Wezom кейс Roshen: Фантик для цукерки або розробка ресурсу для мережі фірмових магазинів ROSHEN

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
4.2
25.03.2020
7523
0

Припустимо, у вас є чимало різних і смачних цукерок, але їх ніхто не купує, та ви й самі починаєте плутатися в тому, де яка начинка. Саме для вирішення подібних проблем створено фантики: вони впадають у вічі, запам'ятовуються і дозволяють розрізняти смаки візуально. Сайт для компанії не менш важливий, як і фантик для цукерок. Про це неодноразово у себе в блозі говорив Євген Черняк та багато інших бізнесменів на ЛОБі, Dream Big Forum та інших конференціях.

Компанія ROSHEN як ніхто інший розуміє це. Тому вони й усвідомили необхідність розробки власного ресурсу, який допоможе вирішити безліч проблем:

  1. Демонстрація продукції підприємства;
  2. Акцентування новинок, які представлені виключно у мережі фірмових магазинів;
  3. Залучення співробітників до роботи у компанії;
  4. Можливість пошуку фірмових магазинів на карті. Мережа магазинів досить велика, охоплює Львів, Одесу, Харків, Запоріжжя, Дніпро, Вінницю, Бровари, Ірпінь, Бориспіль та ключові райони Києва;
  5. Легка масштабованість у майбутній інтернет-магазин.

Поринаємо в бізнес і "пробуємо цукерку на смак"

Адже обгортка має відображати смак цукерки? І, звичайно, цукерку спочатку треба скуштувати. Отже, перш ніж розпочинати розробку, необхідно розібратися, для кого ми її робимо. Сюди входить як безпосередньо з'ясування інформації про саму компанію, її сильні та слабкі сторони, відмінні риси і, звичайно, реальної поведінки цільової аудиторії та її особливості.

Після занурення ми з'ясували:

Фірмові магазини ROSHEN пропонують високий рівень сервісу і завжди свіжу продукцію, а динамічні вітрини чи вуличні інсталяції допомагають повернутися в дитинство, ніби занурюючи відвідувачів своїх магазинів у солодку казку. Тут покупець купує товар безпосередньо від виробника, що вже за умовчанням можна вважати Direct to Consumer моделлю (що це? читайте у нас у блозі ), яка значно спрощує процес купівлі-продажу для обох сторін. До того ж, асортимент у фірмових магазинах є унікальним, ціни нижчі і новинки з'являються раніше, ніж в інших магазинах.

цільова аудиторія компанії roshen дуже широка

Цільова аудиторія компанії дуже широка: якщо магазин неподалік ВНЗ, то студенти; якщо бізнес-райони, то офісні співробітники; на залізничному та автовокзалі - гості та туристи. Більшість клієнтів - ласуни, які купують як для себе, так і своїм дітям, на подарунок або як сувенір.

Ми визначили низку цілей, які стояли перед цим проектом:

  1. Сайт не має втрачати своєї актуальності протягом кількох років;
  2. Ресурс має бути живим та взаємодіяти з користувачем, мати індивідуальний, красивий, смачний дизайн;
  3. Інтерфейс сайту має бути інтуїтивно зрозумілим для користувача;
  4. Особливу увагу слід приділити мобільній версії, вона має бути максимально зручною.

Можна було б подати мережу магазинів більш креативно, з анімаціями та 3D, ніби переносячи динамічні вітрини в онлайн, але ми розуміли, що в першу чергу ROSHEN потрібен корисний інструмент, адже еCommerce росте семимильними кроками. Про можливе майбутнє ми писали тут .

Концепт обгортки продумано, станемо до реалізації

Як завжди, розробка не оминула жодного важливого етапу:

  • UX Design
  • UI Design
  • Front-end
  • Back-end
  • Support
  • Performance Marketing

розробка сайту roshen

Корпоративний сайт для мережі фірмових роздрібних магазинів Roshen готовий, і тепер на ньому можна:

  • Знайти магазини на карті та відвідати їх;
  • Керувати HR-брендом безпосередньо: публікувати вакансії та збирати резюме кандидатів;
  • Швидко збирати та реагувати на відгуки та побажання;
  • Ознайомитись з асортиментом та вибрати продукцію.

Що далі?

Ще в процесі розробки ми cтали до монополізації seo-видачі, склали структуру, зібрали семантичне ядро і почали нарощувати позиції в Google за запитами щодо фірмових магазинів, продукції та бренду.

Перед новим роком, коли топ-менеджери та помічники божеволіють від пошуку корпоративних подарунків співробітникам колегам та їхнім дітям, ми з компанією Рошен успішно протестували функціонал онлайн замовлення подарункових новорічних наборів, а також запустили лідогенерацію через контекстну рекламу.

перед новим роком roshen

Як і очікувалось, найкраще це спрацювало в сегменті продажу подарунків у сегменті B2B та в оптовому сегменті із середнім чеком 5000 грн. Торік продаж здійснювався лише офлайн, цього року, коштом  виходу в діджитал, показники з продажу значно зросли. За усього бажання ми не можемо показати скріни та написати цифри, тому що підписали NDA. Чекаємо на вихід Рошен з офіційним прес-релізом. Після якого ми з гордістю вважатимемо, що ROSHEN - не просто гарний "фантик, що шарудить", для смачної цукерки, це масштабний комплексний проект, який розвивається, приносить прибуток, і який сміливо можна назвати твором діджитал-мистецтва.

Як вам стаття?
4.2
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.