Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
16.10.2021

CRM для служби доставки

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
16.10.2021
16.10.2021
5.0
3283
0

Служба доставки має якісно взаємодіяти з клієнтом та контролювати процеси всередині компанії, розраховуючи вартість послуг, логістику та багато інших дій. Це допомагає CRM для кур'єрської служби доставляння. Це інструмент, який допомагає як кур'єрам, так і клієнтам та диспетчерам. Він налагоджує взаємодію між ними та оптимізує роботу компанії.

CRM для доставляння: переваги впровадження

CRM програма для служби доставляння здатна автоматизувати багато процесів, спростити взаємодію співробітників усередині компанії та покращити обслуговування клієнтів. Завдяки функціоналу вона може вести звітності, збирати дані про клієнтів, будувати найраціональніші маршрути, складати графіки та виконувати безліч інших завдань. Переваги впровадження CRM для служби доставляння наступні:

  • Залучення клієнтів та підвищення їх лояльності. Завдяки розробці програми, яка інтегрується до системи, користувачі можуть користуватися кур'єрськими послугами зі своїх смартфонів. Це зручно, практично та вигідно.
  • Покращення якості комунікативного сервісу. Взаємодія між співробітниками та клієнтами стає зручнішою. Є інструменти комунікації з клієнтом, що дозволяє менеджеру якомога швидше обслуговувати, а клієнту отримувати точну інформацію та бути впевненим у своєму виборі. Клієнт бачить, де знаходиться кур'єр.
  • Зростання продажів у службі доставляння. Завдяки розширенню можливостей CRM система служби доставляння призводить до зростання кількості користувачів, послуги опиняються на якісному рівні, завдяки чому їх потрібність зростає.
  • Планування продажів. Оцінка працездатності, запитів користувачів, ефективність співробітників дозволяє планувати продаж та оптимізувати багато процесів, зробивши їх простішими та зручнішими. Тому продаж легше планувати та проводити цілі компанії.
  • Фінансове прогнозування. CRM для кур'єрської служби доставляння має у своєму наборі інструменти фінансової аналітики, які дозволяють оцінити доходи та витрати, знайти слабкі місця та зрозуміти, як можна скоротити видатки та підвищити прибутковість компанії.
  • Зниження рекламних витрат. Завдяки прямій комунікації із клієнтом вартість рекламних кампаній знижується, а ефективність реклами підвищується. Зручні інструменти аналітики дозволяють оцінювати, звідки йде трафік, яка реклама працює краще.
  • Контроль персоналу. Співробітникам легко ставити завдання та відстежувати процеси їх виконання. Складаються графіки роботи, у кур'єрів відстежуються маршрути, розмови менеджерів записуються. Загальний рівень обслуговування зростає внаслідок контролю роботи співробітників та покращення якості роботи з клієнтом.
  • Оптимізація роботи з кур'єром. Правильно складений маршрут, розподіл обов'язків та завдань дозволять кур'єрам виконувати свою роботу краще та швидше. Знижуються витрати, підвищується ефективність, знімається надлишкове навантаження. У цьому допомагає система CRM для служби доставляння. Вона допомагає оптимізувати роботу кур'єра.
  • Автоматизація документообігу. Ведення звітностей, заповнення документів, виставлення рахунків та інша робота з паперами набуває нової форми. Вся документація зберігається в електронному вигляді, частина процесів автоматизується та прискорюється, наприклад, виставлення рахунку. Це просто, зручно, а головне, ймовірність припущення помилок у документах суттєво знижується.

CRM для кур'єрської служби доставляння виконує багато інших завдань. Це зручний інструмент, який дозволяє диджиталізувати компанію, отримати конкурентну перевагу та розширити свої можливості.

Функціональність CRM для служби доставляння

Функціональність CRM для служби доставки

Чим більше функцій впроваджується в CRM служби доставляння, тим більше робочих процесів охоплюється. Можна використовувати прості рішення, але вони будуть обмежені рамками, за які складно виходити. Як відмінний вибір є індивідуальна розробка CRM для кур'єрської служби доставляння. У разі впроваджуються лише необхідні інструменти для конкретного бізнесу, а за необхідності, функціонал можна розширити. При цьому варто зважати на категорію користувачів, для якої розробляється функціонал.

Клієнти

Для клієнтів важливо підібрати набір інструментів, який дозволить контактувати та забезпечувати якісний рівень сервісу. Зокрема, мають бути налагоджені смс-оповіщення чи інші способи зв'язку з клієнтом. Функція затримки повідомлень дозволить надсилати їх лише тоді, коли потрібно. Наприклад, якщо клієнт зазначив, що його не потрібно турбувати вдень.

Особистий кабінет користувача також є важливим інструментом, що має бути реалізований. Покупець має можливість подивитися, де знаходиться його замовлення, переглянути історію замовлень, оплати та іншу інформацію. Крім того, багато процесів можна спростити та автоматизувати. Наприклад, якщо користувач залишить свою адресу, не доведеться щоразу його повторно запитувати.

Кур'єри

Одне з головних завдань CRM для служби доставляння – полегшити та спростити роботу кур'єрів. Це інструмент, що дозволяє підвищити продуктивність та ефективність роботи, знизити зайве навантаження та оптимізувати дії. Це відбувається внаслідок використання зручного чату з диспетчером, чату для спілкування з клієнтом. Є інструменти постановки завдань, де є чіткі вказівки. Вбудована навігація та системи розрахунку маршруту дозволяють знижувати витрати на доставляння та покращувати логістику.

Диспетчери

У диспетчерській найчастіше відбувається плутанина та виникають проблеми в організації роботи. Щоб уникнути цього, впроваджується система CRM для служби доставляння. Набір інструментів дозволяє коректно виконувати замовлення, автоматично розподіляти завдання між співробітниками, будувати раціональні маршрути.

Функціонал дозволяє знайти в автоматичному режимі склади або магазини, вибирати кур'єрів, які найближче знаходяться до місця прийняття замовлення. Створення документів мінімізує ймовірність помилок, а завдяки інструментам спостереження за виконанням замовлень у режимі реального часу диспетчери зможуть повністю контролювати роботу кур'єрів та уникати непередбачуваних ситуацій.

Етапи розробки CRM

Етапи розробки CRM

У компанії Wezom CRM програма для служби доставляння розробляється у кілька етапів:

  1. Збір вимог та підготовка технічного завдання. Фахівці вивчають особливості роботи вашої компанії, проводять консультації та визначають основні завдання, які має вирішувати CRM. Далі створюється технічне завдання для спеціалістів.
  2. Розробка дизайну. Вигадується зовнішній вигляд програм, розміщення елементів, щоб ними було зручно користуватися. Наголос робиться на стиль, простоту та легкість використання. Завдання наших дизайнерів – зробити якісний візуально зрозумілий та доброзичливий продукт.
  3. Програмування та тестування. Фахівці підбирають стек технологій, робиться верстка з дизайну, пишеться код. Усі функції налаштовуються та перевіряються під час розробки на працездатність. Проводиться тестування CRM для служби доставляння за умов імітації реальної діяльності, перевіряється логіка всіх процесів.
  4. Запуск та підтримка. Після завершення розробки ми підключаємо сторонні сервіси, інтегруємо систему на ваш сайт, програми та інші ресурси, допомагаємо все налаштувати. Ваші співробітники проходять навчання, й програма CRM для служби доставляння запускається. Далі ми надаємо підтримку, допомагаємо вирішувати технічні завдання, доки ви повністю не опануєте інструмент.

Ми розробляємо індивідуальні рішення, тому ви можете бути впевнені у системі безпеки та якості інструментів. Ви отримуєте власну систему CRM для служби доставляння, яка вирішує конкретні завдання вашого бізнесу. Це допоможе вивести його на новий рівень.

Рекомендуємо почитати
Рентабельність CRM-системи

Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.

Докладніше

Що впливає на вартість розробки системи CRM

На ціну створення CRM для кур'єрської служби доставляння впливає багато факторів. Серед них стек технологій, який використовуватиметься у розробці, кількість функцій, створення додаткових сервісів, типу застосунків, веб-сервісів, сайту, впровадження додаткових інструментів. Також впливає кількість інтеграцій та підключення сторонніх ресурсів, складність впровадження, особливості візуальної складової.

Оцінити вартість розробки CRM одразу не вдасться. Нам необхідно провести з вами консультації щодо предметної розмови. Тому ми пропонуємо приїхати до нас в офіс або зателефонувати, щоб дізнатися деталі, провести консультації та зрозуміти, скільки потрібно інвестицій, щоб створити CRM для служби доставляння.

Індивідуальна система CRM для служби доставляння від Wezom

Індивідуальна система CRM для служби доставки від Wezom

Компанія Wezom пропонує розробку CRM для кур'єрської служби доставляння. Ми вибираємо індивідуальні рішення для вашого бізнесу. Робимо лише ті інструменти, які вам потрібні. При цьому ви завжди зможете розширити функціонал та доповнити технології новими функціями. Особливу увагу приділяємо системі безпеки, зручності використання CRM та комплексному підходу.

Завітайте до нас на консультацію. Ми обговоримо деталі, визначимо вартість розробки та строки. Далі наші фахівці розпочнуть аналітику. Ми працюємо відкрито, ви завжди знаєте, за що й скільки платите, а кожен етап розробки можете контролювати. Менеджер завжди на зв'язку, проводить консультації, відповідає на запитання. Наші співробітники навчають ваших працівників користуватися інструментами. Ми ніколи не залишаємо вас й завжди допомагаємо розібратися в інструментах, поки ви їх повністю не опануєте.

Давайте разом диджиталізуємо ваш бізнес. Зателефонуйте нам або приїжджайте до офісу, щоб обговорити створення CRM для кур'єрської служби доставляння. Покращуйте бізнес-процеси разом із діджитал-інструментами.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.