager
Досвід роботи 6 років
Експерт з IT-продуктів, допомагає потенційним клієнтам WEZOM підібрати оптимальні платформи і технології для вирішення завдань бізнесу.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
3.8
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах