Будь-якому автосалону важливо не лише отримати клієнта, а й утримати його інтерес, продавати додаткові послуги та підвищувати лояльність. Все це досягається за допомогою програми для автосалону. Це потужний інструмент продажу послуг, просування бізнесу, збільшення популярності та впізнаваності та комунікації з клієнтами.
Вигоди мобільного додатка для автобізнесу
Для власників автосалонів впровадження нових технологій – це можливість розвивати компанію, відкривати нові межі та бути гнучким, підлаштовуючись під сучасні реалії. У світі високої конкуренції важливо утримувати інтерес споживача, надавати якісні послуги та пропонувати вигідні умови. Мобільний додаток для автосалону – це можливість потрапити бізнесу у смартфон користувача та спілкуватися з ним. Персоналізація дозволить утримувати інтерес та підвищувати середній чек. Вигоди одержують обидві сторони.
Можливості мобільних додатків для автомобілістів
Мобільний додаток для автосалону має одну особливість: ним користуються не лише ті, хто хоче купити автомобіль, а й ті, хто вже купив. Автомобілісти отримують такі вигоди:
-
вирішення технічних питань;
-
доступ до каталогу послуг із актуальними цінами;
-
запис на фірмові послуги, обслуговування;
-
персональні консультації від майстрів та менеджерів;
-
розрахунок вартості послуг СТО;
-
нагадування про техобслуговування;
-
магазин автозапчастин та комплектуючих до моделі авто;
-
індивідуальний підбір послуги та товарів;
-
програма лояльності та персональні знижки та бонуси.
Саме тому додаток для автосалону дозволяє налагодити комунікацію з постійними клієнтами та утримувати їхній інтерес.
Дізнайтеся, як ми розробили мобільний додаток MyService для дилерів Renault, Volvo та Mitsubishi.
Що отримують власники, впроваджуючи в автосалонах мобільні програми?
-
збільшення середнього чека;
-
зростання прибутку за рахунок продажу додаткових послуг;
-
збільшення загальної кількості клієнтів;
-
зростання лояльної аудиторії;
-
ефективний інструмент реклами;
-
інструмент комунікації із клієнтами;
-
збір статистики та даних, що дозволяють зрозуміти тенденції ринку, потреби клієнтів.
Для бізнесу це чудовий шлях до розвитку та масштабування. Тим більше, що додаток для автосалону розширить географію бізнесу та кількість пропонованих послуг.
Що одержують клієнти від впровадження мобільних технологій?
Великий набір інструментів дозволяє розширити можливості бізнесу та надавати клієнтам вигоди та переваги:
-
можливість записатися на тест-драйв;
-
повідомлення про акції та новини компанії;
-
під рукою завжди контакти салону, майстрів, картка з маршрутом;
-
можливість записатися на обслуговування автомобіля у зручний час;
-
швидкий спосіб зв'язку з менеджером;
-
послуги оренди, купівлі, оформлення страховки;
-
відправлення коментарів, відгуків;
-
інтерактивна комунікація та персональні послуги для клієнта.
Клієнти та бізнес отримують свою вигоду. Це значно спрощує управління компанією, є чітке розуміння затребуваності послуг, динаміки ринку та змін. Завдяки цьому компанія стає гнучкою, що дозволяє переживати кризи, орієнтуватися на потреби клієнтів та надавати послуги якісно.
Функціонал програми для автосалону
Функціонал може бути будь-яким. Найчастіше додаток для автосалону впроваджують наступний набір інструментів:
-
картка з місцем розміщення автосалону, сторінка контактів;
-
каталог автомобілів;
-
каталог товарів та супутніх послуг;
-
калькулятор розрахунку оренди авто, вартість послуг майстрів;
-
повідомлення;
-
особистий кабінет з програмою лояльності та персональним підбором послуг;
-
інформаційні сторінки;
-
система відгуків;
-
календар із можливістю бронювання місця до фахівця;
-
каталог фото;
-
онлайн запис на тест-драйв
Загалом можуть бути впроваджені будь-які інструменти. Тому ми спочатку детально обговорюємо, ставимо цілі, і вже потім розробляємо мобільний додаток для автосалону.
Допомагаємо оптимізувати процеси, підвищити продуктивність та вийти на новий рівень
Приклади
- ТОЙОТА ЦЕНТР . Додаток для одного із салонів продажу автомобілів Тойота. Швидкий зв'язок з менеджером, консультації, можливість записатися на прийом до спеціаліста, каталог товарів, аксесуарів, запис на тест-драйв, страхування та інші функції.
- Drive live . Додаток для покупки авто, в якому можна детально розглянути марки автомобілів, вивчити характеристики, гарний каталог фото. Магазин інструментів та запчастин, розділ персональних знижок та акцій та інші інструменти.
- Bandicam . Додаток, який допомагає підібрати автозапчастини до певної марки автомобіля і відразу приміряти її. Або змінити колір авто, поміняти колеса. Зручний додаток для візуалізації змін.
Для кожної компанії розробляється унікальний мобільний додаток для автосалону зі своїм набором інструментів. Наше завдання – зробити його ефективним, що приносить прибуток компанії.
Розробка мобільного додатка для автосалону: як ми це робимо?
Мобільна програма для автосалону допомагає комфортно взаємодіяти з клієнтом. Але для цього воно має бути стильним та красивим, актуальним, зрозумілим та функціональним. Саме тому в компанії Wezom ми всі продумуємо до дрібниць і на кожному етапі обговорюємо зміни. У результаті, виходить якісний додаток для автосалону, що чітко виконує свої завдання.
Етапи розробки мобільного додатку
- Аналітика . Спочатку ми збираємо всі дані, щоб зрозуміти, що саме потрібно клієнту, які є потреби та завдання. Формуємо чіткий план робіт.
- Прототип . Створюємо стратегію розробки, підбираємо стек технологій, формуємо робочу групу та робимо додаток для автосалону «видимим» за допомогою прототипу. Так стає ясно, що має вийти у результаті.
- Дизайн . Фахівці створюють елементи дизайну, роблять зовнішній вигляд програми, продумують розміщення елементів. Важливо, щоби все було просто і зрозуміло.
- Розробка . Технічні фахівці пишуть код, збирають усі модулі та формують робочу програму. Проводиться тестування.
- Запуск . Ми допомагаємо запустити програму для автосалону, навчаємо співробітників користуватися інтерфейсом, вивантажуємо на платформи.
Терміни розробки програми
Мобільний додаток для автосалону розробляється не надто довго. Все залежить від потреб та поставлених завдань, на час розробки впливає багато факторів. Ми підбираємо найбільш короткі шляхи вирішення завдань, не втрачаючи якості.
Детальні терміни реалізації проекту ми можемо сказати лише після обговорення та визначення завдань. Але навіть вони під час процесу можуть змінюватися. Тим не менш, наше завдання – якнайшвидше впровадити у ваш бізнес нові технології та запустити додаток для автосалону для ваших клієнтів.
MVP – це "мінімальна" версія софту, що дозволяє протестувати гіпотезу або оцінити потенціал проекту.
Розробка додатків для автосалонів у Wezom
Ось кілька причин, чому варто замовити мобільний додаток для автосалону у компанії Wezom:
-
у нас велика команда фахівців, які працюють злагоджено та чітко знають, що і як робити;
-
ніяких таємних платежів або завищених цін ви завжди знаєте, за що і скільки ви платите;
-
кожен етап обговорюється, ви зможете контролювати перебіг розробки;
-
навчаємо ваших співробітників, надаємо гарантійну підтримку, ми зацікавлені в тому, щоб ваш додаток для автосалону був прибутковим та ефективним;
-
не шукаємо шаблонних рішень, детально вивчаємо особливості сфери бізнесу та розробляємо індивідуальні інструменти;
-
робимо сучасний дизайн, який буде актуальним тривалий час.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб створити мобільний додаток для автосалону якісним та ефективним. Давайте разом виведемо ваш бізнес на новий рівень.
Висновки
Мобільний додаток для автосалону є досить потужним інструментом для просування бізнесу. Воно допомагає впровадитись у смартфон клієнта та підтримувати з ним комунікацію. Це інструмент додаткових продажів, збільшення середнього чека та підвищення лояльності клієнта. Він допомагає придбати постійних покупців, надавати послуги якісніше та утримувати інтерес користувача. Додаток для автосалону розширює географію бізнесу та розширює можливості компанії. Зателефонуйте нам, і ми разом впровадимо нові технології у вашу компанію.
FAQ
Навіщо автосалону мобільний додаток?
Це інструмент спілкування з клієнтом. Додаткові продажі, збільшення середнього чека, надання послуг, розширення географії, персоналізація послуг, автоматизація замовлення послуг СТО та тест-драйву – це лише малі можливості програми.
Яким має бути функціонал програми для автосалонів?
Ряд інструментів впроваджується практично в кожну мобільну програму для автосалону: галерея, каталог послуг з цінами, магазин товарів і запчастин, карта з розташуванням центру, повідомлення, відгуки, запис на тест-драйв, каталог автомобілів, послуги страховки та багато інших.
Скільки часу потрібно на створення мобільного додатку для автосалону?
Час розробки залежить від багатьох факторів, включаючи стек технологій, функціонал, навантаження, зовнішній вигляд та інші параметри. Більш детально ми зможемо сказати лише після консультації та обговорення проекту.